flottenheimer | Skrevet 14/04-03 23:12, rettet 14/04-03 23:13 | det er måske en gammel nyhed, men jeg har først lige læst den (:-). grundet min begejstring poster jeg den lige her:
--- klip ---
En helt anden nyhed er, at Sega for nylig bekendtgjorde, at et stort antal klassiske titler i løbet af 2003 vil blive udgivet i opdateret form til PS2 under det nye mærke 3D Ages. Den aktuelle liste over planlagte udgivelser ser ud som følger:
Space Harrier
Fantasy Zone
Phantasy Star
Golden Axe
Monaco GP
Alex Kidd's Miracle World
Gain Ground
Bonanza Brothers
Streets of Rage
Tant-R
Phantasy Star 2
Virtua Racing
Phantasy Star 4
Last Bronx
læs det hele her | · ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
|
|
|
|
RJK | Skrevet 15/04-03 00:32 | Det kan vel ikke rigtigt sammenlignes, da det "bare" er direkte DC-konverteringer af knap så gamle og IMO knap så gode spil.
Det bliver mere interessant at se, hvor meget de gør ud af Phantasy Star, Golden Axe etc. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Mads | Skrevet 15/04-03 00:48 | RJK >
...og IMO knap så gode spil.
Blue Stinger er da et virkelig godt spil. | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
Assassin | Skrevet 15/04-03 23:10 | Bare det ikke ender i det samme skod som Shinobi... | Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
|
|
flottenheimer | Skrevet 16/04-03 00:18 | RJK >
...der har også været screenshots ude fra nogle af dem. ...
link(s) please. | · ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
|
|