|
|
Chrono | Skrevet 01/07-04 20:22 | Jeg får PS2-udgaven til anmeldelse ik Palle? :D | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
King Chaos | Skrevet 01/07-04 20:37 | "Desværre melder Konami ikke noget om, om der vil være online gamemodes i Pro Evolution Soccer 4"
Sur Roev! |
|
APH | Skrevet 01/07-04 21:33 | At der ikke blev nævnt noget om online modes i denne pressemeddelse, frygter jeg desværre betyder at spillet ikke bliver online.
Jeg håber da at xbox versionen som minimum kommer til at understøtte link, så man kan spille online via xbc...selvom rigtig online understøttelse selvfølgelig vil være at foretrække. | Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
|
|
Poul | Skrevet 01/07-04 21:40 | Samme her....frygter også på baggrund af dagens udmeldelse at der ikke bliver onlineplay. PES4 via XBL ville ellers være stort... |
|
Keen | Skrevet 03/07-04 22:08 | Ganske godt at det kommer til xbox! så har jeg også mulighed for at træne lidt så jeg ikke får så mange slag af Cronoss ,som til sidste konsoltræf, næste gang ;) |
|
Pieyanthikos | Skrevet 03/07-04 23:08 | Havde de ikke tidligere sagt at det kom til at understøtte Live? Glæder mig, selvom en Live-turnering herinde vil være sjawt :p |
|
|