Darklynoon | Skrevet 13/04-03 18:02 | jeg har lige kigget deres katalog igennem, intet med GC, er de stoppet med at føre den og spil til den? | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
|
|
Darklynoon | Skrevet 13/04-03 19:06 | tak for hjælpen. jeg burde nok selv have kommet i tanke om at checke deres hjemmeside, men jeg håber de har større udvalg end de 3 titler | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Mads | Skrevet 13/04-03 19:09 | Der er mange flere end 3, men det hjælper nok hvis man kigger i menuen til venstre, hvor der er genreopdeling ;) | "cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
|
|
APH | Skrevet 13/04-03 19:10, rettet 13/04-03 19:10 | Darklynoon >
jeg håber de har større udvalg end de 3 titler
prøv at læse hvad der står nede i bunden af siden..
Citat:For øvrige produkter benyt menuen til venstre
EDIT: teki du kom først:/ | Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
|
|
Darklynoon | Skrevet 14/04-03 12:01 | ikke en af mine bedste dage, tak for tålmodigheden:-) | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Eulogy | Skrevet 16/04-03 17:29 | de har da vist ikke nogen idé om hvad spil koster de spil de har er da en del dyre en mange andre steder... eller er det bare mig?? | 'Hi super nintendo Chalmers'
|
|