RQvsnapz | Skrevet 15/05-04 14:22 | Efter at have set den nye trailer er der noget der undrer mig. I bunden står der "available in Europe". Skal dette betyde at spillet kun kommer til Europa (eller kommer meget snart) eller blot at spillet er ude i arcadehallerne?
Hvad tror I?
outrun 2 trailer | I win, you loose
|
|
dRxL | Skrevet 15/05-04 17:06 | Det kan skyldes problemer med hvem der har Ferrari licensen i USA (jeg kan ikek lige huske det, men et eller andet klamt amerikansk firma som vi per automatik ikke kan li').
Dette firma fik derfor lov til at udgive F355 i USA og Europa +18wheeler og crazy taxi til PS2 svjh. | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Fox McCloud | Skrevet 15/05-04 17:19 | Læste lige GameSpot's hands-on artikel om spillet og der står der:
"Apparently, the game hasn't been approved for the US yet. As it stands, the game has currently only been approved for a European release, though it sounds as though this will simply be a temporary setback and that OutRun2 will make a stateside release sometime in the relatively near future"
Hmm | (...)
|
|
RQvsnapz | Skrevet 15/05-04 18:12 | Udgivelsesdatoen lå engang i efteråret ikke sandt? | I win, you loose
|
|
Okotta | Skrevet 06/06-04 10:48 | Kan Outrun 2 i det hele taget lade sig gøre på Xbox?
Det kan man vist roligt sige.
Jeg behøver det spil nu.
Outrun 2 på Xbox | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
3of19 | Skrevet 06/06-04 11:28 | Hvorfor skulle det ikke være muligt? Chihiro er jo 99% Xbox. |
|
Okotta | Skrevet 06/06-04 11:55 | Det ved jeg godt - jeg var bare nødt til at være helt sikker, og det blev jeg da jeg så denne film. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 06/06-04 12:40, rettet 06/06-04 12:41 | Hmm skodspil.. man kan jo ikke se sin Babe i bilen... hende som altid brokkede sig når man ville lave en 250kmt til 0 på 1 sek parkering.. hehe
3of19>
Hvorfor skulle det ikke være muligt? Chihiro er jo 99% Xbox.
Tilføjer lige...
OR2 er jo også designet til en spillemaskine hvor indmaden er en Xbox.
http://www.itmedia.co.jp/games/gsnews/0309/11/images/sega04.jpg | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
nuller | Skrevet 06/06-04 12:56 | han kører ellers godt, ham i videoen.
jeg tror nu at det hurtigt han blive ensformigt, men lad os nu se. | Nu med Xbox 360
|
|