Kakarot | Skrevet 02/05-04 14:58 | Overvældende tysk interesse for royalt bryllup...
hehe... Tjek den her..
hmmm,, ;) | "It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
|
|
Playkid | Skrevet 02/05-04 15:05 | Hvad er der specielt ved billedet? | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
|
Playkid | Skrevet 02/05-04 15:15 | Ahh, jeg synes nu stadigt mere den ligner en gammelmands tommel. | Spiller nu: Halo 3
|
|
Chrono | Skrevet 02/05-04 15:16 | ER det en tommelfinger? Jeg troede der var manipuleret med billedet :D | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
MrCase | Skrevet 02/05-04 18:22 | he he he... sikke et billede.. utroligt at de ikke selv har lagt mærke til hvad det ligner | Have you considered sucking less?
|
|
Dommergaard | Skrevet 02/05-04 19:06 | Haha... nice billede! Troede det var en dillertjavs... men det er sq en tommel!
:D |
|
Dizzy | Skrevet 03/05-04 16:11 | Det er nu godt nok heller ikke et særlig pænt billed af Mary, hun ligner en billig tysk ***** :( | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
LessCDT | Skrevet 03/05-04 21:37 | MrCase>
he he he... sikke et billede.. utroligt at de ikke selv har lagt mærke til hvad det ligner
Arh... Jeg tror nu, at de har set det... Måske kommer titlen derfra..? :P | Én beskidt sok kommer sjældent alene!
|
|
|