solid snake | Skrevet 28/04-04 18:58 | Er der nogen der ved om det er skadeligt for batterierne
Hvis man foreksempel ikke spiller på sin Game Boy Sp i et halvt år eller mere? Man kan jo ikke ligefrem pille dem ud.
Det ville da være træls hvis den ikke kan tåle det | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Svovlmunk | Skrevet 28/04-04 19:07 | Der står i manualen at bare batterierne ikke står tomme i længere tid så er det i orden. Dvs hvis de er ladet op så må de godt stå i længere tid. |
|
boots | Skrevet 28/04-04 19:13 | solid snake>
Er der nogen der ved om det er skadeligt for batterierne
Hvis man foreksempel ikke spiller på sin Game Boy Sp i et halvt år eller mere? Man kan jo ikke ligefrem pille dem ud.
Det ville da være træls hvis den ikke kan tåle det
Jeg kan ikke se hvorfor man skulle; men du kan da sagtens tage batteriet ud af den.... |
|
fum | Skrevet 29/04-04 09:08 | Og for at fortsætte i SP ånden: Kan man få en lader til cigartænderen i bilen? Og hvor?. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
boots | Skrevet 29/04-04 10:29 | Det kan man godt. Jeg har købt sådan et sæt med forskelligt tilbehør, og dér var den i. Jeg købte det i Bilka; men jeg tror også de sælger det f.eks. i EBGames. |
|
nuller | Skrevet 29/04-04 11:31 | gamebits er begyndt at forhandle gameboy stuff. og de har -15% intro tilbud.
Og såddan en cigar dims koster 69.- og så minus de 15%.
så det er da til at betale sig fra.
/nuller
gamebits | Nu med Xbox 360
|
|