|
TheDuke | Skrevet 27/03-12 02:01, rettet 27/03-12 02:01 | Det må vi da håbe. Det første spil er nok det bedste eksempel på at man godt kan lave et "klassiskt" survival horror spil uden at skulle falde tilbage på elendige controls og klodset combat for kunstigt at gøre spillet mere skræmmende. Det kræver bare at man er i stand til at bygge stemningen op in-game, i stedet for at fake det ved at forringe interfacet. Katedralen i 1916 må være et af de bedst designede levels nogensinde når det kommer til at skabe atmosfære. |
|
ChronoSousa | Skrevet 27/03-12 11:26 | Helt enig i at tank controls skal væk. Dead space klaret sig også fint uden.
Håber der er lige så gode overasker i 2'er :P | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
jaes | Skrevet 07/05-13 14:21 | Flere af de originale udviklere - inkl. Denis Dyack - har startet en privat crowdfunding for den spirituelle efterfølger til ET, Shadow of the Eternals. Det bliver episodisk og kommer til Wii U og pc (måske flere platforme senere).
http://www.precursorgames.com/shadowoftheeternals/
Der er en 9 minuters gameplay-præsentation på sitet, uden at de dog viser eller røber særlig meget konkret om gameplayet... |
|
Sumez | Skrevet 07/05-13 15:15 | Der er en lang debat om det i Wii U tråden. Uden tvivl det helt forkerte sted, men der er da i hvert fald noget snak at tage udgangspunkt i. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Olimar | Skrevet 07/05-13 15:18 | Tror det er moderatorner der har lavet tråden her. Check datoen øverst: Skrevet 27/03-12 01:14 |
|