951. |
|
Traditionel gående vertikal shooter. Dårlig sigtemekanik og få, let spildte liv gør spillet sværere end det burde være, ledsaget af et yderst repetitivt soundtrack. |
Kamek |
05/07-19 |
4/10 |
952. |
|
Kort og overskuelig platformer uden de store innovationer, men ellers farverigt og velfungerende. OK. |
Kamek |
05/07-19 |
5/10 |
953. |
|
På trods af svingende kvalitet, er oplevelsen samlet set så fængende at det er nær umuligt at lægge fra sig. Teknisk veludført og blandt de bedste håndholdte spil i genren. |
quad |
24/06-19 |
8/10 |
954. |
|
Igavania i alt andet end navn, men uden samme sans for detaljer, med manglende variation i udstyr og for meget repetition i mapdesignet. Også ret kort, med kedelige fetchquests og spildte tidskræfter. |
Bede-x |
24/06-19 |
5/10 |
955. |
|
Sjældent ser man et så homogent produktet, der emmer af kærlighed til mediet, og høj kvalitet. Eneste aber dabei er at spillet tydeligt er en generation bagefter grafisk - småting! |
Nuclear Deter... |
20/06-19 |
8/10 |
956. |
|
Når desværre ikke op på siden af 8’eren, når vi snakker charme og karaktere. På den grafiske side virker flere elementer usammenhængende stilmæssigt, mens musikken er fuldstændig ideforladt. |
Nuclear Deter... |
20/06-19 |
7/10 |
957. |
|
Fuldstændig fænomenal udførsel af miljø, banedesign, udforskning og overlevelseselementer. |
Nuclear Deter... |
20/06-19 |
8/10 |
958. |
|
Den høje sværhedsgrad giver både spillet en enorm levetid, men giver samtidig en stor følelse af tilfredshed, når forhindringen klares. COTN føles som et møde mellem Rondo of Blood og SOTN. |
nyremand |
19/06-19 |
8/10 |
959. |
|
En blanding mellem en high school simulator og et RPG. En super flot præsentation og et godt gameplay trækker meget op, i et spil, der ellers trækker lidt i langdrag til sidst. |
nyremand |
19/06-19 |
8/10 |
960. |
|
Ved første øjekast overvældende, men efter få timer er man fortrolig med spillets systemer. Helt frem til første gennemspilning fænger det fantastisk, men derefter kræver det en særinteresse for kort. |
quad |
15/06-19 |
6/10 |
961. |
|
Stemningsfuld beat 'em up med stærk historie og troværdig introduktion til serien. Masser af indhold i både hoved- og sidehistorier. God 80'er stemning fyldt med referencer. Lidt for monoton gameplay. |
quad |
14/06-19 |
8/10 |
962. |
|
Beast er gennemsyret forfærdeligt, med et gameplay der er usjovt, unfair og ufatteligt kedeligt, samt et grafisk design der er usammenhængende nonsens. Det dårligste spil jeg nogensinde har prøvet. |
Konsolkongen |
08/06-19 |
1/10 |
963. |
|
Perfekt kontrol og et fint Team-koncept får spillet til at skille sig ud i en ellers træt genre. Desværre introducerer det også så meget bullshit at det bliver lige så heldbaseret som Mario Kart. |
Konsolkongen |
05/06-19 |
7/10 |
964. |
|
Endelig et habilt action-RPG med Bomberman. Eventyret er dog stadig noget småt, og selvom dungeons byder på klassisk bombe-action savnes der noget udfordring og variation. |
Sumez |
28/05-19 |
6/10 |
965. |
|
Et langt bedre forsøg på et arcade Bomberman end Irems forrige spil i serien. Banernes puzzle-agtige opbygning gør det til et sjovt kooperativt actionspil lidt a la Bubble Bobble |
Sumez |
26/05-19 |
8/10 |
966. |
|
Et mini-metroidvania spil, hvor det desværre er fuldstændig uigennemskueligt hvad man skal gøre for at komme frem i spillet. |
Kamek |
25/05-19 |
5/10 |
967. |
|
Et ok spil for sin tid, men uden nogen innovationer. Udfordringen kommer fra den hårde tidsbegrænsning, og stive styring. I det mindste er licensen nice! |
Kamek |
25/05-19 |
5/10 |
968. |
|
Velfungerende gameplay med stealth- og survival-elementer. En ok historie og figurer der er værd at følge Til tider sløj historie-pacing og tekniske problemer og fejl trækker oplevelsen ned. |
Beano |
20/05-19 |
7/10 |
969. |
|
Grafisk kedeligt, dårlig netkode, for lidt karakterer og værst af alt gamplayet. I USFIV kunne man blive imponeret over, når nogle lavede en syg kombo, sådan er det ikke mere. |
KroeboCop |
18/05-19 |
5/10 |
970. |
|
Det hele føltes lidt ligegyldigt og kedeligt, samlignet de andre TWD spil. Det hjælper heller ikke på det at Michoone er en af dem, jeg ikke er så vild med i tv-serien. |
KroeboCop |
17/05-19 |
5/10 |
971. |
|
Hyggeligt lille forsøg på at give Bomberman et action-RPG, men holdes tilbage af kedelig udforskning og konstante påkrævede besøg i menuen for at håndtere alle de ting man finder. |
Sumez |
17/05-19 |
5/10 |
972. |
|
Hvad spillet mangler i udfordring har det i overflod af charmerende produktionskvalitet. Der sker hele tiden noget, og spillets battle mode er naturligvis også en af seriens bedste. |
Sumez |
17/05-19 |
8/10 |
973. |
|
Et virkeligt godt bud på et evolutionært hop, der med afsæt i genrens rødder både føles klassisk og moderne. Kravet om gentagne gennemspilninger for at få det hele med, er dog for groft. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
7/10 |
974. |
|
Kompetente kampe, virkelig godt banedesign, og en fin pacing af historien. Alligevel ender det med at blive for meget formular længden taget i betragtning, og man savner mere variation i boss-kampene. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
8/10 |
975. |
|
Det spiller virkelig godt, med interessante baner og mål hele vejen igennem kampagnen. Historien er pinligt dårlig anime-pladder og giver flere steder slet ingen mening, men den kan springes over. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
7/10 |
976. |
|
Et fint arkadekoncept der forplumres godt og grundigt af Ubisofts sædvanlige open-world mikrotransaktionshelvede. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
4/10 |
977. |
|
Man mærker hvordan Rutger Hauer har måtte indspille uden instruktion, mens man forsøger at navigere i forvirrende mørke labyrinter, hvor alt konstant og konsekvent vendes på hovedet igen og igen. |
Nuclear Deter... |
16/05-19 |
5/10 |
978. |
|
Fik gennemført 1'eren og næsten også 2'eren, men måtte give op tilsidst grundet kedsomhed og frustration over ikke at vide hvor jeg skulle hen. |
KroeboCop |
15/05-19 |
4/10 |
979. |
|
Når man har fået finalen på afstand mærker man hvilken storstilet bedrift GoW er. Teknisk råstyrke med sjæl som få spil har. |
millennium |
13/05-19 |
9/10 |
980. |
|
Som en ligegyldig superheltefilm masserne kaster sig over, har RDR2 heller ikke en længere levetid end en weekend. Ekstremt ringe kontrol, dårligt spildesign, ensformigt, sløvt. Ambitiøst og stort. |
quad |
08/05-19 |
5/10 |
981. |
|
Gameplayet er bedre end nogensinde. De frusterende kampe hvor ringe kontrol og kamera tvinger én til udenadslære er holdt på et minimum. Audiovisuelt upåklageligt, men teknisk ikke imponerende. |
quad |
08/05-19 |
7/10 |
982. |
|
Et forsøg på et genskabe adventure/puzzle-oplevelsen fra Super Bomberman 2, med en god portion variation. Desværre spildes der meget tid på bare at rydde blokke. Bosskampene er dog godt udført! |
Sumez |
07/05-19 |
6/10 |
983. |
|
Føles som en meget metodisk gentagelse af det ellers rigtig fine Bomberman '94. Trods et tilført co-op element, er banerne både nemmere og kedeligere end i "originalen". |
Sumez |
05/05-19 |
7/10 |
984. |
|
At gøre powerups til inventory er en sjov idé der føjer større konsekvenser til spillet, men selve banerne er desværre kedeligt udført, og fjendernes AI er irriterende. |
Sumez |
05/05-19 |
5/10 |
985. |
|
Sidehistorie til Doom. Okay hvis controller og left stick movement bruges. Meget kort og utrolig nemt spil, som på alle måder overskygges af hovedspillet. Havde fortrukket alm. hop frem for teleport. |
Konsolkongen |
04/05-19 |
5/10 |
986. |
|
En skuffende efterfølger til Castle of Illusion, der ikke spiller ret spændende og hvor især angrebet er tamt. Imponerende at der er unikke baner afhængig af valgt figur og co-op. |
Konsolkongen |
27/04-19 |
5/10 |
987. |
|
Absolut fremragende på stort set alle tænkelige måder, og jeg har lyst til meget mere! Skill/upgrade systemet forsøger at fremstå dybere, end det i virkeligheden er. |
Hanky |
25/04-19 |
9/10 |
988. |
|
Kort og komprimeret Zelda-klon i et interessant univers. Grafisk blandes mange stile, men jeg synes faktisk godt om det. Lidt janky, men ellers god underholding og kan sagtens anbefales. |
Konsolkongen |
24/04-19 |
6/10 |
989. |
|
En af de bedste singleplayer modes i et Bomberman-spil takket være kreativt puzzle-orienteret design, der giver hver bane deres eget udtryk. Bosserne er nemme, men konsekvent sjove. |
Sumez |
23/04-19 |
8/10 |
990. |
|
Føles meget simpelt, men co-op mode gør op for det. Spiller næsten ligeså godt som PCE-spillene, men lider af for mange fjender med for mange hit points. |
Sumez |
23/04-19 |
7/10 |
991. |
|
Føles lidt mere overfladisk end de tidligere spil, men har til gengæld så mange gode påfund og et bedre flow at det giver en langt bedre oplevelse. Bosskampene er dog et stort skridt tilbage. |
Sumez |
23/04-19 |
8/10 |
992. |
|
Et af de allermest udfordrende spil i serien, der for alvor kræver at man holder tungen lige i munden for ikke at begå dumheder. Både musikken og bosskampene er et højdepunkt. |
Sumez |
23/04-19 |
7/10 |
993. |
|
En stor forbedring over det tidligere NES-spil, men akavet styring gør at man alt for tit bliver fanget af egne bomber. |
Sumez |
23/04-19 |
5/10 |
994. |
|
Ingen battle mode, simpel og ensformig singleplayer mode, der aldrig byder på nogen udfordring. Bomberman spiller godt, men er overgået af de fleste af efterfølgerne. |
Sumez |
23/04-19 |
5/10 |
995. |
|
Tydeligvis flot og ambitiøst men spækket med dårlige designbeslutninger som modarbejder spilleren og dræner spillet for underholdningsværdi. Utallige fejl trækker også ned. |
Beano |
23/04-19 |
6/10 |
996. |
|
En stor omgang rod der ikke kan måle sig med flere af de ting etteren gjorde bedst. Meget ambitiøst, men store dele når aldrig helt i mål. Trivielle fetchquests er hovedparten af spillet. |
Konsolkongen |
22/04-19 |
6/10 |
997. |
|
Hudson gravede den klassiske formel op, polerede den, og kickstartede serien til 90'erne. Supergodt spildesign, og fuldstændig perfekt styring. Alting spiller, men det bliver ensformigt i længden. |
Sumez |
20/04-19 |
6/10 |
998. |
|
Et farverigt forsøg på en blanding af genrer, der desværre falder til jorden med sin elendige styring. Musikken bliver hurtigt pinefuld, og der er ikke mange lyspunkter. |
Kamek |
31/03-19 |
3/10 |
999. |
|
Virkelig flot remaster. Spillet er opdateret i en sådan grad at det fremstår frisk og nyt. Nye features, items, modes, reorchestrated musik m.m. højner spiloplevelse markant i forhold til originalen. |
Azzkikr |
30/03-19 |
8/10 |
1000. |
|
Nytænkningen af DDD bringer mange forbedringer med sig, men også adskillige tilbageskridt. Historien bliver noget ligegyldigt vrøvl. Teknisk er prologen til KH3 pinlig. God animationsfilm (X story) |
quad |
22/03-19 |
6/10 |