7051. |
|
Et gameplay med masser af dybde, taktiske muligheder, og små finesser det tager lang tid at beherske. Forgængerens træge kontrol er der rettet lidt op på, men spillet mangler stadig analog kontrol. |
Chrono |
13/01-06 |
7/10 |
7052. |
|
Spillet brillierer med et dybt og realistisk gameplay, men har også ganske mange turneringsformer. Der kunne godt være flere hold, og kontrollen føles træg i forhold til de nyere udgaver. |
Chrono |
13/01-06 |
6/10 |
7053. |
|
Tempoet er desværre langsommere end tidligere, men ellers er spillet utroligt finpudset og velfungerende. Gode nye baner, og endnu bedre gamle. Den nye mission-mode er herlig tidsspilde. |
Chrono |
13/01-06 |
8/10 |
7054. |
|
For sin tid er grafikken i Zelda langt fra fantastisk, men kraften er tydeligvis brugt på indhold. Spillet var utrolig innovativt, og den nu så brugte "sandkasse" opbygning ses tydeligt. |
SeventhSun |
13/01-06 |
8/10 |
7055. |
|
De få tilføjelser til color udgaven bidrager ikke meget til spillet, men det er heller ikke nødvendigt. |
Bede-x |
13/01-06 |
9/10 |
7056. |
|
Alle de grundlæggende Zelda elementer forfindes her, men teknikken har sat for mange begrænsninger på oplevelsen. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
7057. |
|
Rigtigt godt da det kom, undervurderet af eftertiden og nu for gammelt til at gøre sig bemærket. |
Bede-x |
13/01-06 |
4/10 |
7058. |
|
Virkeligt godt det meste af vejen. Der skal bare samles for mange objekter på banerne, hvilket bliver trivielt. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
7059. |
|
Skiller sig ud fra mængden, både æstetisk og med de unikke kampe. Et spil af den slags man ikke glemmer. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
7060. |
|
Bedre konvetering kunne man ikke håbe på. Exhumed er mere atmosfærisk og nok også bedre, men når det kommer til humor og stil er Duke kongen. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
7061. |
|
Man skøjter for meget rundt, når man går og områderne skal udforskes lidt for grundigt i sidste halvdel af spillet. Ellers sjovt og meget tilfredsstillende. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
7062. |
|
En længere oplevelse end forgængeren og også en bedre. Alle de basale elementer fungerer og man kan blive helt besat af at lede efter alle heltene. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
7063. |
|
Der er fortaget så mange nedskæringer for at få spillet til at køre på Snes, at det næsten ikke er spilbart længere. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
7064. |
|
Slutter næsten før det når at gå i gang. Ærgeligt, for kvaliteten er der. |
Bede-x |
13/01-06 |
6/10 |
7065. |
|
Meget velfungerende, men savner dybde. Spillet kan snildt gennemføres på en time eller to, og der er ikke andre modes end singleplayer. |
Bede-x |
13/01-06 |
6/10 |
7066. |
|
Man føler sig konstant distanceret fra sit fly og har ingen fornemmelse for køre linjer. AI'en snyder groft både med våben og catch-up. Banerne ligner hinanden. Skuffende. |
Bede-x |
13/01-06 |
3/10 |
7067. |
|
Singleplayer er bedre i Saturn/PC versionerne, men N64 udgaven overrasker ved at indeholde en velfungerende - omend billedmæssig restriktiv - co-op mode. Lidt for sløret mange steder. |
Bede-x |
13/01-06 |
6/10 |
7068. |
|
Sammenlignet med andre spil i serien, ikke så godt, som man havde håbet. Sammenlignet med andre spil i genren, stadig ganske fantastisk. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
7069. |
|
Ikke så magisk som Nintendos egne udspil. Heldigvis er Zelda formlen magisk nok i sig selv. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
7070. |
|
Kart racer fyldt med glæde og energi, både i singleplayer og den skjulte co-op. Slutbossen er godt nok afsindigt svær. Multiplayer kun lige godkendt. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
7071. |
|
Præget af mange af de problemer som kendetegnede tidlige 3D spil. Ikke nogen katastrofe, mere en skændsel mod seriens navn. |
Bede-x |
13/01-06 |
5/10 |
7072. |
|
Den dejlige eventyrstemning og veldesignede baner som "Tresure Trove Cove", gør det til en fryd at tage på opdagelse med bjørn og fugl. |
Bede-x |
13/01-06 |
8/10 |
7073. |
|
Tager lidt tid og komme ind i. Udvikler sig der efter til et udfordrende og underholdende spil. |
Bede-x |
13/01-06 |
7/10 |
7074. |
|
Tager en tilbage til det fantastiske eventyr med Anders og Fedtmule. Et spil som ikke kun kan underholdes ved at blive spillet, men faktisk underholde en selvom man blot ser andre spille det. |
Daihyoumaru |
13/01-06 |
8/10 |
7075. |
|
Ligeså stor glæden ved at spille dette eksempel på design perfektion er, ligeså stor er sorgen over at opleve en genreform som synes forsvundet. |
Bede-x |
12/01-06 |
10/10 |
7076. |
|
Man trættes hurtigt af de tilfældigt genererede dungeons. Andre af spillets elementer som fx bevægelsessystemet forundrer mere end det irriterer. En trist oplevelse. |
Bede-x |
12/01-06 |
2/10 |
7077. |
|
Tilfører serien mere dybde i et oplæg der tilnærmelsesvis minder om de mere moderne udspil i serien. Stadig for primitivt. |
Bede-x |
12/01-06 |
3/10 |
7078. |
|
Forbedret på alle punkter sammenlignet med forgængeren. Ikke nok til og være blandt de bedste i genren, men stadig ganske sjovt. |
Bede-x |
12/01-06 |
6/10 |
7079. |
|
Singleplayer/co-op er en gennemspilning værd, men det er i multiplayer at denne version af Bomberman virkelig skinner. |
Bede-x |
12/01-06 |
8/10 |
7080. |
|
Fasinerende splejsning af sidescroller og gudespil. Ingen af delene er stærke nok til at stå alene. Sammen er de middelmådige. |
Bede-x |
12/01-06 |
5/10 |
7081. |
|
Man går fra det ene set piece til det andet med adrenalinen punpende i kroppen. Bliver kun bedre, hvis man har en makker med på turen. |
Bede-x |
12/01-06 |
8/10 |
7082. |
|
grafikken er efterhånden håbløst dateret. Selve spillets kerne er stadig underholdende i moderate mængder. |
Bede-x |
12/01-06 |
6/10 |
7083. |
|
Kliché karakterer, forfærdelig oversættelse, forudsigeligt plot, alt for simpelt kampsystem... Den egentlige overraskelse er vel, at jeg ikke desto mindre følte mig underholdt. |
Bede-x |
12/01-06 |
6/10 |
7084. |
|
Meget langsomt og trægt. Der går ikke lang tid fra man tænder til, at styringen eller måske nærmere heltens manglende mobilitet begynder at irritere. |
Bede-x |
12/01-06 |
3/10 |
7085. |
|
Bortset fra boss kampene - som kan være ret dynamiske - benytter spillet sig primært af fjender og fælder, der nemmest undviges med udenadslære. |
Bede-x |
12/01-06 |
5/10 |
7086. |
|
Alt hvad man finder i de moderne Mario Kart spil er tilstede her, blot simplere og på flere punkter ringere. |
Bede-x |
12/01-06 |
5/10 |
7087. |
|
De første par baner undtaget, så tilbyder Amok god action, der - særligt i co-op - holder helt frem til "Gud bevare Danmark" slutskærmen. |
Bede-x |
12/01-06 |
7/10 |
7088. |
|
Teknisk meget imponerende, og overgik dengang alle tidligere Eye-toy spil. Desværre er det kun 2-3 af de tolv spil der er værd at spille. |
Konsolkongen |
11/01-06 |
5/10 |
7089. |
|
Et æstetisk tilbageskridt ift Beast1, men har mere indhold og dybde. Desværre får sværhedsgraden hurdigt én til at lede efter snydekoderne. Virker ikke som et gennemtestet spil. |
millennium |
11/01-06 |
5/10 |
7090. |
|
Unikt, og hyggeligt at sidde med i korte ombæringer. Frustrerende på alt for mange punkter til at være bedre end middelmådigt, men det er alligevel så speciel en oplevelse, at den ikke bør undværes. |
Sumez |
11/01-06 |
5/10 |
7091. |
|
Singleplayerdelen er kort, triviel og generelt blottet for spænding - Killzone er bedre. Multiplayerdelen fungerer til gengæld udmærket, men er meget generisk - Halo er bedre. |
RJK |
11/01-06 |
6/10 |
7092. |
|
Innovativt puzzlespil, der integreres godt ind i touch-funktioner og to skærme. Spilglæden opvejer manglen på en hoveddel, da spillet både er sjovt i små og store doser af gangen. |
Pieyanthikos |
10/01-06 |
7/10 |
7093. |
|
Stimen fra forrige spil til GBA fortsætter her, men uden at tilføre meget nyt, hverken med de nye partnere eller DS's funktioner. Mangler gennemslagskraft, men meget underholdende så længe det varer. |
Pieyanthikos |
10/01-06 |
7/10 |
7094. |
|
Med de rigtige modstandere er det et underholdende partyspil, som fungerer på de fleste planer. Det er dog meget traditionelt og lige-ud-af-landevejen, ligesom man savner forskellige forbedringer. |
RJK |
10/01-06 |
5/10 |
7095. |
|
Selv af et beat 'em up at være er det usædvanligt ensformigt, kontrolmæssigt dårligt og generelt trist at banke igennem. Eneste højdepunkt er stemningen, især lydsiden. Resten er direkte sørgeligt. |
RJK |
10/01-06 |
3/10 |
7096. |
|
Visuelt imponerende Onimusha-klon, som udmærker sig ved at være underholdende fra start til slut - selvom det bare går ud på at tæve sig igennem det alt. Det er dog temmelig kort. |
RJK |
10/01-06 |
6/10 |
7097. |
|
Mange point for stil og humor, som alene gør titlen interessant. Selve spillet er til gengæld usædvanligt svagt, med dårlig kontrol, irriterende fjender og skidt level design. Frustrerende. |
RJK |
10/01-06 |
5/10 |
7098. |
|
Whittakers musik kan stadig nydes. Det samme gælder dele af spillets artwork. Resten er stort set til rotterne. |
Bede-x |
10/01-06 |
2/10 |
7099. |
|
Pirat temaet fungerer glimrende, strukturen opleves som mere frigjort end den er og spillets gennemsyres af en meget mærkbar entusiasme som smitter af. Kun kampene ligger en dæmper på oplevelsen. |
Bede-x |
10/01-06 |
7/10 |
7100. |
|
Stilen er hyggelig, menuerne rare og overskuelige. Karakterene er dog papirtynde og spillet lider under for mange gentagelser. |
Bede-x |
10/01-06 |
4/10 |