1501. |
|
En velkommen udfordring i forhold til Mickey-spillene, men desværre tit af de helt forkerte årsager. Styringen er kluntet og især for et '91-spil er standarden lav. Tydeligvis presset for hurtigt ud. |
Sumez |
09/05-16 |
4/10 |
1502. |
|
På mange områder en forbedring af Castle of Illusion, og et fuldt ud fornøjeligt spil. Desværre stadig meget kort og nemt, og ligesom forgængeren, er potentialet slet ikke fuldt udnyttet. |
Sumez |
09/05-16 |
6/10 |
1503. |
|
En kombination af et best-of og et remake af det første spil, der virkelig rammer plet. Sjovt, underholdende og virkeligt flot. |
Nuclear Deter... |
07/05-16 |
8/10 |
1504. |
|
Med så mange indholdsløse quests i standardpakken at man giver Ubisoft Game kamp til stregen, føles det fuldstændigt formålsløst med en udvidelse der tilføjer yderligere. |
Bede-x |
07/05-16 |
3/10 |
1505. |
|
Propfyldt med identitetsløse quests hvor man utallige gange sendes fra A til B hen over de samme områder, mens man grinder efter opgraderinger. I co-op ikke helt så dårligt som det lyder. |
Bede-x |
07/05-16 |
5/10 |
1506. |
|
Level designet kunne forbedres og filmsekvenserne føles mast ind, men overordnet fængende velpoleret underholdning. Etteren som det ville have været, hvis Insomniac vidste dengang, hvad de ved i dag. |
Bede-x |
06/05-16 |
8/10 |
1507. |
|
Rigtig underholdende i co-op hvor karakterenes evner komplementerer hinanden godt, selv om de sjældent er særlig balancerede. Føles dog udspillet længe inden de lange kampagner slutter. |
Bede-x |
04/05-16 |
7/10 |
1508. |
|
Underlig puzzle-platformer i umanerligt langsomt tempo. Man holdes i hånden, men alligevel kan nogen puzzles være ugennemskuelige pga. dårligt design, og touch-styringen er dum og unødvendig |
Sumez |
03/05-16 |
5/10 |
1509. |
|
Et rigtig godt comeback efter den lidt lunkne 2'er. Leveldesign og bosskampe i topklasse. En anelse lettere end førhen, og den ubehagelige tykke stemning når aldrig at lægge sig helt omkring dig |
Sumez |
03/05-16 |
8/10 |
1510. |
|
Meget underholdende til trods for at spillet er bygget på ideen om at alle skal kunne vinde til hver tid. Blue Shell er bullshit. Singleplayer er meget skrabet, kunne lære meget fra Sonic All-stars. |
Konsolkongen |
30/04-16 |
7/10 |
1511. |
|
En perfektioneret version af Insomniacs mangeårige ambitioner. Fantastiske visuals, masser af variation, konstant fremdrift og kærlighed til sit univers. |
millennium |
28/04-16 |
8/10 |
1512. |
|
Det føles indimellem som, at udviklerne har bidt over for meget. På trods af dette er spillet solidt nok til at være et underholdende og velskrevet eventyr. |
jaes |
25/04-16 |
7/10 |
1513. |
|
Længden er kort, historien sød og gameplayet eksperimenterende på grænsen til det frustrerende. Et kig værd hvis man har lyst til at prøve kræfter med noget anderledes. |
Nuclear Deter... |
24/04-16 |
5/10 |
1514. |
|
Udvidelsen er formularisk så det trækker tænder ud. Uden hovedspillets historie og mellemsekvenser er det svært at komme igennem, inden det bliver kedeligt. |
Nuclear Deter... |
22/04-16 |
5/10 |
1515. |
|
En fin omgang hjernedød underholding, der hæmmes af at være pinligt dårligt optimeret til platformen. |
Nuclear Deter... |
22/04-16 |
6/10 |
1516. |
|
Grafisk meget imponerende og historien er ganske god. Begraenset replayability, da historien ikke aendrer sig synderligt. |
DeluxScan |
20/04-16 |
8/10 |
1517. |
|
På trods af en langstrakt og tumpet afvikling af slutningen, fremstår MGSV som et sandt mesterværk. Uhyggelig godt gameplay og en helstøbt oplevelse Kojima kan være stolt af, trods Konamis idioti. |
Q |
17/04-16 |
9/10 |
1518. |
|
Et ondskabsfuldt og mareridtsagtigt univers med den tykkeste stemning jeg endnu har oplevet i et spil. Definerer "survival horror" bedre end Resident Evil. |
Konsolkongen |
17/04-16 |
9/10 |
1519. |
|
Lidt mere snørklet bane design og den sidste boss passer dårligt ind, men ellers mere af det samme og stort set lige så underholdende. |
Bede-x |
13/04-16 |
7/10 |
1520. |
|
Alt hvad man har kunnet ønske sig, og meget mere til. Kæmpestort og propfyldt med ting at lave. Flot og velkørende. Muligvis det bedste spil i serien. |
Naiera |
10/04-16 |
9/10 |
1521. |
|
Meget tilgængelig platformer, med god styring og gavmildt balanceret. Banerne er varierede, og spillet er underholdende, men kort. |
Kamek |
08/04-16 |
7/10 |
1522. |
|
En fin pendant til Capcoms Ducktales, med meget lignende gameplay og koncept. En anelse for nemt og kort, dog uden at være ren barneleg. Kreativt level design trækker op, kluntet styring trækker ned |
Sumez |
30/03-16 |
6/10 |
1523. |
|
En tiltrængt opdatering, der bryder de smalle rammer og åbner for udforskning. Desværre viser et længerevarende besøg at spillet forfalder til alle de værste klichéer for idéforladte open world-spil |
Sumez |
29/03-16 |
6/10 |
1524. |
|
En ny målestok for hvordan en open world-formel skal håndteres for at undgå trivielle gentagelsesbaserede quests. Til gengæld tager seriens egne styrker skade af en ensformig og alt for stor verden. |
Sumez |
29/03-16 |
8/10 |
1525. |
|
Meget identitets stærkt spil der forstår den målgruppe det går efter og møder deres forventning lige på gennem en nyfortolkning af Dungeon Master. Et værk af den slags hvor gammeldags føles klassisk. |
Bede-x |
28/03-16 |
8/10 |
1526. |
|
Første halvdel er hovedsageligt en eksemplarisk demonstration af elendigt spildesign, anden halvdel er okay. Super dungeon-design, men overordnet skidt oplevelse. |
Konsolkongen |
27/03-16 |
5/10 |
1527. |
|
Innovativt RPG, der kombinerer en, spændende, omfattende verden med mange forskellige mekanikker. God sværhedsgrad, om end en smule uigennemskueligt til tider. |
Kamek |
12/03-16 |
8/10 |
1528. |
|
På alle måder trivielt, omend let at komme igennem. Grafisk er det ikke for kønt, især musikken er enerverende. |
Nuclear Deter... |
27/02-16 |
4/10 |
1529. |
|
Balanceret platformer med høj produktionsværdi. Lyd og billede er gode, men spillet er en smule kort, og gør ingen større innovationer. |
Kamek |
27/02-16 |
6/10 |
1530. |
|
Konceptet passer godt til den korte længde og understøttes ihærdigt af Juberts historie, claymation stilen og baggrundsmusikken. Kontrollen er en smule floaty og i øvrigt bedst tilpasset mus/keyboard. |
Bede-x |
27/02-16 |
8/10 |
1531. |
|
Uendelig charme og skæv spilperle for det smalle marked. Har ikke helt samme smukke integration mellem virkelighed og spilrum som Vita versionen, men tæt på. Mere sjovt end svært. |
millennium |
26/02-16 |
7/10 |
1532. |
|
Bluepoint leverer endnu en fremragende remaster der bevarer Vita versionens charme, tilbyder bedre kontrol og kører solidt 60fps. De inkluderede dlc missioner er dog meget svingende i kvalitet. |
Bede-x |
25/02-16 |
7/10 |
1533. |
|
Ikke helt så fyldt med spildtid som efterfølgeren og er også bedre pacet. Det sagt er der meget som kunne forbedres og en nylig gennemspilning afslørede at det allerede begynder at føles lidt gammelt. |
Bede-x |
24/02-16 |
7/10 |
1534. |
|
Længe siden der har været så mange svage del elementer, samt steder med forkert fokus i et spil, mens man alligevel holdes fanget. Karakterudviklingen er naiv og komisk i sin omskiftelighed. |
Bede-x |
24/02-16 |
7/10 |
1535. |
|
Mere af det samme som 2013 rebootet med masser af moderne AAA skabelons design og alt for meget ligegyldig opsamlingsskrammel, der skaber støj og trækker stemning samt tempo ud af spillet. |
Bede-x |
22/02-16 |
6/10 |
1536. |
|
Det er historien og karakterene der er det bærende element i et metroidvania ultra light - denne er heldigvis god, men måske lige selvbevidst nok. Ret dårligt optimeret til platformen. |
Nuclear Deter... |
12/02-16 |
7/10 |
1537. |
|
En af de mest ikoniske personer fra den moderne indie udvikling vender tilbage, modnet som kunstner og med et udspil af den slags der kan udvikle sig til besættelse. Alt fra den ordløse indlæring, |
Bede-x |
12/02-16 |
10/10 |
1538. |
|
sindsoprivende indramning, aha oplevelserne og heureka suset når en gåde løses, er elegant, velartikuleret, udtryksfuldt og fuldstændigt gennemgribende kompromisløst. Der er i den grad dømt hovedværk. |
Bede-x |
12/02-16 |
10/10 |
1539. |
|
Et spil fyldt med design-modsætninger, men er ikke desto mindre en tiltrækkende oplevelse med mange kvaliteter. Skinner især klart for de som er på jagt efter en solid RPG-shooter med gode karakterer. |
jaes |
11/02-16 |
7/10 |
1540. |
|
Effektivt sci-fi-epo(s) med grovskårne men godkendte narrative ærinder og en uimodståelig stemning. Verdenen er overbevisende men ikke særligt afvekslende, og det samme kan siges om gameplayet. |
jaes |
11/02-16 |
7/10 |
1541. |
|
Fantastisk port, 60 frames og stadig utrolig flot på en stor skærm. Kontrollen er blevet bedre med en rigtig controller, omend der stadig opstår enkelte frustrerende øjeblikke. |
Konsolkongen |
08/02-16 |
7/10 |
1542. |
|
Fremragende og tiltrængt port der retter de mest åbenlyse kritikpunkter ved konsol udgaven med nemmere fast travel, mulighed for at slå pawn snakken fra og understøttelse op til 4k/150fps. |
Bede-x |
04/02-16 |
8/10 |
1543. |
|
Stort, ambitiøst og ingenlunde euro-jank. En kæmpe, gennemarbejdet verden at udforske kombineret med moden, velskrevet dialog og spændende historie. |
Wehner |
01/02-16 |
10/10 |
1544. |
|
Virkelig vegjort eksempel på et klassisk Metroidvania, men også helt uden noget der hæver det fra masserne. Masser af uudnyttet potentiale! |
Sumez |
30/01-16 |
6/10 |
1545. |
|
Karaktererne, settingen og de små øjeblikke er så rørende at man hovedkulds forelsker og investerer sig i helheden, selv om dialog og lip synching, samt i mindre grad plottet, er anstrengt til tider. |
Bede-x |
27/01-16 |
8/10 |
1546. |
|
Ordinær FPS som løftes af sit miljø, produktionsværdi, hovedpersonens transformation og i høj grad af spillets pacing som skifter kvalificeret mellem brede skuddueller og smalle flaskehalse. |
millennium |
25/01-16 |
6/10 |
1547. |
|
Spillet har hverken turneringer eller grafisk pynt, men sværhedsgraden går højt. Det er helt klart målrettet skakentusiaster, men det gør det også udmærket. |
Kamek |
24/01-16 |
6/10 |
1548. |
|
Meget indhold og høj produktionsværdi gør spillet til en fornøjelse - dog med meget høj sværhedsgrad, og nogle helt uigennemskuelige puzzles. Alt i alt, et godt spil. |
Kamek |
23/01-16 |
7/10 |
1549. |
|
Styringen er ret begrænset, hvilket er en smule uheldigt for et bilspil, og der er ikke den store variation. Ingen continues gør også spillet svært, men det har sin charme. |
Kamek |
23/01-16 |
6/10 |
1550. |
|
Historien er den rent tematisk mest interessante og velfortalte af Tell Tales spil. Kombineret med universet og den gode art direction er det lidt af en éner. |
Nuclear Deter... |
21/01-16 |
8/10 |