2551. |
|
Den grundlæggende mekanik og universet er som altid meget velfungerende og finpudset, men historien er ligegyldig og bringer intet nyt til figurerne. For meget genbrug, nærmest venstrehåndsarbejde. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
2552. |
|
Gode konverteringer af to gode MegaDrive spil. Det er dog ofte billigere at købe begge MD-spil enkeltvis frem for pakken her. |
Konsolkongen |
1 |
5,8/10 |
2553. |
|
Flot teknisk spil, med solidt kampsystem. Forholdsvis kedelig historie, og ligegyldigt leveldesign. Fin genspilningsværdi, pga steder + secrets, som først kan nåes med senere skills. |
- |
1 |
5,8/10 |
2554. |
|
Et flot og underholdende platformsspil. Har desværre ikke meget replayværdi, men er meget habilt designet, og går hurtigt fra at være ligetil, til at være virkelig udfordrende. |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
2555. |
|
Desværre ret kort, men underholdende og helstøbt. Føles meget "moderne" af en NES-platformer at være. Har både Taito-charme og Natsume-kvalitet. |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
2556. |
|
Et rimeligt 2-player spil. Der er dog ikke de store udfordringer i gameplay, hvis man kender det klassiske Pong har man en god idé om hvilken genre vi befinder os i mht gameplay. |
silverstar |
1 |
5,8/10 |
2557. |
|
Masser af indhold til en billig penge. Teknisk burde det være bedre. Kører 60frames, men er ikke uden tearing. Lidt for ensformigt og slet ikke uhyggeligt, desuden ALT for let på normal. |
Konsolkongen |
1 |
5,8/10 |
2558. |
|
|
|
5 |
5,8/10 |
2559. |
|
Ligefrem action platformer, med den ekstra gimmick at man kan gøre sig til en drage. Banerne er få og korte, med en vis sværhedsgrad. Et fint lille spil. |
Kamek |
1 |
5,8/10 |
2560. |
|
Herligt, nuttet og sjovt, med den klassiske DQ charme. Men føles for meget som en fastlåst tutorial, der aldrig rigtig udnytter sandbox-konceptet der ellers er meget flot løftet direkte fra Minecraf |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
2561. |
|
Hyggeligt og farverigt spil, der fortsætter stilen fra forgængeren med stærkt historie- og missionsdrevet byggeri. Meget omfattende og på længde med et fuldblods RPG. Mere en tur end en udfordring. |
Goodtimes |
1 |
5,8/10 |
2562. |
|
Den fuldstændigt lineære opbygning gør op med mange af seriens frustrerende elementer. Lyst og hyggeligt eventyr, som er særdeles lettilgængeligt og overskueligt. Kampene er ganske sjove. |
Goodtimes |
1 |
5,8/10 |
2563. |
|
På trods af enkelte virkelig stærke elementer, er det svært at anbefale DQ7 som helhed. Det trækker i langdrag, og mange af de små historier er uinteressante. Genrefans bør dog ikke snyde sig for det |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
2564. |
|
Godt og underholdende gensyn med Duke N. Selvom der var lidt bugs og nogle irriterende lyde fra bosserne, så var det til at leve med. Rart man kan slå auto-aim fra. |
KroeboCop |
1 |
5,8/10 |
2565. |
|
Kan man klare at navigere det horrible interface og leve med dårlig karakter balance, er Dungeon Defenders sjovt i coop. Desværre udvikler det sig for hurtigt til gentagende grinding. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
2566. |
|
Underholdende hack'n'slash/RPG hybrid, som låner af de store klassikere som Diablo og Gauntlet, leverer en god historie, men føles for overfladisk og gentagende i gameplayet. |
LiquidSnake |
1 |
5,8/10 |
2567. |
|
Et spil der kunne have været enestående på grund af sin udmærkede mekanik, men trækkes håbløst ned af et dårligt interface og et tempo der er for lavt til selv en hærdet gammel Civilization-spiller. |
phoenixdk |
1 |
5,8/10 |
2568. |
|
Realistisk og udskiller sig tydeligt fra Toshinden. Realismen giver kampene et strategisk aspekt, hvilket er en kærkommen ting. Var i sin tid meget flot, men er på nuværende tidspunkt ret afblanket. |
Daihyoumaru |
1 |
5,8/10 |
2569. |
|
Omend den er ret nemt gennemført, har den en stemning der siger spar es. En ny duel mode, og flere nye figurer gør spillet til et af de bedre i samlingen. |
Daihyoumaru |
1 |
5,8/10 |
2570. |
|
Fungerer godt på PSP, og forbedrer serien, men innovationerne er stadig små, og der er langt mellem snapsene. Det er for dovent for så lang en spilserie, og gameplayet mangler desparat dybde. |
phoenixdk |
1 |
5,8/10 |
2571. |
|
En lille original perle, der for alvor kunne ødelægge et godt venskab. Afhængigheden af ens makker og elastik-fysikken er frustrerrende når man spiller skidt og perfekt når alting lykkes. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
2572. |
|
Mindre kaos, mindre episk og mere vestligt i sit udtryk, hvilket får det til at ligne så meget andet til forveksling. En uheldig drejning for serien, som ingen kan være tilfreds med. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
2573. |
|
Mere succesrig i forsøget på at fange seriens essens end Insect Armageddon, selv om arenaerne og kampene er for små og simple ift. hovedserien. Samtidigt skæmmes oplevelsen af microtransactions. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
2574. |
|
Minder om Squares guldalder af JRPG'er, omend kun musikken til tider når samme kvalitet. Længden er overkommelig og udfordringen passende, men historien er fraværende og figurerne underudnyttede. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
2575. |
|
Sjovt spil. Ikke noget prangende, men fint og underholdende platformer. |
Daneren |
1 |
5,8/10 |
2576. |
|
Fantastisk flot og uendelig charmerende. Men et lineært historiefokus gør at det aldrig føles involverende at spille, og historien selv føles som om store dele mangler. Passionen kan dog mærkes stærkt |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
2577. |
|
Havde lidt svært ved at holde styre på historien, men var underholdt alligevel. Stemningen var der og de fleste puzzles var til at overskue. |
KroeboCop |
1 |
5,8/10 |
2578. |
|
Første halvdel var sjovt, men var lidt hårdt den sidste del at spillet. Havde en griner over en meget tyk pixeleret mand og så også måden karaktererne udtalte hinandens navne. |
KroeboCop |
1 |
5,8/10 |
2579. |
|
Et meget innoverende puzzlespil med fabelagtige ideer og stil. Desværre taber spillet bolden på grund af ensformige puzzles, og generel mangel på variation. Ikke noget Tetris. |
phoenixdk |
1 |
5,8/10 |
2580. |
|
Shivering Isles' verden mindede mig om den i Morrowind hvilket var positivt. I bund og grund er der kun tale om mere af det samme, og man keder sig stadig mindst halvdelen af tiden man spiller. |
Konsolkongen |
1 |
5,8/10 |
2581. |
|
Eventyret i den nye verden er noget over niveauet i hovedmissionen i hovedspillet, og vil næppe skuffe fans af Oblivion. Udforskningen af huler og ruiner er dog så trist som altid. |
Goodtimes |
1 |
5,8/10 |
2582. |
|
En fin historie fortælles, men hvis man ikke er med på hele Gundam universet, kan det være noget af en kamel at sluge. Musikken er god, men resten lidt af et rod. |
Daihyoumaru |
1 |
5,8/10 |
2583. |
|
Alle klichérne fra moderne Souls-inspirerede Metroidvanias rullet sammen i ét. Flot og stemningsfuldt, og spiller godt. Men det er ensformigt, og føles ikke som om det har nogen reel vision. |
Sumez |
1 |
5,8/10 |
2584. |
|
Bedre end første del med med mere fokus på action, men også meget let. Historien er god og binder spillet sammen fint med toeren. |
Konsolkongen |
1 |
5,8/10 |
2585. |
|
Mest for de yngste spillere, men et glimrende alternativ for den kondi-løse joypad-zombie, der har brug for at røre sig lidt mere. Mediet giver ikke mulighed for noget avanceret gameplay. |
millennium |
1 |
5,8/10 |
2586. |
|
Dropper originalens koncept og vælger i stedet at imitere moderne pew pew spil. Der leveres solid anonym action med enkelte sære udsving i sværhedsgraden, ledsaget af en lidt anderledes multiplayer. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
2587. |
|
Jeg forstå simpelthen ikke hvorfor man aldrig tager sig sammen til at få laver et ordenligt F1 spil som man bare kan sige wow over, spillet er et af de bedre af slagsen men der mangler stadigt MEGET |
Keen |
1 |
5,8/10 |
2588. |
|
En af de bedste formel spil til konsollerne. Spillet er ikke specielt originalt, men det besidder en god og udfordrende AI, og styringen er meget god. I multiplayer er der ikke meget at komme efter. |
APH |
1 |
5,8/10 |
2589. |
|
En markant anderledes setting end grundspillet giver friskheden der skal til, for man har lyst til at spille videre, så længe man kan acceptere teknikken og har realistiske forventninger til længden. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
2590. |
|
Jeg spillede med en i co-op, han kunne åbne for flere perks og finde sølv bar, det kunne jeg ikke. Spillet er fyldt med bugs, men det var for det meste bare noget man kunne grine af. |
KroeboCop |
1 |
5,8/10 |
2591. |
|
Formularisk og blottet for nyskabelser til genren. Interessant setting, men drukner i klichéfyldte sidehistorier og en ekstremt ligegyldig hovedhistorie. Leverer præcis hvad man kan forvente/frygte. |
quad |
1 |
5,8/10 |
2592. |
|
Neo Geo MVS arcade konvertering med små forskelle. Et hæderligt forsøg på en 2d bullet-hell vertikal shmup. Suveræn musik i øvrigt. |
Per S |
1 |
5,8/10 |
2593. |
|
Fint forsøg på simplistisk fodbold med vægten lagt på tricks og finter. Dog ikke så medrivende som almindelige FIFA spil. Holdbarheden svigter også. |
DeluxScan |
1 |
5,8/10 |
2594. |
|
God fart og drev i kampene, men ikke så dybt som man håber på. Karakter designet er på en gang både frastødende og underligt betagende. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
2595. |
|
To .wad filer opført i Doom2 stil (32 baner i træk) med hver sin historie. Skal virke som en afslutning på Doom historien, men virker desværre ikke helt gennemført iforhold til det org. Doom/2. |
The Dane |
1 |
5,8/10 |
2596. |
|
Flot produceret RTS som det er fornøjeligt at sidde og level'e up med, omend det i længden bliver repetitivt og strategisk for simpelt. Sat i FFX- eller FFVII-universet havde været mere interessant. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
2597. |
|
Det er som om åbenbaringen venter lige om hjørnet, men den kommer ikke. Har bestemt sine øjeblikke, men som helhed leverer den ikke helt. Jeg gad vide om et senere gensyn vil give nyt perspektiv. |
Goodtimes |
1 |
5,8/10 |
2598. |
|
Med ligeligt simplistisk spilmekanik og historie føles det som et forsvundet Final Fantasy fra 1990, men beviser netop dermed genrens grundlæggende appel og hvad den ellers har mistet i udviklingen. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
2599. |
|
Undervejs føler man at meget er gået tabt i den jævnt dårlige engelske oversættelse. Stemningen er dog bevaret, hvor især musikken ligger på et højt niveau. |
Nuclear Deter... |
1 |
5,8/10 |
2600. |
|
Den halvdel der udgøres af kampe er velfungerende, men den anden halvdel der udspiller sig i mellem - dialog, historie og aktiviteter - er uengagerende tidsspilde, og milevidt fra forgængerens niveau. |
RJK |
1 |
5,8/10 |