1. |
Goodtimes |
Et utroligt lækkert spil med fin kampmekanik, lækkert Guard Impact, hyggelige baner og et væld af seje replikker. Stemningen er i top. Xbox-udgaven har yderligere Spawn, som er enormt veldesignet. |
XBX |
22/08-12 |
|
8/10 |
2. |
Hanky |
Fremragende for sin tid, begrænset med nyskabelse, set i lyset af sin Dreamcast-forgænger. I dag findes mange og bedre alternativer. |
GCN |
25/05-10 |
40-50t |
6/10 |
3. |
Giluc |
Solidt fighting spil med Nintendo's karakter fra Zelda-serien: Link. Har mere eller mindre alt hvad et fighting spil skal have. |
GCN |
07/08-08 |
15-20t |
8/10 |
4. |
Goodtimes |
Utroligt lækkert og velpoleret spil, både inden for gameplay og design. En farverig og eventyrlig oplevelse, med en virkelig 'fantastisk' stemning. Guard Impact er en oplevelse i sig selv. |
GCN |
24/01-07 |
150-200t |
8/10 |
5. |
Wehner |
Blandt generationens bedste fighters og fungerer sågar upåklageligt med GC-controller. Flot, udfordrende og meget detaljerigt. For en gangs skyld også interessant single-player. |
GCN |
20/01-07 |
30-40t |
8/10 |
6. |
Bede-x |
Serien, såvel som genren, har kraftigt behov for fornyelse. Det finder man ikke her, selvom det meste fungerer fortrinligt. |
XBX |
26/07-06 |
Gennemført |
7/10 |
7. |
Lingobar |
Spillet udmærker sig ved at gøre mere ud af historien i sin "Weapon Master"-mode. Man skal kæmpe sig igennem verden og købe våben med forskellige attributter. Kampsystemet er desuden nemt at mestre. |
XBX |
03/06-04 |
|
8/10 |
8. |
seeberg |
Masser af characters, masser af lækre gamemodes, masser at komme efter. Og så gør det jo heller ikke noget at spillet mestre grafik og lyd på et meget højt plan. |
GCN |
20/05-04 |
30-40t |
7/10 |
9. |
RJK |
Som sin forgænger et fantastisk spil, men det er for meget sin forgænger. Visse dybere problemer er justeret væk, men nye er kommet til. Man må forlange mere. Selvstændigt set dog stadig fremragende. |
XBX |
05/04-04 |
5-10t |
8/10 |
10. |
RJK |
Som sin forgænger et fantastisk spil, men det er for meget sin forgænger. Visse dybere problemer er justeret væk, men nye er kommet til. Man må forlange mere. Selvstændigt set dog stadig fremragende. |
PS2 |
05/04-04 |
5-10t |
8/10 |
11. |
millennium |
Forrygende sjovt fighter, selvom det stadig kniber med nytænkningen. Glimrende intuitiv kontrol, hvor reaktionsevne er langt vigtige end strategi. Blandt de bedste på PS2. |
PS2 |
28/03-04 |
10-15t |
8/10 |
12. |
Sumez |
En kanongod fighter. Ikke mange opgraderinger fra Dreamcast-forgængeren, men det er stadig solidt og underholdende. |
PS2 |
03/03-04 |
Gennemført |
6/10 |
13. |
Naiera |
Ikke så dybt som VF4E, men grafikken, kæmperne, musikken og det noget nær perfekte gameplay gør SCII til en sand klassiker, men SÅ meget er der ikke sket siden SC. |
XBX |
12/11-03 |
5-10t |
8/10 |
14. |
Chrono |
Fremragende kampspil. Indeholder ufatteligt mange moves, og en dybde der gør, at man altid kan blive bedre. Desuden har det et utal af gamemodes, både i single og multiplay. |
GCN |
02/11-03 |
10-15t |
8/10 |
15. |
Pieyanthikos |
Grafisk en sprød vaffel, med gode lydeffekter og udmærket Voice Acting. Dog er styringen på GC-formatet en nærmere bule i spillet, og der går lang tid, før du mestre den til fulde. |
GCN |
01/11-03 |
|
7/10 |