1. |
Q |
Ganske underholdende, selv om det fejler flere steder, særligt med tidspresset, der ikke er nødvendigt. Pikmin er frustrerende at kontrollere, men det passer måske egentlig meget godt til historien? |
WII |
11/11-15 |
10-15t |
7/10 |
2. |
Nuclear Deter... |
Den charmerende stil står i kontrast til de store masser af let undværlige pikmins. Tidspresset hæver sværhedsgraden tilpas så man udfordres. |
GCN |
12/07-12 |
10-15t |
7/10 |
3. |
Konsolkongen |
Yderst charmerende spil med nogle rigtig fine idéer. Tidspresset gjorde meget for spillet, men var aldrig svært at overholde. Irritationsmomenter til trods fungerer kontrollen faktisk bedre end på GC. |
WII |
07/02-12 |
5-10t |
7/10 |
4. |
Bede-x |
Så charmerende at man straks fatter sympati for spillet. Det holder ikke hele vejen igennem, hvor man trættes af de mange gentagede gøremål. Samtidigt er det lidt for simpelt. |
GCN |
10/01-06 |
Gennemført |
6/10 |
5. |
Goodtimes |
På ingen måde et 'stort' spil, men til gengæld på alle måder hyggeligt, underholdende og mindeværdigt. Pikmin er en rar og unik oplevelse, som teknisk er glimrende. Jeg kedede mig ikke. |
GCN |
15/08-05 |
Gennemført |
7/10 |
6. |
Sumez |
Meget charmerende puzzle-spil med gode elementer fra strategispillene. Vinder primært point på det geniale koncept, men udførelsen er også perfekt. Jeg savner kun større kompleksitet og mere indhold. |
GCN |
26/03-05 |
Gennemført |
7/10 |
7. |
Hulle |
Et finurligt lille spil. Man kan jo ikke andet end at holde at de små levende planter. Indeholder lidt fejl, som af og til kan stresse og irritere. |
GCN |
20/10-04 |
5-10t |
6/10 |
8. |
la0s |
Quirky er nok ordet. Spillet har potentiale, men bliver ikke meget andet end et spøjst og hyggeligt bekendtskab, som mangler dybde. Charmerende, sødt men lidt kedeligt. |
GCN |
14/06-04 |
|
6/10 |
9. |
tas |
Fint puzzle spil. Et tidspres i spillet ødelægge dog lidt oplevelsen. God lyd og udemærket grafisk præsentation. Gameplay'et er originalt, men mangler lige det sidste i udførelsen. |
GCN |
10/11-03 |
10-15t |
6/10 |
10. |
Fanboy |
Et dejligt strategi spil. Mange klager over at der er tid på, men jeg syntes det er et fedt og udfordrende element. Det minder lidt om Lemmings, men det har klart elementer der gør det skiller sig ud. |
GCN |
10/11-03 |
15-20t |
8/10 |
11. |
quad |
Jeg hader at være under pres, og Pikmin er ikke et spil der lægger op til man behøver at være det. At give en lov til at nyde spillet, bare lege lidt rundt med sine Pikmins ville have holdt længere. |
GCN |
06/11-03 |
-5t |
5/10 |
12. |
RJK |
Originalt og forfriskende med en glæde, der giver én lyst til at spille. Desværre taber det lidt stilen da det bliver mere komplekst og tidspresset er aldeles unødvendigt og frustrerrende. |
GCN |
02/11-03 |
5-10t |
6/10 |
13. |
Chrono |
Selvom det grundlæggende minder om Lemmings, så er det alligevel et af de mest originale spil på Gamecube. Tidsbegrænsningen løfter spillets sværhedsgrad lidt, men alligevel så føles det alt for kort. |
GCN |
02/11-03 |
5-10t |
7/10 |
14. |
Pieyanthikos |
Et unødvendigt tidspres ødelægger en ellers god fornøjelse. Idéer og grafik er i top, samt en hyggelig lydside. Holdbarheden er dog ikke den længste. |
GCN |
01/11-03 |
Gennemført |
6/10 |