1. |
Konsolkongen |
Puzzleelementerne er for mig et kæmpe plus, og kun Radiant Silvergun kan måle sig med dette. Mere simpelt end sin forgænger, men alligevel uhyggeligt svært. |
DC |
15/06-10 |
5-10t |
8/10 |
2. |
KristensenSoU... |
Et langt skridt tilbage i forhold til RSG standard. Lys/mørk temaets triste stemning forplanter sig i spillets sjæl og det hele minder mere om et perfidt puzzlespil. Ren surrogat shooter! |
DC |
14/09-09 |
|
5/10 |
3. |
Hanky |
Teknisk helt vidunderligt, som måske det pæneste Dreamcast-spil nogensinde. Jeg er vild med blandingen af shooter og puzzle, og dedikerer man sig nok, er der meget at hente. |
DC |
08/07-09 |
20-30t |
9/10 |
4. |
Alf81 |
Efter smilet over den grafiske stil er forstummet, breder der sig en stor fornærmende tristhed i kroppen. Puzzle-elementet dominere shooterelementet og gør spillet en følelsesløs oplevelse. |
DC |
20/08-08 |
|
5/10 |
5. |
KristensenSoU... |
Et langt skridt tilbage i forhold til RSG standard. Lys/mørk temaets triste stemning forplanter sig i spillets sjæl og det hele minder mere om et perfidt puzzlespil. Ren surrogat shooter! |
GCN |
20/08-08 |
15-20t |
5/10 |
6. |
Goodtimes |
Spændende og flot designet. Den høje sværhedsgrad er så absolut en del af charmen. Det bedste, jeg har set indenfor genren. |
GCN |
14/02-07 |
|
8/10 |
7. |
Michael_ |
En af de bedste shootere nogensinde. Spillet oser af stil, såvel visuelt som spilmæssigt. Uhyre simpelt på overfladen, men strategisk meget dybt. |
GCN |
28/02-05 |
40-50t |
8/10 |
8. |
Per S |
Stilen er Radiant Silvergun mens gameplayet er originalt selvom alt stadigvæk skal skydes til atomer. Teknisk glimrende med et pointsystem der stiller krav til spilleren. Svært men ikke umuligt. |
GCN |
09/02-05 |
5-10t |
8/10 |
9. |
dRxL |
Fejler "er det sjovt" testen. Mest for folk der dedikerer sig til spillet længe nok til at lære det udenad og udregne hvordan man skal bevæge sig igennem banerne. |
DC |
26/08-04 |
15-20t |
7/10 |
10. |
millennium |
Øjeblikkelig fængende 2D shoot'em up, for alle der er fans af genren. Høj stress-faktor og interessant men simpelt våbensystem, der kræver en kølig 'skyde-finger'. |
GCN |
14/06-04 |
-5t |
8/10 |
11. |
la0s |
En nyklassisker inden for genren, og det spil alle andre nu skal måle sig med. En rigtig taktiker, med flot grafik og en fremragende art direction. Top shooter! |
DC |
12/06-04 |
|
9/10 |
12. |
Per S |
Stilen er Radiant Silvergun mens gameplayet er originalt selvom alt stadigvæk skal skydes til atomer. Teknisk glimrende med et pointsystem der stiller krav til spilleren. Svært men ikke umuligt. |
DC |
22/05-04 |
5-10t |
8/10 |
13. |
tas |
Så simpelt et gameplay med så meget dybde. Vend dig til at du vil forlade spillet grædende..rasende..frådende... Ikaruga vil "slap you in the face" og du vil komme krybende tilbage for mere. |
GCN |
17/11-03 |
30-40t |
9/10 |
14. |
Naiera |
Flot og imponerende, men sort/hvid gameplayet bliver belastende efter at have brugt meget tid på andre "normale" shooters. Tempoet er for langsomt og friheden for lille. |
DC |
02/11-03 |
10-15t |
8/10 |
15. |
Sumez |
Jeg mindes ikke at have spillet nogen bedre 2D shooter. Sort/hvid detaljen giver et sjovt nyt twist til spillet, uden at pille ved det solide, og faktisk forbedrede gameplay fra Radiant Silvergun. |
DC |
07/10-03 |
Gennemført |
8/10 |