501. |
|
Fantastisk og unikt spil! Man forbløffes konstant over hvor gennemført mange ting er. Desværre er der flere andre mangler hvoraf visse endda virker uundgåelige, men man glemmer dem hurtigt i galskaben |
17/06-08 |
7/10 |
502. |
|
Perfekt konvertering. At 360'erens D-pad er elendigt, ændrer ikke på at vi (stadig) har at gøre med et af verdens bedste spil. |
21/01-08 |
10/10 |
503. |
|
Lidt snyd at stoppe flere forskellige spil i én pakke, men samlet set er kvaliteten ret høj. HL2-spillene er ikke enestående, men tilpas varierede.Portal måtte gerne være meget længere. |
16/01-08 |
8/10 |
504. |
|
Ligner på papiret en opgraderet udgave af det fantastiske SNES-kapitel. De nye tiltag fungerer også helt fint, men grund-gameplayet er frustrerende og langt fra de gamle spils genialitet.. |
28/12-07 |
5/10 |
505. |
|
På trods af mit tilhørsforhold til Nintendo havde jeg faktisk ikke troet at de kunne gøre det men det gjorde de. Mario Galaxy er på én gang traditionelt, fantastisk nyskabende, og bedre end alt andet |
11/12-07 |
10/10 |
506. |
|
Klart det håndholdte Zelda, der tilføjer mest originalitet, især stylus-styringen fungerer perfekt. Men derudover fremstår det temmelig svagt sammenlignet med Link's Awakening og dets kammerater. |
20/11-07 |
7/10 |
507. |
|
Virkelig godt og helstøbt spil, der fungerer hele vejen igennem som co-op spil. Men i single player kommer man hurtigt til at kede sig, og deathmatch har utallige spil gjort meget bedre. |
19/09-07 |
7/10 |
508. |
|
Fantastisk spil! Læner sig op ad et 9-tal, ja faktisk et 10-tal, men især den sløve slutning trækker ned. Stadig et spil som INGEN burde snyde sig selv for. Legendarisk... |
19/09-07 |
8/10 |
509. |
|
En flot opdatering af originalen, der stadig holder distancen. Den indbyggede Team Fortress-klon er også ganske underholdende. |
17/09-07 |
8/10 |
510. |
|
"MetroidMan" er stadig opdelt i lineære baner og missioner, men denne gang har Capcom formået at omgå tidligere brølere og indkluderet et udfordrende og mangfoldigt gameplay og ægte Megaman bosser |
16/04-07 |
7/10 |
511. |
|
På trods af sin simpelthed er FF3 utroligt fængende, men der er næsten ikke sket noget med spillet siden 1990, og så snart man vænner sig til grafikken, føles det uændret. Jeg ville vente mere af 2006 |
30/12-06 |
6/10 |
512. |
|
Samme fantastiske skønhed som præger Ico, og jeg griber konstant mig selv i at tænke ih! og åh! Men gameplayet lider desværre også under en manglende kreativitet der kunne have gjort SotC endnu bedre |
30/12-06 |
7/10 |
513. |
|
Det bedste Zeldaspil, muligvis bedste spil, overhovedet? Eneste plet på værket er at det ikke er spor nyskabende og udelukkende trækker på elementer fra Ocarina of Time. Det gør det bare endnu bedre. |
27/12-06 |
9/10 |
514. |
|
Starter fantastisk, men drukner hurtigt i dumme actionsekvenser og den alt for barnlige historie. Idéen med at alle ens handlinger har konsekvenser er genial, indtil den viser sig ikke at holde. |
12/09-06 |
6/10 |
515. |
|
Fortjener lidt point for den flotte atmosfære og den gode historie, som er helt unik for genren. Men spilmæssigt er det bare et idéforladt beat'em up. Kikset nok kan det betale sig at undgå al kamp. |
04/09-06 |
5/10 |
516. |
|
Underholdende for sin genre, og har få enkeltstående fede momenter, men det skiller sig på ingen måde ud fra massen. |
07/06-06 |
6/10 |
517. |
|
Nok det mindst populære Zeldaspil, men det har uden tvivl haft en stor betydning for RPG-Platform-genren. Her er en kæmpe verden at udforske. |
07/06-06 |
7/10 |
518. |
|
Det spil har ikke har fået nok opmærksomhed. Gennemgenialt level design, imponerende bosser og verdener og fed Indiana Jones stemning hele vejen igennem. Lara Croft må vige pladsen for mesteren selv. |
07/06-06 |
8/10 |
519. |
|
De originale kampe gør Kaze Kiri væsentlig sjovere end normale beat'em ups. Men det er ensformigt, og muligheden for at fortsætte hvor man døde fjerner al udfordring. |
07/06-06 |
5/10 |
520. |
|
Spillet fik muligvis alt for høje karakterer ved udgivelsen, men det er faktisk et ekstremt godt platformspil. Desværre er det en smule kort, og alt for nemt. Der er for lidt at komme efter. |
07/06-06 |
6/10 |
521. |
|
Et af de allermest oversete Square-spil. Kampsystemet er simpelt, men gør brug af geniale elementer, der gør spillet hurtigere. Spillets præg af Mario-platform i et RPG er unikt og veludført. |
07/06-06 |
8/10 |
522. |
|
Det bedste jeg har set fra Square siden Xenogears. Det stiller mange krav fra spilleren, men overkommer man dem, får man en fantastisk rejse gennem Disney, flot musik og en rigtig tyk Square-stemning. |
02/05-06 |
9/10 |
523. |
|
Har det hele fra etteren, men mangler lige den prik over i'et, det gør forgængeren til noget helt specielt (det er også kortere, desværre). Til gengæld får man dybere indsigt i spillets historie. |
02/05-06 |
8/10 |
524. |
|
Bryder med traditionerne, og viser hvordan et FPS sagtens kan være kreativt og innovativt. Spillet bæres af mange nervepirrende situationer og bliver aldrig ensformigt. Synd det "kun" er et licenssp |
02/04-06 |
7/10 |
525. |
|
En kedelig og grå verden trækker lidt ned, og de første par områder er lidt sløsede - men så snart man kommer ordenligt ind i spillet, bliver man draget af dets komplekse, store og varierede verden. |
27/03-06 |
7/10 |
526. |
|
Unikt, og hyggeligt at sidde med i korte ombæringer. Frustrerende på alt for mange punkter til at være bedre end middelmådigt, men det er alligevel så speciel en oplevelse, at den ikke bør undværes. |
11/01-06 |
5/10 |
527. |
|
Underholdende, med masser af replay værdi. Genialt på mange punkter, men savner det gennemførte level design fra tidligere spil i serien, og collission detection er lige lovlig følsom! |
29/10-05 |
7/10 |
528. |
|
Forbedrer opskriften fra Aria en lille smule. Udfordringen er en tand højere, og især bosskampene er nu langt mere interessante. Ellers er det bare mere af det samme. Kunne sagtens have været længere! |
17/10-05 |
8/10 |
529. |
|
Næsten på højde med Shattered Soldier, men en anelse mere ensformigt, og med alt for mange brud i flowet, hvilket ikke klæder serien. Dog stadig et rigtig genialt spil, der kan spilles igen og igen. |
08/09-05 |
7/10 |
530. |
|
Der er kun én ting, der gør at Quake stadig er sjovt, nemlig deathmatch på DM6. Det bliver til gengæld aldrig kedeligt. Men spiller man single player på nightmare sværhedsgraden, kan det også være ok. |
08/09-05 |
6/10 |
531. |
|
Silent Hill var uhyggeligt, men før PZ har jeg ikke oplevet at blive bange bare jeg overvejer at sætte spillet på. Kampene er list fesne, men idéen med opgraderingerne af kameraet er et sjovt touch. |
13/07-05 |
7/10 |
532. |
|
Meget sjovt i en time ad gangen, men meget mere holder det ikke til. Kampene afgøres ofte af tilfældige udfald, og spillet fungerer bedst som overfladisk underholdning. Savner SSBM's mangfoldighed. |
17/06-05 |
5/10 |
533. |
|
Med dette spil gik serien fra fiasko til milepæl! Og så er det et nostalgi-trip helt uden lige. Bliver ofte set ned på af fighter-entusiaster, hvilket er dybt uretfærdigt, for SSBM er dybt og genialt. |
17/06-05 |
8/10 |
534. |
|
Utrolig stort og frit. Der er så mange elementer men desværre er kun de færreste gennemarbejdede. Ville være fantastisk hvis ikke utallige tekniske og designmæssige fejl konstant saboterede oplevelsen |
17/06-05 |
7/10 |
535. |
|
Et smukt, nuttet, udfordrende og fantastisk spil. Som etteren, men med større fokus på strategi og action end puzzle. Og så er der langt mere kød på denne gang. Jeg ser virkelig frem til treeren. |
29/05-05 |
8/10 |
536. |
|
Dårligere og mindre præcis engine end originalen. Grimmere grafik og dårligere musik. Jeg forstår det ikke. Men trods alt det, er spillet stadig akkurat ligeså genialt som det hele tiden har været. |
22/05-05 |
7/10 |
537. |
|
Som etteren, bare bedre. Nye egenskaber og flere spilbare figurer giver spillet endnu mere variation end førhen. Som udfordirngen stiger på de sidste baner, bliver det en sand fornøjelse. Mere, tak! |
22/05-05 |
8/10 |
538. |
|
Ved første udgangspunkt er det et godt spil værdigt af titlen Square RPG. Der er stort potentiale i både kampsystemet og historien, men det udnyttes aldrig rigtigt. |
28/04-05 |
7/10 |
539. |
|
På trods af de flotte og dominerende mellemsekvenser, er det det stærke gameplay, der gør spillet godt. Men der er slet intet samspil mellem spillet og historien, der iøvrigt stopper for pludseligt. |
28/04-05 |
6/10 |
540. |
|
Et fortræffeligt originalt FPS. Stemningen som Marine er ekstremt uhyggelig, næsten Silent Hill-niveau, og som Alien er det bare sjovt at fræse rundt på væggene. Kun Predator-delen halter. |
12/04-05 |
7/10 |
541. |
|
Meget charmerende puzzle-spil med gode elementer fra strategispillene. Vinder primært point på det geniale koncept, men udførelsen er også perfekt. Jeg savner kun større kompleksitet og mere indhold. |
26/03-05 |
7/10 |
542. |
|
På trods af utallige små ansigtsløft og sjove tilføjelser, ændrer det ikke på kvaliteten af den tidsløse klassiker. Mario 64 er hverken værre eller bedre end altid før. Det er stadig til et flot 9-tal |
09/03-05 |
9/10 |
543. |
|
Ikke den egentlig tiltænkte efterfølger til Monkey Island 2, men takket være talentfulde udviklere er det alligevel blevet et rigtig sjovt adventurespil. |
03/03-05 |
7/10 |
544. |
|
2D shooters bliver ikke meget bedre. Contra er tilbage, og bedre end nogensinde før. Beviset på at der er masser af liv tilbage i serien. Dette spil alene kræver mange timers træning at gennemføre. |
03/03-05 |
8/10 |
545. |
|
Spillet læner sig faktisk opad et nital pga dets utrolige unikhed og klassikerstatus. Fantastisk humor, veldrejet og meget varieret gameplay samt masser af indhold bærer dette spil hele vejen igennem! |
03/03-05 |
8/10 |
546. |
|
Et af de dårligste platformspil, jeg har spillet. Er man kommet halvvejs gennem spillet, når man løber tør for credits, er der absolut ingen motivation for nogensinde at proppe det i Saturnen igen. |
03/03-05 |
3/10 |
547. |
|
Strategispil der var langt forud for sin tid. Utroligt tidsberøvende og umuligt at lægge fra sig igen. Nogle ting er lidt sløve og dårligt balanceret, men i spillets samtid var der intet der slog det. |
03/03-05 |
8/10 |
548. |
|
Hvis Final Fantasy VI ikke snupper titlen som bedste RPG, og formentlig også bedste spil overhovedet, så skal Chrono Trigger nok være der til at tage den. |
03/03-05 |
10/10 |
549. |
|
Et af de bedste platformspil på maskinen, og spillets sjove 2-playerfunktion er virkelig klassisk underholdning, der sjældent er overgået. Nu om dage lider det dog under en mærkbar mangel på indhold. |
03/03-05 |
6/10 |
550. |
|
Selv en ekstra spilbar figur, to nye områder og et par ekstra bosser gør ikke op for den elendige Saturn-konvertering. SotN står dog stadig som et af de allerbedste spil gennem tiderne. |
03/03-05 |
10/10 |