401. |
|
Som sædvanligt leverer Link og slænget en virkelig god spiloplevelse, men det samlede indtryk er overraskende ujævnt, og mange af de bump man støder på kunne Nintendo godt have udjævnet hvis de ville |
06/12-11 |
8/10 |
402. |
|
Vil utroligt gerne være Metroid, men prøver ikke på at være det. Fumlet styring, og lugter på alle måder af et discountspil. Flot grafik, men bliver ensformig efter to minutter. Ærgerligt. :( |
24/11-11 |
5/10 |
403. |
|
Alle bør prøve 999, men det er umuligt at opsummere i én score, da det som spil lader meget tilbage at ønske - kedelige genspilninger med meget trial and error. Men det hele giver meningen til sidst! |
23/11-11 |
6/10 |
404. |
|
Ikke noget rigtig godt spil, men en fantastisk og helt absurd oplevelse, man ikke skulle tro man kunne finde i nogen moderne spil. Som en fantastisk b-film, med flere overraskende geniale moment |
10/11-11 |
7/10 |
405. |
|
Et gensyn med Zelda64 minder mig om hvorfor jeg stadig synes det er en smule overvurderet, men beviser også hvor langt forud for sin tid det var. Der gik mange år før andre titler lærte denne kunst. |
12/10-11 |
8/10 |
406. |
|
Måske SNK's flotteste spil. Et solidt forsøg på at placere FF i hælene på Street Fighter-serien, og er bestemt også et fint alternativ til SFZ3, via varierede og lettilgængelige figurer. |
12/09-11 |
7/10 |
407. |
|
Ekstremt stereotypisk shooter, dog med originale tiltag (lasers der angriber fjender i flere lag). Spillet er simpelt, solidt og underholdende - men først og fremmest afsindigt flot! |
02/08-11 |
7/10 |
408. |
|
Originalt spil der er lang tid om at fænge, men derefter fungerer det virkelig virkelig godt. Ville muligvis have været fantastisk med et lidt større budget. |
23/05-11 |
7/10 |
409. |
|
Så meget efter bogen at det nærmest definerer bullet hell. Simpelt men dybt scoresystem der er bundet godt sammen med overlevelse. At Cave selv ser spillet som fejlet vil for evigt være uforståeligt. |
26/04-11 |
8/10 |
410. |
|
Middelmådig Metal Slug uden en eneste af de ting der gjorde den serie så god som den er. Idéforladt level design og "usynlige" fjendtlige projektiler er de ting der trækker mest ned. |
18/04-11 |
5/10 |
411. |
|
Superflot spil med absurd godt og dybt scoresystem der giver alle mulighed for konstant at forbedre deres score. At det er svært at være med på den høje sværhedsgrad ændrer ikke ved spillets kvalitet. |
08/04-11 |
7/10 |
412. |
|
Morsomt spil, hyggeligt soundtrack. Gør intet forkert, men har heller ikke de store ambitioner. Underholdende, men ikke decideret godt. |
07/04-11 |
5/10 |
413. |
|
Revolutionerende spil der stadig i dag fungerer godt. Er overgået flere gange siden (primært af sig selv), men ser man bort fra det er det stadig et godt spil. Bedste fighter-soundtrack nogensinde. |
07/04-11 |
7/10 |
414. |
|
Underholdende og velfungerende actionspil, der på flere områder rækker udover standarden for genren. Fortjener på ingen måder den hårde kritik det har modtaget! |
07/04-11 |
6/10 |
415. |
|
Halvdelen af spillene er fungerende partyspil, den anden halvdel er ligegyldige. Ingen af dem demonstrerer nogen særlig interessant brug af Wiimoten. |
07/04-11 |
5/10 |
416. |
|
Minder på mange måder om Phantom Hourglass men med en ENDNU mere kedelig overworld, og langt mere klodset styring der udgør spillets eneste udfordring. Eneste plus er en solid charme og unikke idéer |
30/03-11 |
5/10 |
417. |
|
Et af de få beat'em ups der fortjener reel ros. Ufatteligt smukt, og en masse grinding det meget dungeon crawler agtigt, og man bliver først sent træt af at spille de samme baner igennem igen og igen |
30/03-11 |
7/10 |
418. |
|
En stor overraskelse i forhold til det sløve DS-spil. Spillet genfinder hvad der gjorde SMB3 sjovt, og deler det med 3 venner. Igen vægter Nintendo morskab over dybde, men det virker. Tæt på 9-tallet |
30/03-11 |
8/10 |
419. |
|
Ingen tydelige forringelser i forhold til forgængeren, men alligevel er der små detaljer i leveldesignet der gør spillets ekstreme mængde backtracking til en flad og kedelig oplevelse. Relativt, altså |
30/03-11 |
6/10 |
420. |
|
"Ophavsmand" til et utal af klassiske spilcitater. Gilbert og især Schafers humor kommer godt til udtryk, og spillets puzzles er noget af det bedste, der er set i genren. |
30/03-11 |
8/10 |
421. |
|
Et par skæve tiltag rykker ikke for meget ved det simple men alligevel utroligt dybe gameplay der kendetegner Wars-serien, og gør den til et taktisk kunststykke der tåler sammenligning med Skak |
30/03-11 |
7/10 |
422. |
|
Genialt scoresystem, smuk grafik, Cave's bedste soundtrack og en helt unik oplevelse der i sin samtid satte standard for bullet heaven. Nådesløst combosystem gør det svært tilgængeligt for begyndere |
30/03-11 |
7/10 |
423. |
|
God port, vildt flot grafik, overkommelig sværhedsgrad og et genialt pointsystem i maniac mode. Ikke den bedste Cave-shooter, men et af de bedste type-eksempler på Ikeda's høje standard. |
30/03-11 |
7/10 |
424. |
|
Jeg var mange år om at lære at elske GH, men når først man lærer spillet godt at kende, suser man gennem det med en eksplosion i r*ven og overraskes konstant over de uhørt kreative bosskampe! |
30/03-11 |
8/10 |
425. |
|
Det er faktisk sørgeligt at udeforstående har svært ved at se forskel på MK og spil som SF-serien. Mekanikken i UMK3 er direkte til grin. Til seriens forsvar oppede den sig faktisk efter dette... |
09/03-11 |
3/10 |
426. |
|
Muligvis årsagen til at jeg troede alle vs-kampspil var generelt elendige indtil jeg endelig fik øjnene op for genren for omkring et årti siden. "Action-sten-saks-papir" opsummerer gameplayet. |
09/03-11 |
3/10 |
427. |
|
Selv hvis man støder hovedet mod muren i slutningen i af spillet, giver de 6 første baner masser fyld til highscore-hungeren så alle kan være med! Et af de bedste Cave-spil |
22/02-11 |
8/10 |
428. |
|
Et af de allerbedste spil i Bubble Bobble serien, PCE-udgaven er langt den bedste, og er meget tilgængeligt som hjemmeudgivelse trods det arcadeagtige gameplay. Det kan faktisk gennemføres. :) |
14/02-11 |
8/10 |
429. |
|
På mange måder det perfekte action-arcadespil.En stødt stigende, men altid fair sværhedsgrad samt et utal af hemmeligheder og veje gennem spillet giver masser at gå i gang med for high-score-nørder. |
08/02-11 |
8/10 |
430. |
|
Nok det eneste spil af denne type der har kunnet fænge mig. Det er sjovt at bruge lang tid på at tweake sine biler og få den bedste styring, men snart melder gentagelserne sig. |
08/02-11 |
7/10 |
431. |
|
Overraskende velgjort licensspil med bedre variation end normen for vestlige platformers. Styringen er uhåndterlig, men (for det meste) veltænkt leveldesign gør op for det. |
08/02-11 |
6/10 |
432. |
|
En masse gode idéer med enkelte frustrerende områder der trækker ned. Spillet er meget hurtigt overstået, og der er ikke meget der taler for at vende tilbage til det. |
08/02-11 |
5/10 |
433. |
|
Næsten magen til 1'eren. Man kan kritisere manglen på nytænkning, men ikke beklage sig over gentagelsen af succesopskriften. Jeg savner lidt af tankegangen fra Case Zero bevaret i den fulde titel. |
22/01-11 |
7/10 |
434. |
|
På ingen måder det største siden skiveskåret brød, men et herligt og hyggeligt spil af en type der bare ikke bliver lavet længere. |
09/01-11 |
7/10 |
435. |
|
Man kan ikke undgå at blive forelsket i den fantastisk detaljerede westernstemning. Hvis det ikke var for nogle træge hovedmissioner og enkelte designfejl kunne det have været et mesterværk. |
28/12-10 |
8/10 |
436. |
|
Amatøragtigt forsøg på et adventurespil hvis eneste dragende kvaliteter er et sammenhængende plot, der dog aldrig når at blive spor spændende. Alt for mange designfejl til at være et fungerende spil |
07/12-10 |
3/10 |
437. |
|
Virkelig overraskende underholdende platformspil fra en tid hvor den slags spil blev set som "Mario-kloner". Festlig musik og absurd fysik, velgjort og sjovt! |
28/10-10 |
6/10 |
438. |
|
Jeg er lykkelig over at Sega ENDELIG har genvundet pusten og fundet hvad der gør Sonic til Sonic. Bare ærgerligt at de ikke kunne få et bedre spil ud af det. Bedre held næste gang, jeg mener det! :) |
28/10-10 |
5/10 |
439. |
|
Utroligt flot rambo-simulator med tilpas meget variation og medrivende sekvenser. Der er ikke sparet på noget, med undtagelse af nytænkning indenfor genren. |
24/10-10 |
7/10 |
440. |
|
Forbedringerne er ydmyge men godt integreret, interfacet er mangelfuldt (det er fx. for nemt at glemme en stak med 20 soldater), men Civ3 er utroligt afbalanceret og holder spilleren fænget forevigt. |
06/10-10 |
8/10 |
441. |
|
Årets største positive overraskelse! Tager det bedste fra Zelda, God of War og Soul Reaver, og oser af høj produktionskvalitet. Resultatet er både sjovt og virkelig flot. |
17/09-10 |
7/10 |
442. |
|
Flot og gennemført, veludtænkte puzzles og fantastisk stemning. I sidste ende føles det en kende uoriginalt, og flere ting kunne gøres bedre, men Limbo er et spil der SKAL prøves. |
07/09-10 |
7/10 |
443. |
|
Udover de gode spil, scorer RGC point på at det lykkes spillet at suge spilleren ind i en tid hvor det er de små detaljer, der får spillene til at skille sig ud, og hi-scoren der holder dig fænget |
07/09-10 |
7/10 |
444. |
|
Det eneste spillet fejler er at det ikke er større, men er man opsat på det, giver det nogle fantastiske timer i selskab med Chuck og Zombierne, og jeg glæder mig nu endnu mere til Dead Rising 2! |
02/09-10 |
7/10 |
445. |
|
En I hvert fald hos mig uretfærdigt overset efterfølger, og endelig bredt tilgængelig via XBLA. Gør alting ligeså godt som 1'eren, nu med større fokus på udforskningen af gigantiske områder. |
20/07-10 |
8/10 |
446. |
|
For 12 år siden fulgte BK blot tidens klichéer. Kigger man på det i dag synes det er sætte standarden. Hvad blev der dog af denne genre? Jeg savner de store, åbne platformsspil med fokus på opdagelse |
07/07-10 |
8/10 |
447. |
|
Fantastisk idé, drønkedeligt spil. Alle opgaver kan løses med en helikopter og et reb. |
01/07-10 |
4/10 |
448. |
|
En perfekt repræsentant for hvad spil gik ud på i 1985, før folk fik øjnene op for hvad man kunne med en hjemmekonsol. Men trods et simpelt koncept fænges man af at slå sin egen score igen og igen. |
01/07-10 |
6/10 |
449. |
|
I forhold til 1'eren holder SMG2 spilleren lidt for meget i hånden hele vejen igennem, og man føler sig aldrig rigtig udfordret i løbet af de første 120 stjerner - Gameplayet er dog stadig fantastisk |
27/06-10 |
9/10 |
450. |
|
Burde stå til en 10er alene pga. inkluderingen af både Rondo og Symphony, men selvom man kigger på remaken alene, er der tale om et kvalitetsspil uden lige. Bare ærgerligt at den nye grafik er rædsom |
22/06-10 |
9/10 |