351. |
|
En smule bedre end SMS-spillet, men begge er værd at spille. Stadig lidt for kort og for nemt, men oser af flot Disney-charme, og er en fornøjelse at spille, selvom Mickey er enormt træg at styre |
09/05-16 |
6/10 |
352. |
|
En velkommen udfordring i forhold til Mickey-spillene, men desværre tit af de helt forkerte årsager. Styringen er kluntet og især for et '91-spil er standarden lav. Tydeligvis presset for hurtigt ud. |
09/05-16 |
4/10 |
353. |
|
På mange områder en forbedring af Castle of Illusion, og et fuldt ud fornøjeligt spil. Desværre stadig meget kort og nemt, og ligesom forgængeren, er potentialet slet ikke fuldt udnyttet. |
09/05-16 |
6/10 |
354. |
|
Underlig puzzle-platformer i umanerligt langsomt tempo. Man holdes i hånden, men alligevel kan nogen puzzles være ugennemskuelige pga. dårligt design, og touch-styringen er dum og unødvendig |
03/05-16 |
5/10 |
355. |
|
Et rigtig godt comeback efter den lidt lunkne 2'er. Leveldesign og bosskampe i topklasse. En anelse lettere end førhen, og den ubehagelige tykke stemning når aldrig at lægge sig helt omkring dig |
03/05-16 |
8/10 |
356. |
|
En fin pendant til Capcoms Ducktales, med meget lignende gameplay og koncept. En anelse for nemt og kort, dog uden at være ren barneleg. Kreativt level design trækker op, kluntet styring trækker ned |
30/03-16 |
6/10 |
357. |
|
En tiltrængt opdatering, der bryder de smalle rammer og åbner for udforskning. Desværre viser et længerevarende besøg at spillet forfalder til alle de værste klichéer for idéforladte open world-spil |
29/03-16 |
6/10 |
358. |
|
En ny målestok for hvordan en open world-formel skal håndteres for at undgå trivielle gentagelsesbaserede quests. Til gengæld tager seriens egne styrker skade af en ensformig og alt for stor verden. |
29/03-16 |
8/10 |
359. |
|
Virkelig vegjort eksempel på et klassisk Metroidvania, men også helt uden noget der hæver det fra masserne. Masser af uudnyttet potentiale! |
30/01-16 |
6/10 |
360. |
|
Virkelig gennemført, charmerende og morsomt spil med originale og kreative gameplay-tiltag. Plottet er meget klassisk, men de enkelte elementer får dit liv til at føles en anelse rigere |
18/01-16 |
8/10 |
361. |
|
Superflot spil, og co-op tilføjer meget. Men alt i alt føles det som en forhastet efterfølger, og en del mere tilgivende end sine forgængere. |
23/11-15 |
6/10 |
362. |
|
God og kreativ platformer. Styringen er ikke på NES-Capcom niveau, men alt i alt lever spillet op til standarden for deres Disney spil |
23/11-15 |
6/10 |
363. |
|
Et solidt spil, men ikke særlig bemærkelsesværdigt. Disney-spil må have været rutine-arbejde for Capcom på dette tidspunkt, og Virgin's MegaDrive-spil fremstår langt mere kreativt til sammenligning |
15/11-15 |
6/10 |
364. |
|
Et offer for Capcoms masseproduktionmaskine med genialt gemeplay og gode baner, men føles som om halvdelen er skåret væk. Flere baner og hemmeligheder ville have gjort spillet til et mesterværk |
08/11-15 |
6/10 |
365. |
|
Mario Kart om igen, men produktionsniveauet når hidtil uanede højder! Sansen for detaljer og de smukke baner lægger et perfekt finish på serien, der næppe kan gøres bedre uden drastisk nytænkning! |
02/11-15 |
7/10 |
366. |
|
Kvaliteten svinger mellem fantastiske fartprægede baner med konstant flow til langsomme puzzleprægede baner der ikke helt følger spillets ånd, men generelt et flot og tilpas uselvhøjtideligt comeback! |
29/10-15 |
6/10 |
367. |
|
Kunne være sjovt i teorien, men oplevelsen ødelægges konstant af elendige designvalg, umulig styring, fejl, og kameraproblemer, virker som om det slet ikke er testet. Sonic fortjener langt bedre! |
29/10-15 |
3/10 |
368. |
|
Fantastisk imponerende historie. Lige så fjollet og stereotypisk som den er, er den tilsvarende dybsindig, modig og til tider grotesk. Den "ægte" slutning bringer minimum én tåre til øjet. |
28/08-15 |
8/10 |
369. |
|
Kan fremstå mangelfuldt i forhold til samtidens store RPG-mesterværker, men har en unik charme, mindeværdige scener og virkelig velgjort og varieret leveldesign. |
03/08-15 |
7/10 |
370. |
|
Et par ærgerlige mangler i forhold til forgængerne, og flere tåkrummende momenter i plottet - men noget af det bedste historiefortælling i mediet, og et helt fantastisk polish gør det til et must! |
22/07-15 |
7/10 |
371. |
|
Føles ikke så finpudset om forgængerne, men bringer til gengæld en ny vinkel til kampsystemet. Kunne bruge mere kreative bosser og varierede områder, men er stadig fantastisk godt! |
08/07-15 |
8/10 |
372. |
|
Meget råt i kanterne, men et virkelig frisk pust i massen af sjæleløse moderne WRPGs. Der er mange kreative potentielle løsninger til alle udfordringer, og kampsystemet er et af de bedste turbaserede! |
10/06-15 |
7/10 |
373. |
|
Afsindig god efterfølger der tager serien i en lidt anden retning. Mere traditionelt, men på mange måder mere finpudset. Det er dog også meget nemmere, og man sidder ikke på kanten af stolen længere |
14/04-15 |
7/10 |
374. |
|
En overraskende velgjort hyldest til klassiske spil og godt gameplay. Udfordringen er høj uden at være uoverkommelig, og gør selv backtracking sjovt, da man hele tiden bliver bedre. Smager efter mere! |
10/04-15 |
7/10 |
375. |
|
Med Castlevania som forbillede, er hvert skridt en ny udfordring der skal mestres og huskes, her foregår alt bare mange gange hurtigere. Uhyggeligt velgjort og næsten fejlfrit spil. |
07/04-15 |
8/10 |
376. |
|
Velgjort, men spiller på alle de forkerte tangenter. Uendelig repetitiv micromanagement tjener ikke andet formål end at stå til nåde for spillets morbide tilfældige udfald. Absolut tidsspilde. |
22/03-15 |
4/10 |
377. |
|
Er bevidst designet til at kræve hjælp udefra, og styringen og fjenders design virker upoleret. Det var en rigtig god prototype til mange af efterfølgerne, men virker i sig selv ufyldestgørende. |
14/02-15 |
5/10 |
378. |
|
Overflod af god stemning, hyggelige områder og gode figurer, men den ligegyldige historie fylder nogen gange lidt meget, og udfordringen er ikke-eksisterende, især når man sammenligner med Felghana. |
09/01-15 |
6/10 |
379. |
|
Fænomenalt eksempel på at man godt kan lave en udfordrende old school platformer uden at skræmme "unge" spillere. Det kræver dog at man når New Game+ før spillet viser sine sande kvaliteter! |
01/12-14 |
8/10 |
380. |
|
Underholdende og meget udfordrende, omend så kort at det i kraft af forsøget på at gøre det til en RPG-hybrid, ender med at føles mere som en prototype end et færdigt spil. |
03/11-14 |
6/10 |
381. |
|
Flot og stemningsfuld oplevelse, og unikt på SNES, men virker som om det sigter for højt, og savner indhold, og en mere strømlignet udfordring. Men det der er i spillet er fantastisk. |
27/10-14 |
6/10 |
382. |
|
Udfordrer 3'eren om pladsen som bedste klassiske Mega Man oplevelse. Geniale bosser, godt level design, stigende sværhedsgrad og endnu mere finpudset end forgængerne! |
22/10-14 |
8/10 |
383. |
|
Et af de bedste spil i den gamle Megaman serie, selvom det er ekstremt let. Det eneste spil i serien, hvor jeg faktisk gjorde brug af nogle subweapons. 32bit 2D-grafik er desuden altid lækkert! |
22/10-14 |
7/10 |
384. |
|
Som andre tidlige MM-spil, er der nogle tvivlsomme designbeslutninger, men faktisk ikke ligeså grelt som i 2'eren. Bortset fra få issues med styringen, er det solide gameplay allerede på plads her. |
20/10-14 |
7/10 |
385. |
|
Gør ikke noget som efterfølgerne ikke har gjort bedre eller ligeså godt, men er alt i alt virkelig velstøbt og næsten perfekt designet. Spilleglæde som ikke mange andre end Konami kunne dengang. |
19/10-14 |
7/10 |
386. |
|
Ikke nær så flot som arkadespillet, men på alle andre måder et utroligt velgjort spil. Måske endda bedre end arkadeudgaven? Tåler utallige genspilninger, og man bliver hele tiden bedre til det. |
24/09-14 |
8/10 |
387. |
|
Virkelig gennemført platformer, og noget af det bedste i genren i nyere tid. Har mange cheap kills og udenadslære, og styringen kan føles lidt sløv, men den samlede pakke gør det hele værd at opleve. |
24/09-14 |
7/10 |
388. |
|
Fantastisk og hæsblæsende actionspil med overraskende meget variation og godt spildesign. Satte en superhøj standard for både serien og genren. Ret svært, men med nok indlæring kan det sagtens takles. |
22/09-14 |
8/10 |
389. |
|
Et flot og underholdende platformsspil. Har desværre ikke meget replayværdi, men er meget habilt designet, og går hurtigt fra at være ligetil, til at være virkelig udfordrende. |
21/07-14 |
6/10 |
390. |
|
Et af højdepunkterne på NES'en, og et af de allermest finpudsede Mega Man spil. Mindeværdige bosskampe og gennemført level design. Sliding fungerer godt. Desværre en tand for nemt hen imod slutningen. |
07/03-14 |
8/10 |
391. |
|
En milepæl indenfor klassiske actionspil, og et spil man kan bruge timevis på at finpudse sine evner i. Et par meget klodsede designvalg skæmmer helheden, men bliver overdøvet af kvaliteten. |
07/03-14 |
7/10 |
392. |
|
En fin blanding af Driv3r og GTA med mere fokus på at have det sjovt, men den tunge GTA-struktur plager spillet, og dets tvivlsomme morale virker pinligt umodent |
10/01-14 |
6/10 |
393. |
|
Intelligent og underholdende. Udviklerne har forstået at skabe noget nyt i stedet for blot at ride på bølgen fra 1'eren. Ikke meget at komme tilbage til efter gennemførsel, men det er en god tur! |
10/01-14 |
7/10 |
394. |
|
På mange måder Oblivion om igen. Verden er bedre karakteriseret, men figurerne er stadig intetsigende. Spilsystemet er en smule forsimplet, og naturen ensformig, men der er stadig mange gode timer her |
10/01-14 |
7/10 |
395. |
|
Uhyggeligt velgjort, men stor mængde genbrug gør dog at der ikke er meget nyt at komme efter, og selvom de har genfundet det velsmurte gameplay er indtrykket af "eventyr" stadig svagere end originalen |
28/12-13 |
7/10 |
396. |
|
Et dybere og mere spilbart "alternativ" til 999, men selvom forløbet har flere interessante tanker bag, når spillets slutning dog ikke op på det legendariske plottwist der afluttede forgængere |
24/12-13 |
7/10 |
397. |
|
Gør mange af de ting, Uncharted-serien manglede, men taber desværre pusten undervejs og formår ikke at fastholde min interesse gennem det klichéfyldte klimaks. Dyre effekter alene skaber ikke spænding |
24/06-13 |
7/10 |
398. |
|
Generisk FPS blandet med en virkelig flot og gennemført verden, og en stor spand klichéer. Men mange sekvenser trækker ud, og spillet er helt generelt alt alt for langt til hvad det kan bære. |
26/05-13 |
5/10 |
399. |
|
Solidt, stort og utroligt spilbart. Kun et par åbenlyse mangler og fejltrin afholder det fra at være bedste kart-racer nogensinde! |
12/04-13 |
7/10 |
400. |
|
Tredje spil i serien tager alt hvad der gjorde forgængerne godt, og tilføjer samtidig nytænkning der går helt i spænd med konceptet. Er samtidig et af de flotteste spil på Super Nintendo! |
15/11-12 |
8/10 |