251. |
|
En vaskeægte Amiga-klassiker, der er glimrende fra start til slut. Selvfølgelig var der heller ikke hverken Mario eller Sonic at konkurrere med, som nok fik det til at se endnu bedre ud. |
02/11-03 |
7/10 |
252. |
|
Hvad der kunne have været rigtig godt trækkes i langdrag med utallige gentagelser og andre urimeligheder. I sig selv stadig et godt spil, men der er langt overlegne alternativer. |
02/11-03 |
6/10 |
253. |
|
Åbenlys Zelda-klon, men er alligevel sit eget. Og så samtidig så meget A Link To The Past - og det er jo ikke skidt. |
02/11-03 |
6/10 |
254. |
|
En stor skuffelse oven på de sidste spil. Præget af for meget genbrug, mangelfuld historie og overfladiske personer. Lige modsat af, hvad serien ellers stod for. Desværre. |
02/11-03 |
6/10 |
255. |
|
Giver et følelsesmæssigt indtryk ulig noget andet. Stærk, medrivende historie og mindeværdige, dybe figurer. De gameplay-mæssige trivialiteter glider totalt i baggrunden i denne enestående oplevelse. |
02/11-03 |
9/10 |
256. |
|
Sætter følelser igang, man ikke troede var muligt fra et spil. Fantastisk atmosfære og samtidig en fornuftig historie kombineret med fuldt ud spilbart gameplay. En klassiker. |
02/11-03 |
8/10 |
257. |
|
For simpelt og for kort, men i sin grundidé og i sit persongalleri så stærkt, at man gerne tager turen. Et slags Silent Hill-light og det er ikke så ringe. |
02/11-03 |
6/10 |
258. |
|
Som at læse en bog, uden at interessere sig for den. Kudos til Square for at prøve noget nyt, men i sidste ende fungerer det bare ikke. Der er ingen holdepunkt og ingen følelser. |
02/11-03 |
4/10 |
259. |
|
Enorme huller i kampsystemet ødelægger oplevelsen for alle, der dykker bare lidt ned i det. |
02/11-03 |
3/10 |
260. |
|
Konceptet virker stadig, men det er bare det samme om igen. Stadig backtracking, dårlig styring, statiske baggrunde. Men også stadig zombie-slagtning med høj produktionskvalitet. |
02/11-03 |
6/10 |
261. |
|
Skal nok genspilles for at give en retfærdig bedømmelse. For sin tid, som Amiga-ejer, var det helt enestående. Det gennemarbejdede finish og sværhedsgraden sikrer dog kvalitet frem til i dag. |
02/11-03 |
7/10 |
262. |
|
Tager alt fra det første spil og forbedrer det. Enestående morsomt i 4 player kampe og har samtidig en tilpas balance og dybde, selvom det måske ikke virker sådan, ved første øjekast. |
02/11-03 |
7/10 |
263. |
|
Originalitet i et kampspil. Og endda fra Capcom. Man tror det næppe... Godt og sjovt, men på alle måder overgået af 2'eren. |
02/11-03 |
6/10 |
264. |
|
Square går Resident Evil. Historier og figurer er interessante og gameplayet er bedre. Men det er stadig Resident Evil. |
02/11-03 |
6/10 |
265. |
|
I stil med Rez en flot audiovisuel oplevelse - unik for Xbox - og denne gang med mere gameplay. Ikke så originalt, men de mange ekstra muligheder og en pæn sværhedsgrad er med til at give holdbarhed. |
02/11-03 |
7/10 |
266. |
|
Interessant originalt puzzle-koncept, som fungerer fint. Som så meget andet i genren så bliver det dog ensformigt i længden. |
02/11-03 |
5/10 |
267. |
|
I multiplayer holder denne klassiker med de mange minder stadig. Diskfejlen der crashede spillet ved troldmandens tårn. Sumpmonstrene. Glæden ved at hugge hovedet af ens venner. Jeg kunne blive ved. |
02/11-03 |
6/10 |
268. |
|
Gennemført actionbaseret spil, som holdes oppe af sin kitschede, men stilfulde historie. Man keder sig ikke. |
02/11-03 |
7/10 |
269. |
|
Mario Party er stadig så dræbende langsomt, at selv de få gode minigames bliver kedelige. Har man ikke bedre spil at spille med vennerne, har man brug for at udvide samlingen. |
02/11-03 |
4/10 |
270. |
|
Orginalt og perfekt underholdning for to spillere, der er til puzzle/adventure-agtigt gameplay. Flere af opgaverne - som fx robåden - er noget af det sjoveste man kommer til at opleve i et spil. |
02/11-03 |
6/10 |
271. |
|
Klassisk platformaction når det er bedst. Herlig stil, herlige figurer og herligt gameplay. En moderne klassiker. |
02/11-03 |
8/10 |
272. |
|
Mange interessante aspekter - store hære og asiatisk historie - men hvor meget indflydelse har man egentligt? En udmærket oplevelse, men ikke noget man vender tilbage til. Strategisk begrænset. |
02/11-03 |
5/10 |
273. |
|
På grænsen til det perfekte i styring, banedesign, opgaver og alle gameplay-mæssige aspekter. Desværre glider det hele så godt, at man savner mere. Meget mere. |
02/11-03 |
8/10 |
274. |
|
Interessant - omend uopfindsomt - potentiale spildt i håbløst kampsystem, usammenhængende historie og for mange gentagelser. |
02/11-03 |
3/10 |
275. |
|
Har sine kitschede højdepunkter, men gameplayet er for simpelt og i længden alt for trivielt. Blandt lyspistolspil er Time Crisis-serien meget bedre og synes man om zombierne bør man gå efter Typing. |
02/11-03 |
4/10 |
276. |
|
Teknisk milepæl, der kombinerer solidt gameplay med humor og opfindsomhed. Bedre bliver det ikke på MegaDrive og på flere punkter må selv Metal Slug være misundelig. |
02/11-03 |
8/10 |
277. |
|
Sødt nok lille RPG, som man godt kan spille, hvis der ikke er et bedre at kaste sig over. Fornuftig introduktion til genren. |
02/11-03 |
5/10 |
278. |
|
Virkelig godt koncept, humor, fremragende musik og herlig multiplayerunderholdning. Men antallet af sange lader virkelig meget tilbage at ønske og oplevelsen irriteres til tider af ventetider. |
02/11-03 |
7/10 |
279. |
|
Det er ikke ret godt, men alligevel er der noget dumt tiltrækkende over det og sammen med tre venner er det værd at bruge tid på. Men det er egentligt ikke ret godt. |
02/11-03 |
4/10 |
280. |
|
Gauntlet Legends med nye baner. Stadig ikke ret godt, men alligevel med den magiske Gauntlet-tiltrækning, hvor man ikke kan lade være med at spilde tiden med at smadre endeløse horder af monstre. |
02/11-03 |
4/10 |
281. |
|
Fantastisk spil med god historie og gode personer, der for alvor ændrede genren med sine mange kvaliteter. Om noget lider det af enkelte dårlige beslutninger i forsøget på at nå et bredere marked. |
02/11-03 |
9/10 |
282. |
|
Det mest charmerende Square-spil siden Super Nintendoen. Det er klassisk japansk RPG og herlig underholdning. Til gengæld lever man sig aldrig helt med og historien udvikler sig lidt rodet. |
02/11-03 |
8/10 |
283. |
|
Simplistisk grafik og historie samt lidt for ubeskrevne personer. Alligevel fungerer det som helhed med Final Fantasy-charme og den begrænsede længde forhindrer det i at blive ensformigt. |
02/11-03 |
7/10 |
284. |
|
Spændende setup spildes i begrænset og ustruktureret historie. Gameplay-mæssigt ellers et stort fremskridt fra Resident Evil, omend det stadig grundlæggende er det samme. |
02/11-03 |
6/10 |
285. |
|
Relativt solidt kampspil, som dog blegner mod Segas og Namcos bedste. Desuden er figurerne stereotype og platte. I helhed bidrager DOA-serien ikke meget til genren. |
02/11-03 |
6/10 |
286. |
|
Slet ikke med samme gennemslagskraft som Civilization, men på nogle punkter alligevel bedre og med mere charme. Dejlige minder om et aldeles dejligt spil, der har dybden med sig. |
02/11-03 |
8/10 |
287. |
|
Magien fra Symphony Of The Night er tilbage. Men det er for let og alt for kort til at leve op til klassikeren. |
02/11-03 |
7/10 |
288. |
|
Acceptabelt forsøg på at genoplive beat 'em up-genren, men gameplayet er for svagt. Spiloplevelsen er for rodet og ensformig. |
02/11-03 |
4/10 |
289. |
|
Det er bare hack'n slash, men det er usædvanligt veludført. Eneste rigtige skår i glæden er den totalt anti-klimatiske slutning og at man modsat Gauntlet-serien ikke kan spille mere end to sammen. |
02/11-03 |
6/10 |
290. |
|
Squares bedste i nyere tid. Kræver indsats af spilleren, men alt gives igen i en slutteligt fantastisk oplevelse. Kombinationen med Disneys univers er decideret fremragende. |
02/11-03 |
8/10 |
291. |
|
Velfungerende Bond-spil, men det gør sig ikke for alvor bemærket. Dertil er det for forudsigeligt og trivielt. |
01/11-03 |
5/10 |
292. |
|
På mange punkter fantastisk, men den minimalistiske historie, anonyme figurer og senere repetition i gameplayet forhindrer det i at være den fantastiske oplevelse, det burde have været. |
30/09-03 |
8/10 |
293. |
|
Gameplayet er måske blevet bedre (ikke så mange åndssvage dødsfald), men til gengæld mangler en del af stilen og charmen. Det er kørt for langt ud og tongue-in-cheek'en fejler dermed. |
30/09-03 |
5/10 |
294. |
|
Til tider ret plat og ret åndssvagt, men også med en ret unik hårdkogt stil med et glimt i øjet, som det er svært ikke at elske. I hvert fald redder den de gameplaymæssige og tekniske begrænsninger. |
30/09-03 |
6/10 |
295. |
|
Meget bedre end det første spil og gameplayet fungerer for store dele. Dybde er der ikke så meget af, men man får til gengæld lov at skyde læssevis af dinoer. |
30/09-03 |
6/10 |
296. |
|
Mangler atmosfæren fra Resident Evil og udstiller det hullede gameplay. Men løfter sig til tider op til Capcom-standard og redder sig trods alt hjem. |
30/09-03 |
5/10 |
297. |
|
Dansk 2d-skydespil af arcadekvalitet. Utroligt flot og med et interessant våbenudvalg. I dag går det dog lidt for langsomt sammenlignet med genrens udvikling. |
30/09-03 |
6/10 |
298. |
|
Endnu et dansk 2d-skydespil, der på visse punkter har arcadekvaliteter. Grafikken er lækker, men gameplayet hænger på visse punkter grundet svigende kontrol. |
30/09-03 |
5/10 |