401. |
|
Teknisk kompetent FPS, der har tiltrængte elementer fra den gamle skole. Et solidt og sjovt spil, men trods de to tidslinjer så er der så lidt forskel at der ikke er meget replay value. |
08/03-15 |
6/10 |
402. |
|
RE4s gameplay tilsat en solid omgang horror, med masser af "jumpscares" og fantastisk tyk stemning. Lidt mere teknisk polering havde gjort godt, men Mikami leverer alligevel varen uden at skuffe! |
08/03-15 |
8/10 |
403. |
|
Rigtig godt spil, spækket med smågeniale idéer og en utrolig replay value. Held spiller en stor rolle, normalt en dårlig ting, men i dette tilfælde et meget vigtigt element. |
20/11-14 |
8/10 |
404. |
|
Bundsolide spil der desværre har lidt kedelige øjeblikke. Interessant univers, der er mere end bare mutanter efter atomkrig, men bliver desværre aldrig fuldt til ende. Teknisk fremragende! |
18/09-14 |
6/10 |
405. |
|
Fire af verdens bedste spil, flækket helt i stykker i denne udgave. Fuldstændig forfærdelig skaleret grafik, yderst variabel framerate og den sædvanlige ringe emulerede MD-lyd. Fin Limited Edition. |
06/09-14 |
3/10 |
406. |
|
Man graver og graver, for at finde guld, så man kan købe udstyr til at grave lidt mere. Jeg tror ikke jeg forstod det. Det var steneren, men heller ikke ligefrem dårligt. |
25/08-14 |
5/10 |
407. |
|
Hamrende stemningsfyldt og høj kvalitet, men alligevel dårligere end de forrige. Meget nemmere, især i co-op. Ærgerligt de ikke rettede de mange collision-fejl der efterhånden kendetegner serien. |
15/07-14 |
7/10 |
408. |
|
Heldigvis langt højere niveau end seriens seneste sæsoner. Et utal af referencer er kræs for kendere, men for ikke-fans falder det nok igennem. Glimrende udført, men fornærmende let på normal. |
15/06-14 |
7/10 |
409. |
|
Den spøjse humor kan ikke gøre op for de utallige gentagelser i gameplayet og manglen på progression i historien. Disgaea ender som en meget kedelig affære. En skam, for det fungerer ellers fint. |
07/05-14 |
5/10 |
410. |
|
Afsindigt uhyggeligt med lyset slukket og surround-lyden skruet godt op, i hvert fald i starten. Når man finder ud af at manipulere fjender falder det lidt til jorden, men stemningen forbliver. |
12/04-14 |
7/10 |
411. |
|
Fint spil. |
15/03-14 |
6/10 |
412. |
|
En arrange mode af ALttP, der ved føste øjekast virker enormt kikset da spillets nye påfund ødelægger flowet. Spillet har dog andet end bare dårlige idéer og ender alligevel som en god oplevelse. |
04/03-14 |
7/10 |
413. |
|
God udvidelse der desværre ikke tilføjer noget nævneværdigt til historien, men bidrager med en masse tweaks, nye fjender og sidequests, ikke kun i udvidelsens missioner, men hele grundspillet. |
04/03-14 |
6/10 |
414. |
|
Ikke en super vellykket HD-udgave. Kontrollen er sluggish og frameraten skulle ha' været meget bedre. Det virker også dumt ikke at inkludere online leaderboards. Spil det på Saturn i stedet! |
01/03-14 |
7/10 |
415. |
|
Egentlig bare mere af det samme som City, men med lidt dårligere historie. Mangler finpudsning i forhold til de forrige, men er kun få gange direkte broken. Stadig rigtig god underholdning. |
15/02-14 |
7/10 |
416. |
|
Utrolig tight og velspillende, og en teknisk bedrift på maskinen. Låner åbenlyst fra Galaxy, men for kendere ligner spillet det Sonic Xtreme vi aldrig fik. En af de mest positive overraskelser i 2013! |
21/01-14 |
7/10 |
417. |
|
Underholdende multiplayer, omend jeg bedre kunne lide strukturen i MW2. Et hav af forskellige gamemodes sikrer en fin variation, så her er spil til mange timer. Singleplayer er ren lort. |
07/01-14 |
6/10 |
418. |
|
Et interessant koncept og en sød historie gør det værd at spille igennem. Hvis man altså kan se gennem fingre med hvor upoleret spillet er og hvor ringe det kører, trods den jævne grafik. |
16/12-13 |
5/10 |
419. |
|
Imponerende teknisk præstation på Vita'en, der formatet til trods spiller bund solidt. Fin singleplayer, der giver frihed nok til at det kan gennemspilles flere gange. Online er det overraskende godt. |
28/11-13 |
7/10 |
420. |
|
Samme gode formular som før, med gode tiltag. Jeg var ikke vild med de underjordiske huler der blev ensformige til slut og jeg savnede tidspresset fra etteren. Mærkelige grafikfejl i denne udgave. |
07/11-13 |
6/10 |
421. |
|
Spændende fremtidsvision, med inspiration fra iRobot og Terminator. Historien er i vanlig Yakuza-stil velfortalt og formåede at holde mig fanget. Skyderiet og trust-systemet fungerer rigtig fint. |
28/10-13 |
8/10 |
422. |
|
To rigtig fine spil der stadig føles friske i dag. Kampsystemet er måske en tand for ensformigt i længden, men de fine puzzles og den spændende historie holder én fanget. |
28/10-13 |
7/10 |
423. |
|
På alle gameplay-mæssige måder et forfærdeligt produkt. Gentager sig selv i en uendelighed og har måske det værste kampsystem jeg har set. Ikke uden gode påfund, men de overskygges af alt lortet. |
27/10-13 |
3/10 |
424. |
|
Halo bragte funktionel FPS-multiplayer til konsollerne, men så heller ikke mere. Campaign-delen er vanen tro dårlig, MP er fin, men som helhed er Halo3 et middelmådigt produkt, der endda er smågrimt. |
02/10-13 |
5/10 |
425. |
|
Chokerende ringe udspil i en serie der længe har skrantet. Opløser alt der gjorde serien til noget særligt og alt koges ned til en sjælløs og dårligt udført 3rd person shooter. Øv for en skuffelse! |
11/09-13 |
4/10 |
426. |
|
Selvom jeg savner flere gåder og det er alt for nemt at gennemføre med 100%, så er dette en fremragende reboot af serien. Tillader meget mere frihed og er på alle tænkelige måder bedre end Uncharted. |
31/08-13 |
8/10 |
427. |
|
Et ved første øjekast vellavet og spændende strategi-spil. Viser sig desværre at være alt for langt og ensformigt, og indeholder en latterlig mængde bugs, hvoraf nogle er direkte gamebreaking. |
26/08-13 |
5/10 |
428. |
|
En chokerende godt fortalt historie der af flere gange formår at overraske og går lige i hjertet på spilleren. Ærgerligt at spillet er så langt og har for mange passager der føles lidt for trivielle. |
12/08-13 |
7/10 |
429. |
|
Et spil jeg havde gode minder fra, men aldrig skulle være gået tilbage til. Hopperiet fungerer fint, men man er konstant afbrudt af evigt-varende kampe der plages af et forfærdeligt kampsystem. Bras. |
25/07-13 |
4/10 |
430. |
|
Hvad der i starten virker som endeløst skyderi, ender med at blive en storslået oplevelse man sent vil glemme. Den små-geniale historie gør spillet til alt andet end et generisk FPS. |
15/07-13 |
8/10 |
431. |
|
Pawn- og til dels kampsystemet fungerer godt, mens resten af spillet er noget upoleret bras. Det næsten undrer mig, at jeg gad spille det igennem når det havde så få kvaliteter. |
28/06-13 |
5/10 |
432. |
|
Hvis man ikke forventer Bayonetta-kvaliteter kan man fint hygge sig med det skrabede gameplay, de timer spillet varer. Den sjofle humor og fremragende musik overskygger alligevel de dårligste sider. |
09/06-13 |
6/10 |
433. |
|
En generisk 3rd person cover-shooter, med påklistret bullettime. Kontrollen er slap og gameplayet ensformigt. Det mangler flere af de gamle spils største kvaliteter og føles derfor slet ikke som MP. |
06/06-13 |
5/10 |
434. |
|
Groft sagt er det Condemned med zombie-tema og online-funktioner der smager lidt af Dark Souls. En blanding der holder og viser at zombie-spil stadig kan byde på nyt. Sund indlæringskurve. |
16/05-13 |
7/10 |
435. |
|
Virkelig tight gameplay og mange kreative idéer som kendetegner Treasure. Et spil der tåler flere gennemspilninger så man kan slå sine highscores. For det meste pænt, N64'eren taget i betragtning. |
16/05-13 |
8/10 |
436. |
|
Fantastisk smukt univers og en sød historie gør spillet værdigt til at bære Ghibli-navnet. Trivielle fetch-quests og den totale mangel på udfordring forhindrer det i at være fantastisk, desværre. |
21/02-13 |
7/10 |
437. |
|
Ubehageligt tight gameplay i et af genrens bedste udspil. Nonstop over-the-top action hele vejen. At man i første gennemspilning flere gange ikke aner hvad der sker er største minus. Fantastisk musik. |
23/01-13 |
7/10 |
438. |
|
Det bedste traditionelle Mario-spil jeg har spillet siden Mario 3. Spækket med secrets og stort set fri for gimmicks. |
20/01-13 |
7/10 |
439. |
|
Et forfærdeligt "spil" der ville egne sig meget bedre som anime da historien og universet er udmærket. Helt sikkert langt bedre som tilskuer end som spiller. ...you pressed the button! |
12/01-13 |
4/10 |
440. |
|
Sikke en fanservice SEGA yder her! Det føles fuldstændig som om de har lavet spillet kun med mig i tankerne. På alle måder bedre end etteren. Mange tak :) |
04/01-13 |
8/10 |
441. |
|
Mange gode tiltag og spillet fungerer ganske godt som open-world, men forstår også at dele spillet op i mindre baner på de rigtige tidspunkter. Den gode historie udebliver desværre denne gang. |
25/12-12 |
7/10 |
442. |
|
Positiv oplevelse med et væld af originale idéer til gameplay og spilkontrol. At pigen skifter tyngdekræften frem for bare at flyve gør hele forskellen. Lidt rodet historie, men ellers fint indtryk. |
25/12-12 |
7/10 |
443. |
|
Tydeligt tilbageskridt i forhold til toeren. Man savner flere overraskelser undervejs og de mange korridor-løbe-sektioner er forfærdelige. Forbandet flot og ganske solidt spil ellers. |
14/12-12 |
6/10 |
444. |
|
To anderledes spil der fortæller nogle unikke og gode historier med få virkemidler. Som spil fungerer de dårligt og især SotC nærmer sig ofte det uspillelige.Begge er dog klart en gennemspilning værd. |
18/11-12 |
5/10 |
445. |
|
Unik oplevelse og en fin historie, men også det mest frusterende spil jeg nogensinde har spillet. Dårlig kontrol og kamera og jeg hader den fucking hest og den elendige AI. Super lydside! |
18/11-12 |
5/10 |
446. |
|
En forfærdelig AI og en ringe kontrol og kamera gør Ico pisse irriterende at spille. Giver et fint indtryk efter man har gennemført, men noget specielt godt spil er det ikke. |
15/11-12 |
6/10 |
447. |
|
Masser af indhold til en billig penge. Teknisk burde det være bedre. Kører 60frames, men er ikke uden tearing. Lidt for ensformigt og slet ikke uhyggeligt, desuden ALT for let på normal. |
10/11-12 |
6/10 |
448. |
|
Der er på alle leder og kanter kræset for detaljerne i Batman-universet. Så meget, at det virkelig skiller sig positivt ud fra andre spil i denne generation. Slatten GOTY genudgivelse. |
13/09-12 |
7/10 |
449. |
|
Spilhistoriens bedste manuskript og en utrolig ringe, men gennemført selvironisk historie gør Overkill unikt. Fint skyderi, men jeg savner rigtige lyspistoler. Move fungerer ikke meget bedre end Wii. |
03/09-12 |
6/10 |
450. |
|
Lavet i Sonic Team's værste periode af spiludgivelser og resultatet er desværre derefter. Alt hvad der minder en smule om den fantastiske etter, er smadret og føles som en finger til de gamle fans. |
30/08-12 |
3/10 |