401. |
|
Uretfærdigt er det, at det skal stå i sin forgængers skygge. Uretfærdigt, fordi ingen kunne forlange en bedre opfølger og fordi, at det på sin egen subtile måde, er en ligeså stor triumf som Ocarina. |
18/01-06 |
10/10 |
402. |
|
Flere af de typiske japanske horrorspils fejl lever i bedste velgående her. Man irriteres ydermere af det repetitionsskabende opgraderingssystem. |
18/01-06 |
5/10 |
403. |
|
Gav man karakter ud fra coolness faktor, ville DMC ligge helt i top. Desværre kan man ikke ignorere et dårligt kamera og følgen deraf: dårlig styring. |
18/01-06 |
5/10 |
404. |
|
I modsætning til Snes versionen, lykkedes det for Capcom, at få co-op med her. Det tæller op. Ikke at det forhindrer spillet i at være for simpelt i dag. |
18/01-06 |
5/10 |
405. |
|
En særlig tak til KTC for at overbevise mig om, at Ghoulies var en gennemspilning værd. Rares typiske charme og humor er tilstede fra starten, men det hele bliver først rigtigt sjovt i anden ombæring. |
18/01-06 |
6/10 |
406. |
|
Minder meget om de klassiske 16-bit rollespil, men savner sjæl. Ingen elementer skiller sig rigtigt ud og griber fat i spilleren, så man efterlades med en følelse af ligegyldighed. |
18/01-06 |
5/10 |
407. |
|
Tropeø settingen fanger fantasien fra første øjeblik og giver spillet identitet. Alt fungerer upåklageligt, med undtagelse af AI'en, som kan være hit & miss. Pakken rundes af med en god multiplayer. |
18/01-06 |
7/10 |
408. |
|
Langsomt og trægt. Også selv om det løsner lidt op i den sidste trediedel af spillet. Underlagt mange 32-bit begynder fejl. |
18/01-06 |
5/10 |
409. |
|
Det ultimative refleks spil, der også tilbyder en god potion humor. Kan genspilles mange gange, alle med stor fornøjelse. |
18/01-06 |
8/10 |
410. |
|
Idéen føltes frisk, da det kom og man undrer sig over, at der kun er kommet meget få kopier. Var det ikke for efterfølgeren, ville karakteren nok være en tand højere. |
18/01-06 |
5/10 |
411. |
|
Det kan være uoverskueligt, lidt frustrerende og teknisk utilstrækkeligt. Efter det er slut har man alligevel følelsen af, at have spillet noget værdigt. |
18/01-06 |
6/10 |
412. |
|
Team 17 har haft et godt øje til de bedste konsol platformsspil, men den manglende originalitet skader på ingen måde spillet. |
18/01-06 |
7/10 |
413. |
|
Sjovt at et ret liniært spil, jeg gennemførte i første forsøg, kan være så fængende. Turrican 2 har et "feel", der giver en lyst til at være i dets verden. |
18/01-06 |
8/10 |
414. |
|
Man hensættes til et stadie af mundlamhed i Ocarinas nærvær. Det her behøver ikke kommentarer. Det kan ikke kritiseres. En stille triumf af episke proportioner. |
18/01-06 |
10/10 |
415. |
|
Svært tilgængeligt. Dybden lurer lige under den hårde overflade. Får spillet chancen, er det kun AI'en og den sjælløse multiplayer der skuffer. |
16/01-06 |
8/10 |
416. |
|
Mit yndlings bilspil i 32/64 bit generationen. Det holder sig stadig godt i dag. |
14/01-06 |
7/10 |
417. |
|
En franchise men enten elsker eller hader. Jeg det første. Konveteringen (eller opsamlingen) er bare ikke perfekt. spørgsmålet er om N64 egner sig til denne type spil? |
14/01-06 |
6/10 |
418. |
|
Ikke det letteste spil at komme ind i, grundet en kompliceret styring og kampsystem. Meget tiltalende for dem der har tiden. |
14/01-06 |
7/10 |
419. |
|
En af mine personlige favoritter. Rent spilmekanisk er det mærket af tiden. De mere kunstneriske aspekter der danner spillets overflade, kan tiden heldigvis ikke røre ved. |
14/01-06 |
6/10 |
420. |
|
Næsten ingen indhold. De par baner der er, kan underholde i en begrænset periode. |
14/01-06 |
5/10 |
421. |
|
Det buldrer og det brager, så man næsten ikke kan se, hvad der forgår på skærmen, spillet tilsyneladende opslugt af sig selv. Ingen spændingskurve, ingen klimakser. Blot gentagelse på gentagelse. |
14/01-06 |
4/10 |
422. |
|
God fart og drev i kampene, men ikke så dybt som man håber på. Karakter designet er på en gang både frastødende og underligt betagende. |
14/01-06 |
6/10 |
423. |
|
Sammenblandingen af diverse fighter spils kampsystemer og karakterer gør oplevelsen ubalanceret. Alligevel et must for enhver AM2 fan. |
14/01-06 |
6/10 |
424. |
|
Meget overfladisk, liniært og statisk. Kompetent, men også glemt det øjeblik man slukker for maskinen. |
14/01-06 |
6/10 |
425. |
|
Sega forsøger sig igen med at få Daytona til at virke på konsol. Spillet er mere omfattende og flottere. Denne gang er det handlingen og soundtracket, det går galt med. |
14/01-06 |
5/10 |
426. |
|
Lækker opsamling der nu er overgået af senere opsamlinger på andre formater. |
14/01-06 |
8/10 |
427. |
|
De simple fængende pop numre er nok til, at jeg kan se gennem spillets mange fejl. Det vil andre nok ikke kunne. |
14/01-06 |
5/10 |
428. |
|
Sega har en evne til at lave simple arkade spil med skjult taktisk dybde, som holder sig forbløffende godt over tid. Virtual On er ingen undtagelse. |
14/01-06 |
7/10 |
429. |
|
Pyt med de mange gentagelser. Pyt med monologerne som unødvendigt trækker tiden. Pyt med at det kan være fuldkommen uoverskueligt. Det er altsammen en del af charmen. |
14/01-06 |
7/10 |
430. |
|
De mange alternativer gjorde Last Bronx til et ret overset og nok unødvendigt spil. Stadig i den gode ende. |
14/01-06 |
6/10 |
431. |
|
Klarer sig stadig godt i genren, selv om efterfølgerne er bedre. |
14/01-06 |
7/10 |
432. |
|
Med den rette modstander en gribende intens og kompetetiv oplevelse. Et spil hvor kampene og mulighederne der i lever videre og analyseres, når man ikke spiller. Kunne man bare spille over nettet... |
14/01-06 |
8/10 |
433. |
|
Ufokuseret design. Udviklerne har haft for travlt med at demonstrere, hvor meget man kan have på en CD. Resultatet bliver flere forskellige skydespil/perspektiver, der alle ligger under middel. |
14/01-06 |
4/10 |
434. |
|
En forsættelse der vender alt på hovedet og dermed ødelægger det gode fra originalen. |
14/01-06 |
4/10 |
435. |
|
Et oplæg tæt på massemarkedet og for mange opdateringer har fået hardcore gamers til at rynke på næsen af Tony. Kvaliteten i de tidligere udgaver er dog meget tydelig. Bedst demonstreret her. |
14/01-06 |
9/10 |
436. |
|
Folk siger at dybden er der. Grundet kedsomhed har jeg ikke kunnet finde den. Var der nogen der sagde gimmick? |
14/01-06 |
5/10 |
437. |
|
Stor æstetisk oplevelse da det kom. Idag er det musikken som holder bedst. |
14/01-06 |
4/10 |
438. |
|
Virker udemærket i singleplayer, så længe man tager gode pauser, når spillet bliver for monotont. |
14/01-06 |
6/10 |
439. |
|
Grundstammen trækker spillet langt. Det bliver bare aldrig mere end hvad man først tænker, når man ser det: Street Fighter med monstre. |
14/01-06 |
7/10 |
440. |
|
En svag konvetering af et glimrende spil. Der er stadig en del og hente, men hvorfor ikke hente det på PC? |
14/01-06 |
5/10 |
441. |
|
For identitetsløs til virkeligt at blive bemærket, det fungerer ikke desto mindre upåklageligt, selv om det er for simpelt. |
14/01-06 |
5/10 |
442. |
|
Lidt ekstra fnidderfnadder ændrer ikke på grundoplevelsen, som er magen til DC udgaven. |
14/01-06 |
6/10 |
443. |
|
Ikke en hardcore fighter for eliten. Mere en party fighter man hygger sig med, når vennerne kommer forbi. |
14/01-06 |
6/10 |
444. |
|
Ligesom Kameo befinder vi os i familie spil zonen. Her er der ingen puzzles, som er for svære og monstrene besejres med kun få slag. Afslappende underholdning. |
14/01-06 |
7/10 |
445. |
|
Hvor det første Zelda spil var en uformet granitblok, er det her den færdige skulptur. Et tidsløst mesterværk. |
14/01-06 |
10/10 |
446. |
|
Glimrende udspil der fint kan begå sig i de finere kredse, selv om folk har tendens til at tro andet. Dybde er erstattet med umiddelbarhed, men det er også en kvalitet. |
14/01-06 |
7/10 |
447. |
|
Stadig lige charmerende, men også overgået på alle punkter - loadetid undtaget - af Xbox udgaven. |
14/01-06 |
6/10 |
448. |
|
Gode baner - både nye og fra Snes udgaven - kombineret med seriens bedste handling, skaber et meget fængende spil, der kun bliver bedre, hvis man deler oplevelsen med andre. |
14/01-06 |
8/10 |
449. |
|
Fire grå nuancer? Til at lave et af verdens bedste action/adventures. Et spil som kan sammenlignes med de store versioner og komme ud af sammenligningen med hovedet løftet højt. FIRE GRÅ NUANCER? |
14/01-06 |
9/10 |
450. |
|
De få tilføjelser til color udgaven bidrager ikke meget til spillet, men det er heller ikke nødvendigt. |
13/01-06 |
9/10 |