351. |
|
Den digitale styring kræver lidt tilvænning i dag. Så underlig som den føles, så er den også uhyre præsis og grunden til at spillet stadig holder. Designet og musikken er også lige i øjet. |
10/08-06 |
7/10 |
352. |
|
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. |
10/08-06 |
5/10 |
353. |
|
Det er ærgeligt at frameraten er så lav, for på alle andre punkter, er der faktisk tale om en forbedring af forgængeren. |
10/08-06 |
5/10 |
354. |
|
Et så snørklet banedesign, at selv kortet ikke altid kan følge med, kombineret med ensformet gameplay burde aflive Turok. Alligevel tilfredsstiller den primitive action på en simpel måde. |
10/08-06 |
6/10 |
355. |
|
Ikke så meget en genfødsel, som en greatest hits opsamling, med indslag fra hele serien. Det her er kerne essensen af Mario. Og det er præsis derfor, at det er fantastisk. |
10/08-06 |
9/10 |
356. |
|
Første gang igennem forundres man over de mange fremragende og opfindsomme påfund. Anden gang går jagten ind på de djævelsk svære "S" ranks. "Shake shake" |
08/08-06 |
9/10 |
357. |
|
Lykkedes på en måde som få spil har gjort det, med at overføre det gamle 2D spil til 3D, uden at noget væsentligt er gået tabt. |
08/08-06 |
7/10 |
358. |
|
For nogen vil det være for langt ude. For andre for ensformet. For mig er det god afslappende underholdning. |
08/08-06 |
6/10 |
359. |
|
Typisk kreativ og sjov genre blanding fra Treasure/Hitmaker. Største problem er, at bane designet ind imellem føles opbygget omkring det faktum, at man har udendelige continues. |
07/08-06 |
7/10 |
360. |
|
Tabet af multiplayer funktionen koster, men konveteringen prøver at rette op på det, ved at inkludere en ny singleplayerdel. Det er bare ikke nok. |
03/08-06 |
4/10 |
361. |
|
Flot platformsspil der fanger Disney stemningen godt, men det er lidt for simpelt, til at kunne klare sig mod genrens tunge drenge. |
03/08-06 |
5/10 |
362. |
|
Mange moderne fighterspil kunne lære en del af Eternal Champions: Det hjælper ikke, at fylde mængder af options, karakterer og ligende ind i spillet, hvis ikke selve kampsystemet er i orden. |
03/08-06 |
3/10 |
363. |
|
Ikke nødvendigvis dybere end Monster Land, men længere, flottere og mere tilgængeligt. Måske seriens bedste. |
03/08-06 |
7/10 |
364. |
|
Et for genren utraditionelt kampsystem, gør at meningerne hurtigt kan dele sig omkring Thor 2. Men når spillets andre elementer alle er fremragende udført, burde det faktisk ikke være tilfældet. |
03/08-06 |
8/10 |
365. |
|
Som MegaCD versionen uden køre sekvenserne og med væsentlig ringere lyd. |
03/08-06 |
3/10 |
366. |
|
Karakterenes begrænsede bevægelighed gør undvigelsesmanøvre for svære. Så hjælper det ikke meget, at der er co-op, samt flere forskellige monstre at forvandle sig til. |
03/08-06 |
4/10 |
367. |
|
Ser på overfladen ud til at indeholde alle de rette elementer, men kigger man dybere, dukker irritationselementerne op. Især det skill nedtonene hovedvåben fungerer dårligt. |
03/08-06 |
5/10 |
368. |
|
Simpelt platformsspil der stilmæssigt ligger sig op af Ghost'n Goblins. Benytter sig for meget af udenadslære til at ligge i toppen af genren, men er ikke desto mindre et charmerende bekendtskab. |
03/08-06 |
6/10 |
369. |
|
Ganske vellykket set i forhold til tegneserien, men desværre også noget ubalanceret mht sværhedsgraden. Særligt slutbossen er uforholdsmæssigt svær. |
03/08-06 |
5/10 |
370. |
|
Ikke mere end middelmådigt, da det kom og næsten uspilleligt i dag. |
03/08-06 |
2/10 |
371. |
|
Afsindigt dårligt udspil i Shinobi serien, hvor stort set alt er gået galt. Det kan ikke engang scrolle ordenligt. Sega burde skamme sig. |
03/08-06 |
2/10 |
372. |
|
Samme kvaliteter som PS2 udgaven og svært at skelne fra denne. |
26/07-06 |
7/10 |
373. |
|
Yderst vellavet hack'n slash, som viser sig fra sin bedste side i co-op. Synd at man ikke kan spille flere end to. |
26/07-06 |
7/10 |
374. |
|
Fire player mode, teknisk kompetent, godkendt stemning. Det burde virke, men bliver alligevel for ensformet. Savner lidt flere udslag på spændingskurven. |
26/07-06 |
4/10 |
375. |
|
Samler nogle af de bedste platformsspil igennem tiderne og pifter grafikken og lyden lidt op. Selv pakkens svage spil er flere gennemspilninger værd og de bedste, når helt op over skyerne. |
26/07-06 |
10/10 |
376. |
|
Uden problemer Nes'ens bedste spil og samtidigt et af de bedste spil i genren. Et spil der nok aldrig bliver gammelt. |
26/07-06 |
9/10 |
377. |
|
Et adrenalinsus uden lige, så længe man kun spiller det i korte intervaller. Ikke noget problem, da spillets forskellige modes kan gennemføres på under en time. |
26/07-06 |
7/10 |
378. |
|
Nok det bedste præ-Gamecube Resident Evil spil, selvom der ikke er gjort noget, for at udbedre seriens mange velkendte fejl. Lidt synd, da der faktisk er lagt en del energi i projektet. |
26/07-06 |
5/10 |
379. |
|
Capcom demonsterer her mange af de kiksede elementer i japanske horror spil: Ringe styring, pinlig voiceacting, grinagtigt puzzles og et dårligt savesystem. |
26/07-06 |
4/10 |
380. |
|
Arbejder sig på enestående vis ud over AI og fysik afhængighed og det er heldigt, da Future Perfect er under al kritik på disse punkter. Online tilføjelsen er velkommen og challenges stadig morsomme. |
26/07-06 |
7/10 |
381. |
|
Forsøger at efterligne/opdatere Rares N64 klassikere, men i sammenligning med dem, er TS2 alt for simpelt, med elendig AI og fysik. Selvstændigt set, dog stadig sjovt. |
26/07-06 |
7/10 |
382. |
|
For primitivt og for grimt til at gøre sig bemærket. Spillet scroller dårligt, har et simpelt banedesign og er alt for kort. Ikke Mario navnet værdigt. |
26/07-06 |
4/10 |
383. |
|
Et spil fyldt med glæde, opstemthed og energi. Og ligesom med etteren, lader man sig bare rive med. |
26/07-06 |
7/10 |
384. |
|
Serien, såvel som genren, har kraftigt behov for fornyelse. Det finder man ikke her, selvom det meste fungerer fortrinligt. |
26/07-06 |
7/10 |
385. |
|
Ingen genremæssige nyskabelser, men solid god underholdning. Ses ofte overvurderet. |
26/07-06 |
7/10 |
386. |
|
I bestræbelserne på at udnytte den ekstra analoge styrepind, er det lykkedes Sony at finde på mange spændende tiltag. Et af de mere opfindsomme 3D platformspil. |
25/07-06 |
8/10 |
387. |
|
Let tilgængelig squad shooter, der ligger vægten på action fremfor strategi. Lidt for mange gentagelser, men ellers meget veludført. |
25/07-06 |
7/10 |
388. |
|
Det traditionelle Sonic gameplay holder spillet oven vande. Også selv om det hele føles lidt overfladisk. |
25/07-06 |
6/10 |
389. |
|
På en gang både fascinerende og kedsommeligt, men efterlader i sidste ende et positivt indtryk. Måske mere en oplevelse end et spil og for en sjælden gangs skyld, gør det ikke noget. |
25/07-06 |
7/10 |
390. |
|
En smule ubalance i sværhedsgraden kan ikke afholde kvaliteten fra at skinne igennem. Playstationens Zelda. |
25/07-06 |
8/10 |
391. |
|
Mere overfladisk end det første. Kamp mulighederne er begrænsede og spillets puzzles latterlige. For fans af serien må det siges at ramme godt. |
25/07-06 |
5/10 |
392. |
|
Action platformer af så overbevisende kvalitet og med så megen variation, at man hungrer efter mere. En ny udgave vil blive modtaget med kyshånd. |
25/07-06 |
8/10 |
393. |
|
Stadig lige veldesignet. Stadig lige stemningsfuldt. Og stadig under Symphony. |
25/07-06 |
8/10 |
394. |
|
Man skulle tro, at serien ville få brug for fornyelse indenfor en overskuelig fremtid. Men når det hele er så veldesignet, er det svært at være andet end tilfreds. |
25/07-06 |
8/10 |
395. |
|
Endelig et Tomb Raider spil som ikke føles som en anakronisme. Kampsystemet er underudnyttet og spillet er ret liniært, men det formår at underholde. Seriens bedste. |
25/07-06 |
7/10 |
396. |
|
En ekstra singleplayerdel er kommet til og grafikken er blevet lidt flottere. Ellers er det nøjagtig lige som Xbox versionen. |
25/07-06 |
7/10 |
397. |
|
Touchscreen integreringen, fjendernes spilleruafhængige bevægmønstre, perspektiv problemer. Bare nogle af de åbenlyse fejl i en ellers teknisk kompetent shooter. |
18/07-06 |
5/10 |
398. |
|
Interaktionsdynamikken er ændret, strukturen forblevet den samme. Et forbillede for hvordan man skaber noget nyt, af noget gammelt. |
17/07-06 |
9/10 |
399. |
|
To ting skaber Metroid oplevelsen: stemning og struktur. Hunter lykkedes med det første, men fejler til tider med det andet. Plasteret på såret er en ok multiplayer. |
17/07-06 |
7/10 |
400. |
|
En del tidsspilde, encounters uden udfordring, følelsesmæssigt uengagerende. 16-bits største er blevet for gammel. |
15/05-06 |
6/10 |