X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bede-x

Vurderinger


6,2/10
Bede-x
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Vis kun:
# Titel Kommentar Dato Sortering Vurdering
351.
Wipeout 2097
Den digitale styring kræver lidt tilvænning i dag. Så underlig som den føles, så er den også uhyre præsis og grunden til at spillet stadig holder. Designet og musikken er også lige i øjet. 10/08-06 7/10
352.
Turok 3: Shadow Of Oblivion
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. 10/08-06 5/10
353.
Turok 2: Seeds Of Evil
Det er ærgeligt at frameraten er så lav, for på alle andre punkter, er der faktisk tale om en forbedring af forgængeren. 10/08-06 5/10
354.
Turok: Dinosaur Hunter
Et så snørklet banedesign, at selv kortet ikke altid kan følge med, kombineret med ensformet gameplay burde aflive Turok. Alligevel tilfredsstiller den primitive action på en simpel måde. 10/08-06 6/10
355.
New Super Mario Bros.
Ikke så meget en genfødsel, som en greatest hits opsamling, med indslag fra hele serien. Det her er kerne essensen af Mario. Og det er præsis derfor, at det er fantastisk. 10/08-06 9/10
356.
Mischief Makers
Første gang igennem forundres man over de mange fremragende og opfindsomme påfund. Anden gang går jagten ind på de djævelsk svære "S" ranks. "Shake shake" 08/08-06 9/10
357.
ToeJam & Earl III: Mission To Earth
Lykkedes på en måde som få spil har gjort det, med at overføre det gamle 2D spil til 3D, uden at noget væsentligt er gået tabt. 08/08-06 7/10
358.
ToeJam & Earl
For nogen vil det være for langt ude. For andre for ensformet. For mig er det god afslappende underholdning. 08/08-06 6/10
359.
Astro Boy: Omega Factor
Typisk kreativ og sjov genre blanding fra Treasure/Hitmaker. Største problem er, at bane designet ind imellem føles opbygget omkring det faktum, at man har udendelige continues. 07/08-06 7/10
360.
Mercs
Tabet af multiplayer funktionen koster, men konveteringen prøver at rette op på det, ved at inkludere en ny singleplayerdel. Det er bare ikke nok. 03/08-06 4/10
361.
Castle Of Illusion
Flot platformsspil der fanger Disney stemningen godt, men det er lidt for simpelt, til at kunne klare sig mod genrens tunge drenge. 03/08-06 5/10
362.
Eternal Champions
Mange moderne fighterspil kunne lære en del af Eternal Champions: Det hjælper ikke, at fylde mængder af options, karakterer og ligende ind i spillet, hvis ikke selve kampsystemet er i orden. 03/08-06 3/10
363.
Wonder Boy In Monster World
Ikke nødvendigvis dybere end Monster Land, men længere, flottere og mere tilgængeligt. Måske seriens bedste. 03/08-06 7/10
364.
The Story Of Thor 2
Et for genren utraditionelt kampsystem, gør at meningerne hurtigt kan dele sig omkring Thor 2. Men når spillets andre elementer alle er fremragende udført, burde det faktisk ikke være tilfældet. 03/08-06 8/10
365.
Batman Returns (1992 Sega)
Som MegaCD versionen uden køre sekvenserne og med væsentlig ringere lyd. 03/08-06 3/10
366.
Altered Beast
Karakterenes begrænsede bevægelighed gør undvigelsesmanøvre for svære. Så hjælper det ikke meget, at der er co-op, samt flere forskellige monstre at forvandle sig til. 03/08-06 4/10
367.
Alisia Dragoon
Ser på overfladen ud til at indeholde alle de rette elementer, men kigger man dybere, dukker irritationselementerne op. Især det skill nedtonene hovedvåben fungerer dårligt. 03/08-06 5/10
368.
Wardner
Simpelt platformsspil der stilmæssigt ligger sig op af Ghost'n Goblins. Benytter sig for meget af udenadslære til at ligge i toppen af genren, men er ikke desto mindre et charmerende bekendtskab. 03/08-06 6/10
369.
Spider-Man Vs. The Kingpin
Ganske vellykket set i forhold til tegneserien, men desværre også noget ubalanceret mht sværhedsgraden. Særligt slutbossen er uforholdsmæssigt svær. 03/08-06 5/10
370.
Miracle Warriors: Seal Of The Dark Lord
Ikke mere end middelmådigt, da det kom og næsten uspilleligt i dag. 03/08-06 2/10
371.
The Cyber Shinobi
Afsindigt dårligt udspil i Shinobi serien, hvor stort set alt er gået galt. Det kan ikke engang scrolle ordenligt. Sega burde skamme sig. 03/08-06 2/10
372.
Baldur's Gate: Dark Alliance
Samme kvaliteter som PS2 udgaven og svært at skelne fra denne. 26/07-06 7/10
373.
Baldur's Gate: Dark Alliance
Yderst vellavet hack'n slash, som viser sig fra sin bedste side i co-op. Synd at man ikke kan spille flere end to. 26/07-06 7/10
374.
Hunter: The Reckoning
Fire player mode, teknisk kompetent, godkendt stemning. Det burde virke, men bliver alligevel for ensformet. Savner lidt flere udslag på spændingskurven. 26/07-06 4/10
375.
Super Mario All-Stars
Samler nogle af de bedste platformsspil igennem tiderne og pifter grafikken og lyden lidt op. Selv pakkens svage spil er flere gennemspilninger værd og de bedste, når helt op over skyerne. 26/07-06 10/10
376.
Super Mario Bros. 3
Uden problemer Nes'ens bedste spil og samtidigt et af de bedste spil i genren. Et spil der nok aldrig bliver gammelt. 26/07-06 9/10
377.
Crazy Taxi
Et adrenalinsus uden lige, så længe man kun spiller det i korte intervaller. Ikke noget problem, da spillets forskellige modes kan gennemføres på under en time. 26/07-06 7/10
378.
Resident Evil: Code Veronica
Nok det bedste præ-Gamecube Resident Evil spil, selvom der ikke er gjort noget, for at udbedre seriens mange velkendte fejl. Lidt synd, da der faktisk er lagt en del energi i projektet. 26/07-06 5/10
379.
Resident Evil
Capcom demonsterer her mange af de kiksede elementer i japanske horror spil: Ringe styring, pinlig voiceacting, grinagtigt puzzles og et dårligt savesystem. 26/07-06 4/10
380.
TimeSplitters: Future Perfect
Arbejder sig på enestående vis ud over AI og fysik afhængighed og det er heldigt, da Future Perfect er under al kritik på disse punkter. Online tilføjelsen er velkommen og challenges stadig morsomme. 26/07-06 7/10
381.
TimeSplitters 2
Forsøger at efterligne/opdatere Rares N64 klassikere, men i sammenligning med dem, er TS2 alt for simpelt, med elendig AI og fysik. Selvstændigt set, dog stadig sjovt. 26/07-06 7/10
382.
Super Mario Land
For primitivt og for grimt til at gøre sig bemærket. Spillet scroller dårligt, har et simpelt banedesign og er alt for kort. Ikke Mario navnet værdigt. 26/07-06 4/10
383.
Sonic The Hedgehog 2
Et spil fyldt med glæde, opstemthed og energi. Og ligesom med etteren, lader man sig bare rive med. 26/07-06 7/10
384.
Soul Calibur II
Serien, såvel som genren, har kraftigt behov for fornyelse. Det finder man ikke her, selvom det meste fungerer fortrinligt. 26/07-06 7/10
385.
Soul Calibur
Ingen genremæssige nyskabelser, men solid god underholdning. Ses ofte overvurderet. 26/07-06 7/10
386.
Ape Escape (1999)
I bestræbelserne på at udnytte den ekstra analoge styrepind, er det lykkedes Sony at finde på mange spændende tiltag. Et af de mere opfindsomme 3D platformspil. 25/07-06 8/10
387.
Freedom Fighters
Let tilgængelig squad shooter, der ligger vægten på action fremfor strategi. Lidt for mange gentagelser, men ellers meget veludført. 25/07-06 7/10
388.
Sonic Advance
Det traditionelle Sonic gameplay holder spillet oven vande. Også selv om det hele føles lidt overfladisk. 25/07-06 6/10
389.
Shenmue
På en gang både fascinerende og kedsommeligt, men efterlader i sidste ende et positivt indtryk. Måske mere en oplevelse end et spil og for en sjælden gangs skyld, gør det ikke noget. 25/07-06 7/10
390.
Alundra
En smule ubalance i sværhedsgraden kan ikke afholde kvaliteten fra at skinne igennem. Playstationens Zelda. 25/07-06 8/10
391.
Buffy The Vampire Slayer: Chaos Bleeds
Mere overfladisk end det første. Kamp mulighederne er begrænsede og spillets puzzles latterlige. For fans af serien må det siges at ramme godt. 25/07-06 5/10
392.
Rocket Knight Adventures
Action platformer af så overbevisende kvalitet og med så megen variation, at man hungrer efter mere. En ny udgave vil blive modtaget med kyshånd. 25/07-06 8/10
393.
Castlevania: Aria Of Sorrow
Stadig lige veldesignet. Stadig lige stemningsfuldt. Og stadig under Symphony. 25/07-06 8/10
394.
Castlevania: Dawn Of Sorrow
Man skulle tro, at serien ville få brug for fornyelse indenfor en overskuelig fremtid. Men når det hele er så veldesignet, er det svært at være andet end tilfreds. 25/07-06 8/10
395.
Tomb Raider: Legend
Endelig et Tomb Raider spil som ikke føles som en anakronisme. Kampsystemet er underudnyttet og spillet er ret liniært, men det formår at underholde. Seriens bedste. 25/07-06 7/10
396.
Far Cry: Instincts: Predator
En ekstra singleplayerdel er kommet til og grafikken er blevet lidt flottere. Ellers er det nøjagtig lige som Xbox versionen. 25/07-06 7/10
397.
Nanostray
Touchscreen integreringen, fjendernes spilleruafhængige bevægmønstre, perspektiv problemer. Bare nogle af de åbenlyse fejl i en ellers teknisk kompetent shooter. 18/07-06 5/10
398.
Metroid Prime
Interaktionsdynamikken er ændret, strukturen forblevet den samme. Et forbillede for hvordan man skaber noget nyt, af noget gammelt. 17/07-06 9/10
399.
Metroid Prime: Hunters
To ting skaber Metroid oplevelsen: stemning og struktur. Hunter lykkedes med det første, men fejler til tider med det andet. Plasteret på såret er en ok multiplayer. 17/07-06 7/10
400.
Chrono Trigger
En del tidsspilde, encounters uden udfordring, følelsesmæssigt uengagerende. 16-bits største er blevet for gammel. 15/05-06 6/10
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »