1. |
|
Spillet er fint underholdende, selvom det er meget samme. Syntes bare ikke at det føles som et Doom spil. |
KroeboCop |
6/10 |
2. |
|
Rimelig vellykket konsolport for sådan en type spil. Charmerende, men interesseren styrtdykker så snart man opdager at spillets campaign er én stor tutorial, med begrænset mulighed for afvigelse. |
Konsolkongen |
5/10 |
3. |
|
De kærlige referencer til fortidens kiksede CDI-spil er meget charmerende, men selvom spillet fungerer fint er det ikke voldsomt interessant, og består mest af en række kedelige fetch quests |
Sumez |
5/10 |
4. |
|
Essensen af "run engine" konceptet fra moderne roguelites som Isaac, Hades osv. dog uden noget reel core gameplay. Helt utroligt vanedannende, men meget lidt reel "underholdning" |
Sumez |
6/10 |
5. |
|
Man bruger lidt meget tid på bare at holde en knap inde mens spillet spiller for dig, og viser hvad det har at byde på uden du behøver at deltage. Men det er svært at slippe hvor fornøjeligt det er! |
Sumez |
8/10 |
6. |
|
Metroidvania med fokus på stemning og udforskning over reel gameplay. Hemmelighederne virker simple i starten, men spillet har mange dybere mysterier at byde på, lidt i stil med Fez, ESA eller Tunic |
Sumez |
7/10 |
7. |
|
Overraskende open-ended hygge-metroidvania, hvor opgraderingstræet faktisk styrer hvilken rækkefølge du kan tage særlige genveje gennem spillet |
Sumez |
7/10 |
8. |
|
Meget fin Doom-klon der nogen gange gør kreative ting med level designet, men adskiller sig ellers ikke voldsomt fra mængden. 2'eren var et kæmpe fremskridt for serien. |
Sumez |
6/10 |
9. |
|
Rigtig fin emulering. Spillene ser pæne ud og laggen er minimal - et fint alternativ til MVS-versionen. Inkludering af det almindelige Breakers er næsten ligegyldigt. |
Konsolkongen |
8/10 |
10. |
|
Inspirationen fra Street Fighter II er tydelig, men gør ikke så meget når resultatet er så vellykket. Let tilgængeligt og evigt underholdende vs fighter. |
Konsolkongen |
8/10 |