Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Kingdom Hearts 2 goodies
Reply |
Sumez | Skrevet 26/09-03 03:04, rettet 26/09-03 03:05 | Tænkte at man måske burde dele det her med jer :)
Skulle lige til at sige "flere" af slagsen, men det er faktisk det første man har set til spillet indtil videre.
Helt som ventet (fra min side i hvert fald), ligner spillet stadig sig selv uden at være hoppet over i nogen form for "dyster" tilstand i stil med den man ser i især den vildt fe... Se hele indlægget
Tænkte at man måske burde dele det her med jer :)
Skulle lige til at sige "flere" af slagsen, men det er faktisk det første man har set til spillet indtil videre.
Helt som ventet (fra min side i hvert fald), ligner spillet stadig sig selv uden at være hoppet over i nogen form for "dyster" tilstand i stil med den man ser i især den vildt fede Deep Dive video fra Final Mix. Der ser dog ud til at være masser af fedt Squaredom i spillet, se bare ham den seje readhed på en af siderne :)
Sora's nye outfit er lidt so-so, men om ikke andet ser han ud til at være blevet en tand ældre, hvilket er helt fint med mig. Og man kan allerede nu se at der (naturligvis) vil blive kastet mere lys på de såkaldte "unknowns". Jeg spekulerer allerede over hvad Mickey Mouse laver i en af de kutter ;)
Og til min kæmpestore fornøjelse, har Square også gang i et KH spil til GBA! Jeg har slet ikke kunnet få fødderne ned siden jeg hørte den nyhed. Jeg håber at spildesignerne fra de "store" KH titler er med her, og sørger for et solidt spil med sin egen rolle i serien, og altså ikke en ligegyldig sidequest. Allerbedst ville det selvfølgelig være hvis det er Yoko Shimomura, der også står for musikken her.
To indscannede sider med screenshots fra RPGamer | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|