Beano | Skrevet 30/04-20 17:09 | Trailer til det næste AC spil som står til at udkomme op til jul i år (november er mit gæt)...
https://youtu.be/rKjUAWlbTJk
Intet gameplay endnu men fed setting imo. |
|
Azzkikr | Skrevet 30/04-20 19:43 | Ikke mange referencer til assassins creed i den cinematic (udover slutningen...)
Kan være det bliver ok så, jo mindre det ligner de mange forfærdelige forgængere jo bedre. |
|
|
millennium | Skrevet 02/05-20 10:35 | Jeg venter til der kommer Assassin’s Creed Wall Street :D | The medium is the message.
|
|
|
|
scavenger | Skrevet 08/05-20 12:14 | Gameplay?? | Nemo me impune lacessit
|
|
|
Jmog | Skrevet 10/05-20 23:52 | Det gør de nok, men det er noget fis. In engine graphics er altid flottere, har flere effekter, filtre og en anden performance end rent gameplay.
Det er virkeligt misvisende. Det kan ikke bruges til en skid mht hvordan spillet ser ud når man spiller det. |
|
|
|
Soren47 | Skrevet 06/07-20 16:38 | Tror jeg skal spille som den kvindelige Eivor - Cecilie Stenspil er en ret god skuespiller :) |
|
Greaseball | Skrevet 06/07-20 17:00 | Ville være cool hvis man kunne vælge at figure i spillet skulle snakke med deres eget sprog. Så hvis de kom fra Danmark var det dansk og hvis de var engelske så snakkede de engelsk.
Mener det var det sidste Tomb Raider der gjorde noget lignende.
Fedt at de bruger skuespillere fra skandinavian til at spille Vikinger. |
|
Beano | Skrevet 06/07-20 18:30 | Ville være cool (og dyrt) nok men de færreste ville kunne forstå det da hverken dansk eller engelsk fandtes dengang, danerne talte f.eks. noget der er nærmest islandsk i dag ;) |
|
Greaseball | Skrevet 07/07-20 09:50 | Kunne være ret nice hvis de lavede en mulighed for et autentisk lydspor og så bare med undertekster. |
|
Beano | Skrevet 07/07-20 15:52, rettet 07/07-20 16:31 | Jeg vil have underteksterne som runer :) |
|
Beano | Skrevet 07/07-20 15:56 | Nu går det vist helt galt... sletfunktionen virker ikke :/ |
|
|
Beano | Skrevet 07/07-20 16:24 | Så virker det :)
Må have været noget client-side scripting der snublede da rettefunktionen også drillede. |
|
Dunwich | Skrevet 08/07-20 16:10 | Jeg kommer primært til at tænke på Anders Matthesen's kommentarer om falske vikinger, når jeg læser og hører om vikinge spil og vikinge serier på tv i dag. Så det er nok ikke noget jeg skal gå i gang med at spille, og prøve at tage seriøst. |
|
|