Darkbeat | Skrevet 30/03-11 22:36 | Der har sikkert været en tråd hvor det har været nævnt før, men jeg kan ikke finde den.
Ved Odins skæg: Hvor finder jeg et sikkert sted at købe US PSN accounts? Helst bare som koder de mailer til én? |
|
Baze | Skrevet 30/03-11 22:46 | Kan sku ikke lige huske dem alle, men her er én :)
Link... |
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 31/03-11 04:39 | Tak for tippene |
|
Beano | Skrevet 12/10-11 16:13 | Jeg har lige købt et US PSN kort på PCGameSupply.com i dag.
Man skulle dog betale $5 i "aktiveringsgebyr" pr. bestilling selv om man betaler med PayPal. Efter bestilling ringer de for at bekræfte ordren. Men ellers var det nemt og hurtigt :) |
|
Herold | Skrevet 12/10-11 17:07 | Er det hver gang de ringer? Eller kun første gang man bestiller? Jeg har bestilt derfra én gang før, og var egentlig overbevist om at det kun var første gang - for lige at bekræfte at det ikke var en scammer eller noget. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Beano | Skrevet 12/10-11 17:09 | Så vidt jeg ved er det kun første gang de ringer, men "aktiveringsbeløbet" ser det ud til at de tager for hver bestilling. |
|
Alf81 | Skrevet 12/10-11 17:09 | Bare første gang :) | Ting om dét og pis.
|
|