kvik | Skrevet 23/09-08 19:28 | Jeg skal snart til Japan i arbejdsøjemed, og jeg tænkte derfor på, om jeg kunne bruge et Balance Board købt i Japan, til mit Wii Fit hvor Balance Boardet ikke virker.
Man kan købe Balance Boardet alene i Japan for ikke ret mange penge, hvor man herhjemme kun kan købe det i dyre domme sammen med spillet, som jeg allerede har.
Så kort forklaret; Er der nogen der ved, om jeg vil kunne benytte et japansk Balance Board, sammen med et Wii Fit spil købt herhjemme? |
|
Q | Skrevet 23/09-08 20:17 | Jeg ved det ikke, men jeg vil mene at det er meget sandsynligt at det virker. Ligesom mine 3 ekstra Wiimotes, nunchucks og min classic controller som alle er japanske. | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
|
kvik | Skrevet 24/09-08 00:02 | dRxL>
kvik>...sammen med spillet, som jeg allerede har.
Hvad skete der med det balance board der fulgte med spillet, gik det i stykker? :-p
Det overlevede desværre ikke en weekend i sommerhus i Marienlyst med mig og 11 andre venner.. :-/ |
|
Herold | Skrevet 24/09-08 01:03 | Er der ikke en advarsel, hvor der står at man kun må stå på det én ad gangen? :o | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
kvik | Skrevet 24/09-08 14:47 | Herold>
Er der ikke en advarsel, hvor der står at man kun må stå på det én ad gangen? :o
Det er muligt, men jeg har det lidt mistænkt for at være afgået ved døden, da der blev hoppet rent fysisk på det under en gang hovedstød :-D |
|