neros | Skrevet 16/04-07 12:07, rettet 16/04-07 12:08 | Der skulle findes to af slagsen, men hvilken er den bedste Sega's eller clonen? Det er nok Sega's ;-), men for at være på den sikre side. Jeg vil have det bedste jo! | Bashful Neophyte
|
|
Alf81 | Skrevet 16/04-07 12:12 | Tror på ingen måde du kan gå fejl i byen med den originale. For hvis controlleren holder samme kvalitet som andet SEGA hardware, vil du ikke blive skuffet. | Ting om dét og pis.
|
|
neros | Skrevet 16/04-07 12:33 | Nej det har du nok helt sikkert ret i synes bare jeg har læst et sted, at der skulle være en forskel på de to og nu kan jeg ikke finde linket :-/! | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 16/04-07 16:03, rettet 16/04-07 17:50 | Ok! Jeg må lige vende tilbage når jeg har penge igen. Jeg har købt mig fattig endnu engang i denne måned...man skal jo også have mad ;-)!
Men det er nok mit næste køb! Det ser dævlme sjovt ud :D! | Bashful Neophyte
|
|
Herold | Skrevet 17/04-07 08:01 | Får du så våde sokker? | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Herold | Skrevet 18/04-07 09:39 | Den "lækker" :P | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
Holistic | Skrevet 19/04-07 08:13 | Det er korrekt som Kobs' siger, den giver våde fødder :)... nej pjat, det er kun originalen der har motion sensoren i, den er faktisk så god at den også er brugbar i soul calibur som sværd :P
At det så bare er en smart gimmick er en anden sag.
Men som fiskestang i fiskespillene er den fed, dog sidder hjulet på venstre side istedet for højre???? | Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
|
|
neros | Skrevet 19/04-07 09:21 | Venstre? Jamen det kan man da ikke ;-)! Sådan ser det ihvertfald ikke ud når neros er ude at fiske de store springlaks! | Bashful Neophyte
|
|