|
Wikzo | Skrevet 10/04-07 15:50, rettet 10/04-07 15:51 | Ærgerligt nok er der stort set ingen spil til DS'en, som udnytter det. Hverken New Super Mario Bros., Metroid Prime eller noget lignende spil, hvor multiplayer-samarbejde ellers er en meget logisk tanke ...
Det er egentlig lidt dumt, for jeg elsker at spille sammen med andre og ikke bare prøve på at få flest mønter/point/lignende >_>
Jeg håber, Nintendo laver et Zelda Four Swords-lignende spil til DS'en.
BTW, det staves vist "co-op" :) |
|
fum | Skrevet 10/04-07 17:48 | Ja, jeg troede også at det var brugsens internetshop han henviste til. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
Wesker | Skrevet 17/04-07 10:44 | Man kan spille co-op i Resident Evil Deadly Silence
- Første er der et cooperative mode hvor man hjælpes af med op til 4 andre, med at løse gåder og sleppe væk fra mansion.
- Det andet er et cooperative mode hvor det gælder om at få den største high score, ved at dræbe flest monster.
- næsten alle figuerne skulle man kunne spille, på nær: Joseph, Edward & Brad. | Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
|
|
|