Seph | Skrevet 28/08-24 19:20 | PlayStation Plus-spillene fra 3. september:
Quidditch Champions (PS4, PS5)
MLB The Show 24 (PS4, PS5)
Little Nightmares II (PS4, PS5)
Link... | "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
|
|
Seph | Skrevet 25/09-24 14:54 | PlayStation Plus-spillene fra 1. oktober:
WWE 2K24 (PS4, PS5)
Dead Space (PS5)
Doki Doki Literature Club Plus! (PS4, PS5)
Link... | "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
|
|
Seph | Skrevet 30/10-24 18:27 | PlayStation Plus-spillene fra 5. november:
Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged (PS4, PS5)
Ghostwire: Tokyo (PS5)
Death Note Killer Within (PS4, PS5)
|
|
Seph | Skrevet 27/11-24 20:14 | PlayStation Plus-spillene fra 3. december:
It Takes Two (PS4, PS5)
Aliens: Dark Descent (PS4, PS5)
Temtem (PS5)
|
|
Seph | Skrevet 01/01 17:58 | PlayStation Plus-spillene fra 7. januar:
Suicide Squad: Kill the Justice League (PS5)
Need for Speed Hot Pursuit Remastered (PS4)
The Stanley Parable: Ultra Deluxe (PS4, PS5)
|
|
Seph | Skrevet 29/01 20:35 | PlayStation Plus-spillene fra 4 februar:
Payday 3 (PS5)
High on Life (PS4, PS5)
Pac-Man World Re-Pac (PS4, PS5)
|
|
Seph | Skrevet 26/02 18:46 | PlayStation Plus-spillene fra 4. marts:
Dragon Age: The Veilguard (PS5)
Sonic Colors: Ultimate (PS4)
Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection (PS4, PS5)
|
|
millennium | Skrevet 27/02 13:31 | Dejligt. Havde både tænkt mig at købe Sonic Colors og TMNT samlingen. | The medium is the message.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 27/02 17:19, rettet 27/02 17:21 | TMNT samlingen er ikke pengene værd, uanset prisen. Der er tosset meget inputlag i en grad der gør det næsten uspilleligt. Jeg købte det fysisk og satte det til salg samme dag igen :(
Underligt, så skulle PS5-versionen være den værste. Ingen versioner er gode, men det kan være at PS4 er en smule bedre sjovt nok :)
Hvis man alligevel har PS+ så kan det selvfølgelig ikke skade at prøve at hente ned :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
Seph | Skrevet 26/03 17:31 | PlayStation Plus-spillene fra 1. april:
RoboCop: Rogue City (PS5)
The Texas Chain Saw Massacre (PS4, PS5)
Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory (PS4)
|
|
Jmog | Skrevet 27/03 08:02 | Fedt med Robocop. Det har jeg været fristet af.
Det er i øvrigt i dag at VR mode til Hitman trilogien udkommer til PSVR2. Har aldrig spillet trilogien, så glæder mig til at prøve det. Koster 10 dollars. |
|
Konsolkongen | Skrevet 27/03 08:48 | Det gad jeg egentlig også godt prøve, men føler mig lidt scammet af PSVR1 mode til 3’eren der fulgte med til WOA og som ikke kunne launches efter download :D | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Jmog | Skrevet 28/03 21:15 | Kunne det være fordi du havde downloadet PS5 versionen af spillet? PSVR1 mode virkede kun med PS4 versionen af spillet.
Anyway, jeg har ikke nået at prøve det endnu selv, men PSVR2 versionen får pt masser af ros. |
|
Konsolkongen | Skrevet 28/03 22:49, rettet 28/03 22:55 | Jeg køber kun fysisk. PSVR1-delen fulgte med som download.
Det fyldte mærkeligt nok kun 400MB at downloade, så det kan ikke have været hele PS4-spillet. Jeg har aldrig fundet et sted hvor man launcher det i spillets menu og det er heller ikke i maskinens liste over spil, og kan heller ingen info finde på nettet omkring det.
Mig bekendt burde ingen PS5-spil understøtte PSVR1, men det er godt nok underligt at det lignede en add-on til PS5-spillet da jeg downloadede det.
EDIT: Men det er også lidt ligemeget. Skal jeg spille det i VR vil jeg langt hellere spille PSVR2-versionen :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Jmog | Skrevet 29/03 10:39 | Ah, så det var den fysiske PS5 version? Ok, der er man nødt til at gå til other versions (tryk på options knappen på spillets ikon) og downloade hele PS4 versionen af spillet. Det er med den, at VR dlc’et virker. |
|
Jmog | Skrevet 29/03 16:10 | Har lige spillet gennem tutorial og et fuldt run af Paris modeshow missionen. Kæft det er godt. Jeg var nervøs for hvordan det at smide ting i hovedet på folk mon ville virke i VR men det er super poleret og pålideligt. Og spillet ser pisseflot ud. Super port. |
|
Konsolkongen | Skrevet 30/03 21:20 | Jmog>
Ah, så det var den fysiske PS5 version? Ok, der er man nødt til at gå til other versions (tryk på options knappen på spillets ikon) og downloade hele PS4 versionen af spillet. Det er med den, at VR dlc’et virker.
Nej det er ikke en mulighed. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|