|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 25/03-07 00:15 | For fanden da! Har Aalborg meldt sig helt ud denne gang? Jeg kan overhovedet ikke finde programmet for byen... men det skulle ikke undre mig om de "#%€%/€((/€" biograf-ejere har meldt ud at "det ikke kan betale sig". Fuck kulturen, hvis ikke der kommer penge i kassen! >:-( |
|
|
Hyakotake | Skrevet 25/03-07 00:22 | Tak, Wehner. Et meget Biffen-agtigt program = jeg gider ikke se en eneste :-( (jeg var nok også bare faldet i søvn alligevel, såeh...) |
|
3of19 | Skrevet 25/03-07 01:25 | Har planer om at se noget i år.
Har skimmet programmet igennem, kan dog lige nu kun huske "Queer Duck: The Movie" og "Paprika". |
|
|
neros | Skrevet 25/03-07 11:51, rettet 25/03-07 13:09 | Hvad er det den der Pakistanske zombie film hedder, eller var det en arabisk film af en slags ved det ikke? Det lyder ihvertfald som noget jeg gerne vil se. | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 25/03-07 13:08 | Haha! Den må jeg bare se en dag. Det ser jo fantastisk ud. | Bashful Neophyte
|
|
Container | Skrevet 26/03-07 11:28 | Jeg var inde og se Tekkonkinkreet i går og den kan klart anbefales! suer fed stil og historie, men den er meget forvirrende med en meget forvirrende klipning
Men den formår at gøre stille og rolige sekvenser til ren action :) og så er de smuk som på sin engen måde |
|
|