millennium | Skrevet 13/11-06 11:13, rettet 13/11-06 11:16 | Der er ny trailer på Simpsons The Movie. (..in 2-D!)
Jeg er virkelig spændt på hvad Matt Groening og hans staff af Harvard-nørder kan få ud af biografmediet. Med deres kritiske og højt udviklede mediebevidsted kan det næsten kun blive vellykket. - Uanset hvad den får af omtale, så er det jo en film mange allerede har besluttet at de skal se.
Især mig.
Trailer | The medium is the message.
|
|
|
millennium | Skrevet 13/11-06 13:20, rettet 13/11-06 13:22 | Det er især godt at de tager pis på markedet for animationsfilm, hvor børnene skal stopfodres med over-flotte CGI animerede film der næsten har premiere hvér eneste fredag, og at de fleste animationsfilm p.t. partou skal handle om nuttede talende dyr. (Madagascar, The Wild, Ant Bully, Boog & Elliot, Happy Feet, Over The Hedge, osv osv osv....).
Kill that bunny, og mer' 2D, sir' jeg!
:) | The medium is the message.
|
|
KLT | Skrevet 13/11-06 16:52 | Hmm ja det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ser frem til denne film, for som de fleste andre long time fans af The Simpsons har jeg i efterhånden en del år set frem til at der endelig ville blive lavet en Simpsons film.
The Simpsons fortsætter i nogle sæsoner endnu, og planen er derfor formentlig at den længe ventede film kommer til at fungere som en slags endelig afslutning på denne kult serie. | 9/11 Was An Inside Job
|
|
|
millennium | Skrevet 17/01-07 10:16 | | The medium is the message.
|
|
neros | Skrevet 17/01-07 10:24, rettet 17/01-07 16:14 | Jeps det bliver godt. Især er det fint man forsøger, at gøre lidt grin med det irreterende og tit overbelastede animationsfilm som rent faktisk kun er flotte og ingen god historie har. Især Cars som jeg bare synes er en kliche på en kliche og intet nydt under solen har. Det er sgu' da for plat! Næh så er det Homer tid og nu i 2D! | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 17/01-07 16:13, rettet 17/01-07 16:13 | Ja det har du egentligt ret i... :-/! | Bashful Neophyte
|
|
millennium | Skrevet 18/01-07 09:51 | South Park filmen synes jeg også var genial. - Meget bedre end serien, som jeg hurtig kørte lidt træt i. Filmen brugte virkelig sin R-rating effektivt til at komme ind på alle de samfundsrelaterede emner, som TV-mediet ikke tillader: F-ordet, tysk toiletsex, homoseksualitet, racisme, religiøs fanatisme, oma. | The medium is the message.
|
|
Sumez | Skrevet 18/01-07 11:14 | millennium>
TV-mediet ikke tillader: F-ordet, tysk toiletsex, homoseksualitet, racisme, religiøs fanatisme, oma.
Serien er faktisk i de nyere sæsoner (fra i hvert fald 6 og opefter) blevet noget bedre. Mere intelligent humor og også mere ekstrem (både moralsk, grafisk og rent politisk) i forbindelse med de ting du nævner ovenfor. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
neros | Skrevet 18/01-07 11:29 | Der skulle være et afsnit i South Park om WOW! ;-), Men har ikke set det endnu... | Bashful Neophyte
|
|
Sumez | Skrevet 18/01-07 15:06 | Det er nok det værste afsnit der længe er lavet, men det er da lidt sjovt at de bruger WOW-klip | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
millennium | Skrevet 04/07-07 17:41 | Wow, tænk at blive animeret og medvirke i et Simpsons afsnit. - God historie for børnebørnene. :)
Get animated | The medium is the message.
|
|
KLT | Skrevet 04/07-07 18:48 | I øvrigt er der ikke længe endnu til et af årets mest ventede film kommer!
Ja jeg ser sgu frem til det, det er helt sikkert! | 9/11 Was An Inside Job
|
|