Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Playright brugere på Frappr Map
Reply |
CenobiteDK | Skrevet 12/11-06 14:24 | Jeg har oprettet et Play:Right map på frappr.com og synes det ku være sjovt at se hvor andre befinder sig i dk.
Siden er ikke super brugervenlig så det kan godt være lidt tricky at præcisere sin position, så jeg vil anbefale at bruge "advanced" når I placerer jeres Pin. :-)
Play:Right frappr map | Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
|
|
|
Chrono | Skrevet 12/11-06 22:51, rettet 12/11-06 22:52 | Du må gerne forklare hvordan man får sit brugernavn på. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
dRxL | Skrevet 12/11-06 23:02, rettet 12/11-06 23:04 | Hmmm nu hvor jeg har arbejdet professionelt med kort et stykke tid (og finansstyrelsen har frikøbt alle danske adresseoplysninger fra kommunerne) vil jeg mene at jeg kunne lavet noget der var langt snedigere end det der som en googlemaps udvidelse.
Kunne være meget sjovt med en søgefunktion så man kunne finde P:R'ere tæt på én selv. | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
|