Xsane | Skrevet 20/09-06 20:28, rettet 20/09-06 21:22 | Jeg går lige med tankerne om og bygge en N64 portable, da jeg syntes at der er nogle fede spil Nintendoen. Er der andre der har bygget noget?
Er der nogle der ved hvilken skærm man skal bruge? jeg overvejer en GBA SP skærm, er det et dårligt valg? måske for lille?
Hvis der er nogle der har mulighed for og sætte en N64 til en GBA SP må i godt skrive om det er til og læse tekst i spillene.
The League of portable. |
|
Bobbe | Skrevet 20/09-06 20:37, rettet 20/09-06 20:38 | Hvis du vil se nogle virkeligt flotte homemade portables, så prøv at se Ben Hecks hjemmeside.
Ben Heck | Spiller nu: Wii
|
|
KTC | Skrevet 21/09-06 04:50 | For det første synes jeg opløsningen er for lille på en GBA-skærm, til at jeg ville anbefale at bruge den i sådan et projekt. For det andet ville det være bedst at købe en skærm som i forvejen har video-indgange, da det er et større projekt at koble den til ellers. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Xsane | Skrevet 01/10-06 20:23 | Er der nogle der vil sælge en N64 eller 2, da min ikke virker mere? |
|
|
|