|
|
|
dRxL | Skrevet 17/09-06 11:07 | Det kunne jeg seriøst overveje at deltage i. Hvordan understøtter spillet organiseret gameplay?
Kan man f.eks. sætte "klan"-kampe op, eller handler det om at gå på den samme server for at "pwne"? | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
|
|
|
DeluxScan | Skrevet 17/09-06 17:23 | dRxL>
Det kunne jeg seriøst overveje at deltage i. Hvordan understøtter spillet organiseret gameplay?
Fremragende! Vi havde det da også meget sjovt med demoen :)
Kan man f.eks. sætte "klan"-kampe op, eller handler det om at gå på den samme server for at "pwne"?
Klan-systemet er ganske godt, og man kan sagtens udfordre andre klaner eller blive udfordret. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
|
DeluxScan | Skrevet 17/09-06 17:24 | Man kunne jo evt. lave en ny klan, der hed noget med PlayRight - I dunno... Bare for at komme i gang. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
|
|
|
King Chaos | Skrevet 18/09-06 18:21 | 299,- hos Merlin... synes jeg den stod til... dobbeltcheck selv ;) |
|
|
|
|
|
|
|
lightyear dk | Skrevet 07/02-07 16:48 | Og 80 kr i Bilka. | are you CHICKEN?
|
|
|