X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ryger du og forsøger på at stoppe?


Svar
MarcusMarcusSkrevet 07/03-06 15:37 
Jeg vil blot videregive dette link i så fald, det er måske brugbart:

http://www.impactpress.com/articles/febmar02/cigs2302.html

mvh.
HeroldHeroldSkrevet 07/03-06 16:44 
Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at tage PETA og deres rabiate holdninger seriøst...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MarcusMarcusSkrevet 07/03-06 18:09 
Nu er det vel heller ikke peta der har skrevet den artikel?
Desuden er det jo ikke holdninger der er det primære her, det er undersøgelser og faktiske forhold.
HeroldHeroldSkrevet 07/03-06 23:32 
Der lægges vægt på at det er en PETA-staff writer. Jeg synes også billederne i sig selv gør det tydeligt at det er en skræmmeartikel :) Jeg er selv ikke-ryger, men jeg synes det der er lige lovligt farvet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 07/03-06 23:42, rettet 07/03-06 23:47 
Hvad er det du mener der så farvet? Meget af det der står, er mig bekendt, ren fakta.
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 07/03-06 23:57, rettet 08/03-06 00:02 
Det er nok også mere en reaktion på PETA generelt, end lige mod den artikel. Jeg synes nu stadig at det er pustet op. Jeg siger ikke at det er i orden at teste på dyr, men som det blandet andet er stillet op på det link, så virker det som om at de tests foregår, selvom vi allerede kender effekten af fx. nikotin på fostre. Det er et emne vi sagtens kan blive klogere på, så det er altså ikke pga. sadisme det foregår.

Og når de så begynder at tage udgangspunkt i udtalelser fra 1957, så siger jeg altså fra... Det er lidt useriøst.

Edit: Forståelse :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig