|
|
Darken | Skrevet 01/08-07 00:59 | er du da åndsvag hvor virker den anime grum (især med den music der) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 01/08-07 08:29 | Haha! Da jeg var en lille knægt havde jeg den plakat med ham den grumme i flymaskinen, men jeg viste ikke hvad det var synes bare den var mægae feeed :D!
Iron Maiden rules! | Bashful Neophyte
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-07 09:46 | Det er Aces High. Jeg kunne bedst lide den med Selvmords sellen (Peace of mind) den gang, men i dag er de alle sammen stort set lige fed syntes jeg, fed maler! Nogle der ved hvad for en Anime film det er, den ser for fed ud. | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 03/08-07 19:21, rettet 03/08-07 19:22 | Cartridge>
how'bout both?
Daamn! Er det for real? Hvordan fanden kan det blive ståene så lang tid efter...? Eller er jeg bare dum og det er fake. Godt nok har jeg lige drukket 2 øller...flere følger ;D! | Bashful Neophyte
|
|
|
FourD | Skrevet 04/08-07 15:04 | neros>
Daamn! Er det for real?
Ja, det er skam ægte nok..! Tilsyneladende kræver det et monstrum af et setup.
http://muonics.net/blog/index.php?postid=15
In its simplest form the Laser Tag system is a camera and laptop setup, tracking a green laser point across
the face of a building and generating graphics based on the laser's position which then get projected back
onto the building with a high power projector.
Tjek quote-linket for mere info :)
Hvis man i øvrigt interesserer sig lidt for graffiti, burde man virkeligt tjekke den dansk-producerede film Inside Outside ud.
Den omhandler alternativ, såvel som traditionel "street-art", rundt omkring i verden. Tjek traileren!
..our ancestors used to paint in caves.. | Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
|
|
KroeboCop | Skrevet 05/08-07 10:37 | Den er fed, de viste den på DR2 for noget tid siden... | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
neros | Skrevet 05/08-07 17:01 | Yes det er den vildeste film :D! Har også godt set den. Why do I paint grafitti..? Because I'm not supposed to!
Den lasermaskine der som er omtalt er godt nok for vild.
Men nu tilbage til musikken | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
Sonic | Skrevet 05/08-07 21:19 | More goodies from NYC :)
Yessir | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Hyakotake | Skrevet 06/08-07 08:19 | Michael Jacksons "Thriller" som du ALDRIG før har set den.
Over 1500 filippinske fanger øver deres danserutine... skal man forstå det som en straf?
Thrill me! |
|
Alf81 | Skrevet 06/08-07 10:40 | Cartridge>
Tjek quote-linket for mere info :)
Det er et projekt der går ud og ind over mange landegrænser. Der har sågar været et projekt nede foran Huset i Århus.
Her kan man læse og se meget mere: http://graffitiresearchlab.com/ | Ting om dét og pis.
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 06/08-07 21:44 | Aahahaha!
For sjovt :D!
Men så tjek lige den her. Hvis man ikke gider at se de første stills så gå halvvejs ind i klippet.
coke-mentos-rockets | Bashful Neophyte
|
|
Hyakotake | Skrevet 06/08-07 22:54 | Awesomeness! Menneskeheden er virkelig kommet langt på kemi-området :-D |
|
neros | Skrevet 07/08-07 09:37, rettet 07/08-07 09:38 | Pole Position reklame.
Link... | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 12/08-07 21:31, rettet 12/08-07 21:32 | Damn det er grineren ;-)! Det er godt nok nogle legebørn/nørder haha. NOW IN 3D...!
Uden dem eksisterede jeg ikke ;D! | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 15/08-07 12:48 | Arnold i Japan!
|
|
neros | Skrevet 15/08-07 13:02, rettet 15/08-07 15:34 | Når Arnold pumper jern ;-)!
|
|
Søster Salsa | Skrevet 16/08-07 10:13 | Viderebragt fra Vigilds blog: Trailer til Minestryger - the movie
Minesweeper the movie | Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
|
|
|
|
Darken | Skrevet 27/08-07 18:03, rettet 27/08-07 18:05 | Hehe understående fik mig godt nok til at smile, fandt linket i bunden af KC's artikel (synd folk havde mere travt med at joke på dig end at læse hvad du havde skrevet... men ok det er nu også sjovt at lege strampe leg engang i mellem ;)
LittleBigPlanet cardboard robot boxing gameplay video | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
neros | Skrevet 06/09-07 15:11 | Hvis man har brug for at bevæge lattermusklerne ;D!
Det er simpelthen så åndsvagt....
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 10/09-07 08:37 | ;-)! Der vil jeg gerne hen. | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 11/09-07 13:14 | Jeg kan love dig, at når far her får børn så skal de opdrages ordenligt ;D! | Bashful Neophyte
|
|
Born2Play | Skrevet 11/09-07 19:55 | kroebocop>
Eller jo den kender jeg jo godt:=) Den var med på Hip hop a street history, den der fik mig til at male graffiti i 1994, det var tider...
Savner de gamle dage! | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
|