|
|
|
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 11/08-06 21:17 | hehe keen
det er sq utroligt at så uintersante skod clip, kan blive mixxet så man kan sidde og smile af det =D | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 16/08-06 21:36 | OMG, det sgu den bedste Coke-reklame jeg har set i 100 år... seriøst! Ikke li'som den der gi'-en-hånd-til-bla-bla-reklame, som er så tåkrummende dårlig, at det gør direkte ondt. | AV Intelligent Terminal
|
|
|
|
Playkid | Skrevet 16/08-06 22:52, rettet 16/08-06 22:54 | Sora>
Har kun set 10 min. men det ser da meget sødt ud, det spøgelses halløjsa :) | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
|
Fox McCloud | Skrevet 17/08-06 22:02 | Havde set det før, men stadig sjovt ;)
Dette indslag om hele miseren med Cheney's jagtulykke er også pure comedy gold :)
Dead-Eye Dick | (...)
|
|
Chrono | Skrevet 17/08-06 22:14 | Sammenklip af internet-kendisser.
Google Video | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
silverstar | Skrevet 18/08-06 00:28 | Hehe, den med Cheney er ganske underholdende :)
Og så er der endda lidt retro-konsolspil med ind over den! | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
TL | Skrevet 18/08-06 18:14 | Chrono>
Sammenklip af internet-kendisser.
Wow. Et dårligt klip som er sat sammen af dårlige klip. Det er lige til at blive deprimeret af... | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Darken | Skrevet 19/08-06 12:52 | Chrono>
Sammenklip af internet-kendisser.
Samme som keen postede ;) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Chrono | Skrevet 19/08-06 12:59 | Ups, jeg har vist ikke fulgt med i den her tråd på det sidste :) | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
Sqafemr | Skrevet 05/09-06 12:26, rettet 05/09-06 12:28 | Det her er helle ikke lige fra google, men det er en ret fin reklame fra MCD. Og jeg ville ikke lave et nye emne når vi allerede har denne tråd.
Den minder mig om en anden video jeg har set med noget teater (eller noget), der opføre nogle Nintendo klassikere i samme stil.
BTW:
Jeg ville gerne have hammeren.
Mario/MCD reklame |
|
TL | Skrevet 05/09-06 17:30 | Så lige en kommentar til spil i reklamer.. Det er ingen grund til at spil skal ind i reklamer for andre ting eller omvendt... | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 14/10-06 18:40 | Jeg fandt denne her via twitchfilm.net
Det er en filippinsk kortfilm, som af vestligt uforståelige grunde er blevet X-rated af de filippinske filmcensur-svin MTRCB (Movie and Television Review and Classification Board - "det filippinske MPAA"). (De har tilsyneladende intet med den tiltænkte "beskyttelse af befolkningen"-virke at gøre, men hvad kan man ellers forvente af et korrupt bananland.)
Prøv at finde noget, som giver X'et mening... jeg kan ikke finde det.
Toxic Mango! (Filippinsk X-rated, uuuuh!) |
|
|
Darken | Skrevet 15/10-06 07:15 | Der var et par gode og et par ok imellem, men føj hvor var der meget *biip*...
Kvalitet over kvantitet =P | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 15/10-06 14:58, rettet 15/10-06 15:01 | skater owned(warning: meget blod.): Auuuu! Jeg har set en lignende med et fjols, der hopper cirka 8-10 meter ned af en rulletrappe med hovedet først. Jeg tror ikke blodet er fake :-)
EDIT: Fandt den lige: http://youtube.com/watch?v=1DnrLa96I7c VIEWER DISCRETION!!!
I was robbed by two men(freakin awesome. Har set den her 30 gange): 30? Hvordan kan du holde det ud? |
|
|
Valkyrie | Skrevet 17/10-06 22:35 | Hya - Den sang er for fed. Hold da fest. Ja den der skal høres til en fest. Hendes stemme er fantastisk:o Seriøst.. Jeg synes det er fedt.
Det er ligesom når det mest ekstreme negative bliver positivt. Ligesom protoner og neutroner... eller noget...<.< | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 21/10-06 10:00 | Tillad mig lige for en enkelt linie at sætte P:R's sædvanlige pæne sprogbrug ud af drift:
OMFG!11!!!1 LOLz0rz, d3t h3r 3r f0r sygt111!elleve!11!
Er det Shinya Tsukamoto, der har taget (endnu flere) druqs og derefter har spærret Satoshi Kon inde og tvunget ham til at være med i dette projekt?
Den her bliver man (mere) mærkelig af! |
|
|
Darken | Skrevet 22/10-06 04:51 | ej hvor var den fed! | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
jaes | Skrevet 13/11-06 21:42 | Nok den bedste tråd at poste dette link i:
http://www.shaveeverywhere.com/
- Fremragende reklamekampagne. Husk at trykke på nogle af punkterne i menuen efter, intro-filmen er færdig :) |
|
|
FourD | Skrevet 13/11-06 23:35 | Hyakotake>
Er det Shinya Tsukamoto, der har taget (endnu flere) druqs og derefter har spærret Satoshi Kon inde og tvunget ham til at være med i dette projekt?
Bwraahahaha.. "When you can't hide, DANCE!"
Det her minder mig lidt om at alle burde gå ind og se Science Of Sleep af Michel Gondry. | Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
|
|
jaes | Skrevet 18/11-06 14:36, rettet 18/11-06 14:41 | De fleste har nok set Lasse Gjertsens stop motion-kortfilm, Hyperactive:
http://youtube.com/watch?v=o9698TqtY4A
Nu har han været igang igen, og har lavet en stop motion-kortfilm, hvor han spiller på trommer og klaver, selvom han ikke kan spille på disse instrumenter i virkeligheden:
http://www.youtube.com/watch?v=JzqumbhfxRo
Fantastisk :D
EDIT: Den første film hedder Hyperactive, ikke Drumsolo. |
|