|
|
KroeboCop | Skrevet 21/01-09 22:33 | Jep, det har Alf og mig, dope spil :=P | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
neros | Skrevet 21/01-09 23:55 | Tænkte det nok ;D | Bashful Neophyte
|
|
Darken | Skrevet 22/01-09 11:39 | Nice nok lavet.
pOrtal gun | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Darken | Skrevet 22/01-09 11:40 | Giver en helt ny mening med "flyver-dragt"
Det bedste kommer efter de går over til sommer i vidden.
Se mor... helt uden Superman dragt | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Beano | Skrevet 22/01-09 12:03 | Slap af mand... de er ikke rigtige i hovedet! :D |
|
Darkbeat | Skrevet 22/01-09 12:26 | Det ser helt tovligt ud og samtidig helt naturligt. |
|
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 24/01-09 22:09 | okay... det troede jeg ikke...
at.. Wall-E allerede var med i Toy Story 1 og Cars
http://www.youtube.com/watch?v=y5hI1du-sHQ | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
|
solid snake | Skrevet 24/01-09 23:29 | Gad vide, hvor mange gange de har set de film, for at finde ud af sådan noget. :-O Så heller game da.. ;O) | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Darkbeat | Skrevet 25/01-09 00:32 | Well... De har jo modeleret alting i 3D og gemt det så gad vide om de ikke har kigget igennem deres arkiv af ting da de skulle bruge aktøre til Wall-E?
Det er ihvertfald min teori :) |
|
Beano | Skrevet 25/01-09 09:06 | Det virker næsten som om de gjorde det med historien, så hvorfor ikke figuren også ;) |
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 26/01-09 13:05 |
Fedt :-) Hvilken musik har du brugt? Star Wars Theme + ? + ? |
|
Darken | Skrevet 26/01-09 13:20 | Ikke en vid.
Ved godt at det ikke er ét billede, men det er nu alligevel cool at kunne zoome så langt ind i hvad der ligner et billede.
Find Holger | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
KLT | Skrevet 26/01-09 16:24 | Born2Play>
Ved ikke om I har set det her, men det er en slags real world patriots teori.
Her kommer så et temmelig sent svar må man sige!
Ved det godt ... :D
Men ja, Zeitgeist filmene er jo efterhånden legendariske, jeg mener ligesom en del andre, at de formår at stille nogle centrale problemstillinger frem på en ret fornem måde.
Seneste film i rækken er Zeitgeist Addendum som jeg vil opfordre alle til at bruge noget tid på at se, den kommer med et reelt oplæg til løsninger, kan dog kort fortælle at der foreslås en ressource baseret økonomi.
Jeg vil i øvrigt henvise til denne artikel jeg skrev om hele dette emne, og læg mærke til jeg IKKE prøver at fortælle hvordan verden i virkeligheden hænger sammen - for det ved jeg i bund og grund ikke, jeg kan dog konstatere en kraftig stigende tendens verden over til at der sættes spørgsmålstegn ved det vi bliver fortalt om fra vestens regeringer og massemedier.
Det eneste jeg opfordrer alle til er, question the reality and do your own research.
Respekt og bananlikør!
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=188593471&blogID=436249760 | 9/11 Was An Inside Job
|
|
KLT | Skrevet 26/01-09 16:35 | Og så tillader jeg mig også at lave lidt selvpromovering i denne tråd som flere andre også har gjort!
Lyt til vores seneste nummer her.
Beton Til Folket - Det' Beton Til Folket
http://www.youtube.com/watch?v=87t90RKrusI | 9/11 Was An Inside Job
|
|
Chrono | Skrevet 26/01-09 16:44 | Hyakotake>
Fedt :-) Hvilken musik har du brugt? Star Wars Theme + ? + ?
Jeg stod for musikken, så det er noget fra Super Mario 64 :)
Af animationen, så er det scenen med springvandet og scenen med svampene som jeg har lavet. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Wehner | Skrevet 26/01-09 17:55 | Chrono>
Mon en af dem endte med at få job hos Coca Cola, eller fik nogle reklamefolk bare samme idé som os? :)
Nice, desværre ikke tæt nok på til at blive millionær på et søgsmål, men ret sjovt :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
FourD | Skrevet 26/01-09 18:24, rettet 26/01-09 22:58 | @KLT
Jeg er også helt keen på Zeitgeist filmene. Ja okay, den subjektive formidling kan godt blive en smule for meget, men efter at have researchet lidt i filmens teorier omkring banker og "economical hitmen" må jeg konstatere at jeg er med på vognen. Det er mit indtryk at der er et eller andet grueligt galt med den kapitalistiske verdensmodel som vi alle lever under i den vestlige del (og resten) af verden.
Bliver ved med at tænke på den metafor han bruger om vores nuværende økonomiske system som en slags global stoledans, hvor der altid vil være tredjeverdenslande som ikke får en stol. | Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
|
|
Darkbeat | Skrevet 26/01-09 18:33 | neros>
Sex, drugs & Rock'n Roll in 3 min!
Jeg vil også være sydstats rock n roller når jeg bliver stor. |
|
neros | Skrevet 26/01-09 19:49 | Hehehe ja han er sku rimelig sej. Foresten så skal de jo spille i Store Vega d. 10.3.09....! Så dem sidste gang de spillede der og det var en mega fed koncert. Jeff Hughes er så FED ;D | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herold | Skrevet 27/01-09 19:44, rettet 27/01-09 19:45 | Når man tænker for meget på en date...
The OVERTHINKER! | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
neros | Skrevet 27/01-09 21:37 | Haha den er sku meget sjov :D | Bashful Neophyte
|
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 31/01-09 23:31 | Han er så hot ham der kommer ind billdet, F... han er hot... | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
Fox McCloud | Skrevet 02/02-09 18:49 | jaes>
Fantastisk smuk musik og video:
Cool! Jeg har lyttet lidt videre på nogle af de andre sange på youtube og der er flere gode, ikke mindst After the Rain med dens simple men fængende basslinje :) Place to Belong er også go. | (...)
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 03/02-09 10:26 | Skal det tolkes som Daytona 2 og Out Run 2 ikke er seje spil? Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
|
|
|
Sonic | Skrevet 05/02-09 23:16 | Nu vil jeg starte med at sige, at jeg har respekt for enhver form for religion og dens udøvelser, og yadda yadda, men det her er sgu for sjovt klippet sammen :P
Vild med dans | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
|