|
|
|
|
Sumez | Skrevet 03/03-03 19:10 | Hvad med om der der var et link til at sende en person en besked, når man er inde på deres profil? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
Rites | Skrevet 03/03-03 19:17 | Måske et halvdumt spørgsmål, men vil dropdown listen med modtagere ikke blive alt for uoverskuelig som der kommer flere brugere? | » a winner is you «
|
|
Sumez | Skrevet 03/03-03 19:19 | RJK >
Hvis man trykker på Besked-knappen mens man ser på en profil, så bliver modtageren nu automatisk sat til profilen.
Er det noget du lige har gjort? Syntes ikke den gjorde det før.
Rites >
Måske et halvdumt spørgsmål, men vil dropdown listen med modtagere ikke blive alt for uoverskuelig som der kommer flere brugere?
Jeg tror ikke det vil blive et problem. Du kan jo bare indtaste de første bogstaver i et brugernavn, så vil listen selv hoppe derhen (i hvert fald i Windows) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
RJK | Skrevet 03/03-03 19:20 | Sumez >
Er det noget du lige har gjort?
Ja :)
Jeg tror ikke det vil blive et problem. Du kan jo bare indtaste de første bogstaver i et brugernavn, så vil listen selv hoppe derhen (i hvert fald i Windows)
Enig. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
fum | Skrevet 04/03-03 21:45 | Det ser ikke ud til at besked-systemet lige virker. Får parse error og sql-fejl | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
fum | Skrevet 04/03-03 21:53 | Aha, det var tilsyneladende fordi jeg valgte at online topicet skulle være mindre fremhævet. Så fuckede alt? | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
|
RQvsnapz | Skrevet 04/03-03 22:29, rettet 04/03-03 22:31 | M.h.t den der drop-down liste. Kan i ikke erstatte den med noget mere praktisk f.eks. et textarea, med selection options, som der jo bare kan scrolles i? Det ville jeg i hvert fald mene er en mere overskuelig løsning på lang sigt, men det er også bare min mening :)
EDIT: Ahh glem det, kan se at der ER scrollbar på i forvejen. Det er endda smartere end det jeg foreslog synes jeg :) | I win, you loose
|
|