Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Hvilken MP3-afspiller
Reply |
tas | Skrevet 26/09-05 19:58 | Hej
Jeg har besluttet mig for at anskaffe en MP3-afspiller. Jeg vil gerne have god plads, men det behøves heller ikke at være for voldsomt, så den skal rumme en i 4-6 GB og helst ikke koster alt f or meget mere end 1600 kr.
Mit spørgsmål er så: Hvilken afspiller?
Skal det være en Creative Zen eller Ipod Mini - eller måske en tredje? ... Se hele indlægget
Hej
Jeg har besluttet mig for at anskaffe en MP3-afspiller. Jeg vil gerne have god plads, men det behøves heller ikke at være for voldsomt, så den skal rumme en i 4-6 GB og helst ikke koster alt f or meget mere end 1600 kr.
Mit spørgsmål er så: Hvilken afspiller?
Skal det være en Creative Zen eller Ipod Mini - eller måske en tredje?
Kvaliten skal være i orden, og jeg vil gerne have at den skal have god holdbarhed, ikke være for stor og gerne pæn batteritid.
Hvad vil i anbefale?
| Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Reply |
dchang | Skrevet 01/11-10 20:41 | Ja det burde være en understøttet feature, men groft sagt er Ipod's ikke lavet til folk der er interesseret i god lyd. :-)
Tættest på du kommer ift. kvaliteten er Apple lossless.
De fleste Cowon-modeller understøtter dog flac. ;-) | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|