Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Mario's sprite-historie
Reply |
Chrono | Skrevet 08/10-04 18:36 | Jeg fandt lige en sjov side der viser hvordan Mario's sprites har udviklet sig gennem tiden.
Min favorit er klart den fra Super Mario World, selvom farverne mangler lidt styrke i forhold til dem fra Allstars.
Jeg må også give forfatteren ret i at de 3d-renderede Mario-sprites fra Super Mario RPG og Mario vs Donkey Kong er grimme. Den fra Mario & Luigi synes jeg dog er fed - kan godt lide de optrukne kanter når stilen er så toony som den er.
A Mario Sprite History | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Crishake | Skrevet 08/10-04 18:49 | Sejt... læser på fulde drøn ;P |
|
Sumez | Skrevet 08/10-04 19:49, rettet 08/10-04 19:55 | Jeg er også vild med M&L-spriten, og min favorit har ligesom Chronos også altid være SMW.
Nåmen noget nyt er der jo i grunden næppe i det her, men det er da meget sjovt. :)
Edit: Jeg synes iøvrigt at SMRPG-spriten er ganske pæn in-game, men M&L har klart en federe stil. Paper Mario-spriten er jeg derimod ikke særlig glad for. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|