quad | Skrevet 07/05-05 01:54 | Lyder perfekt, min eneste mundtlige eksamen ligger den 10. om middagen. |
|
|
Playkid | Skrevet 22/05-05 00:03 | Det ville være rart. Jeg er nemlig lige startet på min eksamens periode. | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
Xsane | Skrevet 22/05-05 08:45 | og hvor mange bliver vi, hvor meget plads skal vi bruge??? |
|
Sumez | Skrevet 22/05-05 12:58 | Undskyld manglende tilbagemelding.
Jim kunne åbenbart ikke få nogle af de påtænkte weekender alligevel, og det eneste alternativ han kunne stille, var problematisk for mig (lige op til Roskilde festival), og det virkede ikke som om nogen andre var tændt på den dato, så det bliver næppe til noget der. :(
Zapp: Antyder du at du har mulighed for at skaffe lokaler på Sjælland?
Vi bliver som regel omkring 30, med en masse udstyr og fjernsyn. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Playkid | Skrevet 22/05-05 13:23 | Jeg er også mest for Jylland. | Spiller nu: Halo 3
|
|
HN | Skrevet 22/05-05 13:24 | Stemmer også for jylland, der går for langt tid men at finde ud af noget på Øen hvis man skal ha en mulighed for at planlægge noget. |
|
Playkid | Skrevet 25/05-05 18:29 | *bump*
Vi må snart vide noget mere. | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
|
MusicMan | Skrevet 28/05-05 14:20 | jeg stemmer også for Jylland... |
|
Sumez | Skrevet 28/05-05 20:37 | JimPP>
Ja tak :) - Leverede som Sumez skrev en dato, og så røg alt kontakt :)
Du har heller ikke været for nem at få kontakt med.. Problemet har primært været at der gik tre uger før jeg fik at vide at ingen af de tre fremsatte datoer åbenbart fungerede.
Men hvis den 24-26. stadig er ledig er det måske muligt at få noget stablet på benene der. Det kommer lidt an på om Le Roof kan være der, for jeg kan som sagt ikke. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Keen | Skrevet 02/06-05 08:53 | bump |
|
MusicMan | Skrevet 02/06-05 11:33 | hvad er status? |
|
|
|
|
|
Keen | Skrevet 02/06-05 13:23 | Sumez>
Men hvis den 24-26. stadig er ledig er det måske muligt at få noget stablet på benene der. Det kommer lidt an på om Le Roof kan være der, for jeg kan som sagt ikke.
|
|
Sumez | Skrevet 02/06-05 18:58 | Har ikke fundet ud af noget, så det bliver nok ikke til noget.
Generelt virker interessen for et træf i Sjælland ret lav, hvilket skuffer mig. Men sådan må det vel være. :\ | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Svovlmunk | Skrevet 02/06-05 19:08 | Jeg tror der er rigeligt med interesse, hvis der kunne blive fundet nogle lokaler. Det er jo lidt svært at virke interesseret, når det virker umuligt. |
|
Juggernaut | Skrevet 02/06-05 19:17 | Sumez>
Har ikke fundet ud af noget, så det bliver nok ikke til noget.
Generelt virker interessen for et træf i Sjælland ret lav, hvilket skuffer mig. Men sådan må det vel være. :\
Nej..Sådan behøver det bestemt ikke at være. Man kunne jo lave en tråd hvor folk stemmer for enten Jylland eller Sjælland. ELLER man kunne foreslå et konkret sted og så lade folk melde sig til. Så skal vi nok komme frem fra hulerne :) | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Sumez | Skrevet 02/06-05 19:18 | Jim sagde at han kunne, men så kunne han ikke alligevel.
Og i mellemtiden trækker alle folk over mod et nyt Jyllandstræf. Jeg har det lidt som om at jeg er den eneste, der gerne vil ha' et træf på denne side af Storebælt. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Juggernaut | Skrevet 02/06-05 19:21 | Det er du så ikke :) Alternativt har vi jo haft nogle lokal-seminarer, som de ikke har haft vestpå. Det kunne dog være sjovt at se og deltage i en større P:R begivenhed. Nu er jeg pt i Jylland og er derfor ligeglad for det kommer til at foregå. Jeg skal nok dukke op, hvis vagterne tillader det. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|
Wehner | Skrevet 02/06-05 23:50, rettet 03/06-05 08:38 | Der er ikke noget at stemme om. Pt. er der ingen på Sjælland, der kan skaffe lokaler - det burde være tydeligt for alle, der følger med i denne tråd. Hvilket alle, der svarer i den, forventes at gøre. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Michael_ | Skrevet 03/06-05 07:42 | Sumez>
Jeg har det lidt som om at jeg er den eneste, der gerne vil ha' et træf på denne side af Storebælt.
Nej, jeg er helt enig med dig. Går lige i tænkeboksen. |
|
|
JimPP | Skrevet 03/06-05 14:10, rettet 03/06-05 14:10 | Desværre var udmeldingen alt for sen, havde ellers nogle datoer, men alt er booket op nu... Ser heller ikke ud til at jeg kommer med denne gang :(
Jylland er simpelthen for langt væk :) | Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
|
|
|
Sonic | Skrevet 09/06-05 13:18 | Venter spændt på mere info, kunne jo være man skulle droppe forbi og kigge lidt :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
MusicMan | Skrevet 09/06-05 13:23 | jeg er der helt sikkert denne gang! :D |
|
Wehner | Skrevet 09/06-05 13:29 | Jeg kommer i hvert fald. Og mon ikke der er andre fra 9000, der vil fylde bilen op. Min kæreste er i hvert fald klar. Hun vil prøve Halo 2 i system link med Playkid :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Sumez | Skrevet 09/06-05 13:55 | Hvis nogen kan finde en billig form for fælleskørsel (~200kr) er jeg med, ellers count me out out, igen. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Keen | Skrevet 09/06-05 14:00, rettet 09/06-05 14:01 | lyder som en ganske god dato... jeg regner også med at komme! |
|
|
msxtrd | Skrevet 01/07-05 21:04 | 3 spørgsmål:
Bruser i klubhuset?
Plads til telt?
Nogen der tager i fællesskab fra Århus? |
|
|
msxtrd | Skrevet 02/07-05 13:30 | Ok, afventer svar fra Fizban.... |
|
|
Alf81 | Skrevet 02/07-05 15:10, rettet 02/07-05 15:12 | Har jo' aldrig været med til et træf før så vil lige
vide om man bare sover dér eller man selv ska finde
et sted at crash'e??
(Plus)
Kommer der nogle fight-game dyrkere? | Ting om dét og pis.
|
|
|
Naiera | Skrevet 02/07-05 15:15 | Alf81>
Har jo' aldrig været med til et træf før så vil lige
vide om man bare sover dér eller man selv ska finde
et sted at crash'e??
(Plus)
Kommer der nogle fight-game dyrkere?
Der er altid mulighed for at sove på stedet. Sovepose, med eller uden en form for liggeunderlag, er hvad det kan blive til, sædvanligvis.
Hvad mener du med "fight-game"? Fighters, som Tekken og King Of Fighters, eller beat'em ups, som Final Fight og SpikeOut? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Alf81 | Skrevet 02/07-05 15:19, rettet 02/07-05 15:24 | KOF, GMOTW, SFA-1,2,3 etc...
Spillede kun Tekken da de udkom, aldrig rigtigt siden. | Ting om dét og pis.
|
|
Naiera | Skrevet 02/07-05 15:22 | Selvom jeg sucks, så er jeg frisk. Tror dog ikke lige det bliver til, at jeg slæber AES'en med KOF 98 og MOTW med... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Alf81 | Skrevet 02/07-05 15:27 | Jeg vil gerne stå for at slæbe cartridges men
gider næppe at hive SuperGun'en med da den er pakket
ad helvede til... | Ting om dét og pis.
|
|
Naiera | Skrevet 02/07-05 15:30, rettet 02/07-05 15:30 | Supergun behøves ikke. Jeg har en 20" skærm med "indbygget supergun" med. Der skal bare slæbes de rette (MVS) boards med. Jeg ved ikke om RJK lige gider gøre det. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|