1. |
|
„Nå, men jeg må videre. De venter på mig. Monstrene, mørket, de rustne vægge og de gamle maskiner. Jeg kan næsten høre dem kalde på mig, inde i mit hoved.“ |
14/02-13 |
8.5/10 |
Link... |
2. |
|
„Hvis man er til platformspil, har en svaghed for en stemningsfuld indie-vibe, og i det hele taget savner et spil man skal udforske, mere end man skal gennemføre det, så er Knytt Underground et godt bud.“ |
22/01-13 |
6.5/10 |
Link... |
3. |
|
„...Nomad Games ville have været langt bedre tjent med at pille nogen af de andre features ud, og så satse på at udgive en nedbarberet udgave af spillet, men med multiplayer.“ |
20/12-12 |
4.2/10 |
Link... |
4. |
|
„...er man rallyfan, så er WRC3 klart det bedste bud på en digital rallyoplevelse, så længe Codemasters stadig er i gang med at bunde energidrikke og lave donuts.“ |
09/11-12 |
6.6/10 |
Link... |
5. |
|
„Hvis man, ligesom jeg, var vild med det oprindelige Carrier Command, så vil jeg nærmere anbefale, at man prøver at finde frem til den halvofficielle efterfølger ’Hostile Waters’ fra Codemasters.“ |
22/10-12 |
3.8/10 |
Link... |
6. |
|
„...noget af et skizofrent bæst og det uskarpe fokus gør, at spillet ikke er nogen ubetinget fornøjelse. Men når det så er sagt, så har Capcom været gavmilde med mængden af indhold...“ |
11/10-12 |
6.6/10 |
Link... |
7. |
|
„Heldigvis er de taktiske udfordringer lige så interessante, som de hele tiden har været. Og det er det der gør, at FTL i sidste ende holder som spilkoncept og god underholdning.“ |
02/10-12 |
7.6/10 |
Link... |
8. |
|
„...det er lange side at jeg har oplevet et spil, der tør fortælle en historie om menneskets natur på en så åben måde, og som fortæller den så godt som The Walking Dead gør.“ |
20/07-12 |
8/10 |
Link... |
9. |
|
„I sidste ende afhænger ens lyst til næste afsnit først og fremmest af, om man synes universet og personerne er interessante nok til, at man har lyst til at møde dem igen.“ |
07/05-12 |
7/10 |
Link... |
10. |
|
„...kræver at man har modet til at tage spillet for pålydende, og lade sig suge ind i dets univers. For hvis man opretholder distancen, og spiler det som et 'normal' spil, får man ikke udløst det potentiale som Journey rummer.“ |
04/03-12 |
7/10 |
Link... |
11. |
|
„...fremviser nogen af de bedste sider ved indie-spil, ved at tage nogen modige og klare beslutninger, der ikke nødvendigvis stemmer overens med hvad der ellers er populært.“ |
23/11-11 |
8/10 |
Link... |
12. |
|
„...belønner eftertænksomhed og evne til at se strategier og muligheder udefra, men som også kan spilles næsten på en næsten casual måde, som en lang rejse igennem et eventyrland.“ |
24/10-11 |
8/10 |
Link... |