Idéen om at skulle smadre den ene by efter den anden, virker måske lidt triviel i længden. Men variationen i køretøjerne og "måderne" hvorpå du skal smadre de forskellige bygninger, giver lysten til at blive ved. De senere levels er konstrueret sådan, at du kun lige præcis har tid nok til at fjerne alt på den rullende a-bombes vej, det giver et hurtigt og hektisk gameplay - der er ingen tid til fejltagelser!
Grafikken er uhyggelig flot og flydende, dette er endnu en titel der udvider kløften mellem 32 og 64bit maskinerne - dette spil kunne aldrig lade sig gøre på en PlayStation! Den enorme 3d verden er troværdig og lader intet tilbage at ønske. De utrolig flotte replay’s vises fra alle mulige vinkler og er en fryd for øjet.
At Blast Corps endvidere kun koster 449,-, gør det kun til et endnu mere oplagt køb, hvis man tager andre N64 spils priser i betragtning (Turok 699,-!). Jeg håber virkelig at Nintendo fortsætter den prisstrategi og spytter flere titler af lige så høj kvalitet ud som Blast Corps - og til samme pris!
Med Blast Corps slår Rare sin position, som en af Nintendos bedste 3. part udvikler fast! Med kommende titler som GoldenEye, Conker’s Quest og Banjo-Kazooie kunne Rare meget vel gå hen og blive Nintendos absolut bedste 3. parts udvikler. Personligt har Rare allerede vundet mit hjerte med Blast Corps!