En anden nyhed i forhold til Xbox-originalen er muligheden for at spille to mod hinanden. Dette må dog betragtes som en gimmick, for det er muligvis spilhistoriens mindst spilbare multiplayermode. Problemet er at spillet ikke benytter sig af split-screen, men viser begge biler på samme skærm. Når man så for eksempel skal køre fra hinanden, får den forreste bil nærmest intet udsyn og skal dreje i blinde. Problemerne med dette valg er så overvældende, at de er for omfattende at beskrive her. Man kan bare kort konkludere, at muligheden er så godt som ligegyldig.
Visuelt ukendeligt
Der er intet tegn i Gamecube-versionens grafik på, at Wreckless var et imponerende spil til Xbox. Alting har et ensartet og trist udseende uden nogen form for lyseffekter. Det er jævnt efter Gamecube-standard og bestemt ikke imponerende på nogen måde. Positivt set sker der rigtig mange ting på skærmen og i modsætning til originalen kører det konsekvent glidende med 50 fps. Hvad der er sket med videosekvenserne, findes der næppe en god forklaring på. De ser ud som var de filmet fra Xbox-versionen med et dårligt videokamera gennem en meget fedtet rude, hvorefter det hele er kørt ned i lavopløsning og tilføjet slemme komprimeringsrester. Definitionen af grimme videosekvenser.
Sjovt... i en time
Selvom Wreckless til Gamecube grafisk er en bleg kopi af originalen, så er gameplayet det samme. Den første times tid er det sjovt af fare rundt i Hong Kongs gader og smadre alt og alle. Det er bare en fornøjelse, der meget hurtigt bliver ensformig. Balancen i sværhedsgraden er helt skæv og man bruger generelt mere tid på at være irriteret, end at have det sjovt med at spille. Wreckless er inderst inde et simpelt og overfladisk spil, der slet ikke har nok at byde på. Som det sidste irritationsmoment har spillet en fjollet og langsom memory card-behandling, der betyder at man let kommer til at miste sin fremgang.
Konklusion
Wreckless er en umiddelbart underholdende arkaderacer, hvor man kan køre som en brækket arm i en myldrende storby. Det bliver kedeligt i takt med at spilbalancen falder fra hinanden og ensformigheden bliver overvældende. Uden den flotte grafik står Wreckless' status som jævn racerspil tydeligt frem. Burnout er et meget bedre valg.