og for en gangs skyld må man give bagsideforfatteren ret. Der er numre fra Moby, DMX og JA Rule samt mere obskure navne og alle er af meget høj kvalitet. Det er sjældent, at den slags spilmusik skiller sig ud, men det er tilfældet med TD Overdrive. Man savner dog en funktion, til at vælge ud blandt sangene, når enkelte af dem bliver trættende.
Tåbelig AI
Hvad der forhindrer TD Overdrive i at være et rigtig godt racerspil, er først og fremmest AI'en. Der sker store fremskridt på dette område i tiden, men her finder vi noget, der burde høre en fjern fortid til. Catch up-teknikken benyttes i så overdreven omfang, at det nærmest er ligegyldigt, hvordan man kører. Er man langsom, er modstanderne langsomme. Er man hurtig, så er modstanderne hurtige. I starten kan dette være ganske opfordrende, fordi man altid er med fremme, men efterhånden som man lærer spillet, er det stærkt irriterende. Selv om man kører perfekt, kan modstanderne stadig komme bragende udenom én. Det er dybt frustrerende og ødelægger reelt spillets holdbarhed efter et par timer. Andre problemer finder man også i TD Overdrive. Der er alt for meget ventetid med den dumme dialog mellem banerne og loadetiderne gør det kun endnu værre. Det tager næsten et halvt minut at loade hver bane og vil man genstarte, skal det hele loades igen. Meget belejligt har udviklerne sat et Pong-spil ind, så man ikke falder i søvn undervejs.
For mange irritationsmomenter
TD Overdrive har en række grundlæggende tekniske detaljer på plads. Grafikken er velfungerende og musikken god. Der er fart over feltet og banerne er godt skruet sammen - selv om der ikke er mange af dem. I sidste ende overskinner den tåbelige AI og andre dumme irritationsmomenter desværre det meste. Gameplayet er simpelthen ikke godt nok gennemarbejdet. Der er mange bedre alternativer at bruge sin tid og sine penge på.