Du står på en bakketop med 5 stendysser. Hver stendysse sender dig ud på en tidsrejse, hvor du skal kæmpe med en kopi af Red-Sabbath for at få en kraftamulet. Når du har samlet 5 amuletter, _n i hver zone, skal du konfrontere Red-Sabbath og forsøge at redde stakkels Tanya.
De 5 tidsrejser fører dig vidt forskellige steder hen.
Stenalderen, middelalderens Versaille, nutidens New York og fremtiden (The Futur, som manualen staver det). I hver zone skal du banke en række monstre, der “hver især kræver en helt speciel taktik for at kunne besejres”. Taktikken er at hive ned i joysticket og holde knappen nede. Eet af monstrene har amuletten. Når den er i dit bælte, skal du finde indgangen til Red-Sabbath’s slot og banke en kopi af ham. Herefter kan du rejse tilbage til bjerget med stendysserne ved at stikke hjertet ud af en magisk fugl. Denne fugl findes i forskellige udforminger i alle zoner, fx. en and, en måge og en overkørt krage.
Det virker meget rodet, ikke? Så skulle du prøve at læse manualen. Det virker som om den er oversat ordret fra Urdu til engelsk. Det tog mig over en halv time, før jeg fik udredet, hvad spillet egentlig drejede sig om. Og hvor simpelt, det egentlig er.
Hver tidszone består at to eller tre skærme + Red-Sabbath’s borg (2 skærme). Uhyrerne er dårligt tegnet, og animationen er helt hen i skoven. Spillet tager unødvendigt lang tid at finde ud af, og når man først finder ud at det, har man ikke lyst til at spille mere.