kaldes Survival (overvind flest mulige fjender før du får tæsk), Fastest (overvind din fjender så hurtigt som muligt) og sidst men ikke mindst den lidt fjollede Rodeo-mode, hvor du kæmper mod noget der ligner en person klædt ud som en karoline chokolademælks-ko til fastalavn, og hvor du så ellers skal blive så længe i ringen som muligt, før den lodser dig ud over kanten.... I Figters Detstiny kan du også træne dine kampevner i en meget avanceret Training-mode. Her kæmper du mod en velpolstret og tegneserieagtig robot, som pænt står og venter på at du smækker løs på den, med mindre du altså sætter den til at udføre bestemte angreb, udfald og kast mod dig, som du så kan lære at forsvare dig imod. Du kan hele tiden følge med i hvad du har trykket på i toppen af skærmen, og du kan desuden se navnene på dine moves, hvor meget skade de giver, samt hvor på robottens krop du træffer.
Grafikken i spillet er ok. Figurerne er hverken mere eller mindre fantasifulde end vi er vant til. Der er også i dette spil de sædvanlige klicheer : En lille hurtigtsparkende kinesisk pige, en kæmpe og hårdslående amerikansk neger osv., mange af personerne virker faktisk som om de er taget direkte fra Tekken. Den eneste der skiller sig rigitgt ud er den franske cirkusklovn Pierre, som faktisk har nogle ret sjove moves. Alle figurerne lever nogenlunde op til standarden med hensyn til hvor flotte og detaljerede de er. Deres bevægelser er flot motioncapturede, og de har hver i sær en lang række moves og der kan som sagt vindes flere i løbet af spillet. Til gændgæld er der så vidt jeg ved ikke mulighed for at vinde nye figurer at kæmpe med i løbet af spillet, hvilket er lidt ærgeligt.
Alt i alt må man sige at Fighters Destiny er et stort skridt opad for kampspil på Nintendoen, og selvom om der på det grafiske område ikke er noget nyt at hente, så fungere det vigtiste i spillet, nemlig kampene, helt i top.