1001. |
|
Simpelt platformsspil der stilmæssigt ligger sig op af Ghost'n Goblins. Benytter sig for meget af udenadslære til at ligge i toppen af genren, men er ikke desto mindre et charmerende bekendtskab. |
Bede-x |
03/08-06 |
6/10 |
1002. |
|
Ganske vellykket set i forhold til tegneserien, men desværre også noget ubalanceret mht sværhedsgraden. Særligt slutbossen er uforholdsmæssigt svær. |
Bede-x |
03/08-06 |
5/10 |
1003. |
|
Ikke mere end middelmådigt, da det kom og næsten uspilleligt i dag. |
Bede-x |
03/08-06 |
2/10 |
1004. |
|
Afsindigt dårligt udspil i Shinobi serien, hvor stort set alt er gået galt. Det kan ikke engang scrolle ordenligt. Sega burde skamme sig. |
Bede-x |
03/08-06 |
2/10 |
1005. |
|
Samme kvaliteter som PS2 udgaven og svært at skelne fra denne. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1006. |
|
Yderst vellavet hack'n slash, som viser sig fra sin bedste side i co-op. Synd at man ikke kan spille flere end to. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1007. |
|
Fire player mode, teknisk kompetent, godkendt stemning. Det burde virke, men bliver alligevel for ensformet. Savner lidt flere udslag på spændingskurven. |
Bede-x |
26/07-06 |
4/10 |
1008. |
|
Samler nogle af de bedste platformsspil igennem tiderne og pifter grafikken og lyden lidt op. Selv pakkens svage spil er flere gennemspilninger værd og de bedste, når helt op over skyerne. |
Bede-x |
26/07-06 |
10/10 |
1009. |
|
Uden problemer Nes'ens bedste spil og samtidigt et af de bedste spil i genren. Et spil der nok aldrig bliver gammelt. |
Bede-x |
26/07-06 |
9/10 |
1010. |
|
Et adrenalinsus uden lige, så længe man kun spiller det i korte intervaller. Ikke noget problem, da spillets forskellige modes kan gennemføres på under en time. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1011. |
|
Nok det bedste præ-Gamecube Resident Evil spil, selvom der ikke er gjort noget, for at udbedre seriens mange velkendte fejl. Lidt synd, da der faktisk er lagt en del energi i projektet. |
Bede-x |
26/07-06 |
5/10 |
1012. |
|
Capcom demonsterer her mange af de kiksede elementer i japanske horror spil: Ringe styring, pinlig voiceacting, grinagtigt puzzles og et dårligt savesystem. |
Bede-x |
26/07-06 |
4/10 |
1013. |
|
Arbejder sig på enestående vis ud over AI og fysik afhængighed og det er heldigt, da Future Perfect er under al kritik på disse punkter. Online tilføjelsen er velkommen og challenges stadig morsomme. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1014. |
|
Forsøger at efterligne/opdatere Rares N64 klassikere, men i sammenligning med dem, er TS2 alt for simpelt, med elendig AI og fysik. Selvstændigt set, dog stadig sjovt. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1015. |
|
For primitivt og for grimt til at gøre sig bemærket. Spillet scroller dårligt, har et simpelt banedesign og er alt for kort. Ikke Mario navnet værdigt. |
Bede-x |
26/07-06 |
4/10 |
1016. |
|
Et spil fyldt med glæde, opstemthed og energi. Og ligesom med etteren, lader man sig bare rive med. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1017. |
|
Serien, såvel som genren, har kraftigt behov for fornyelse. Det finder man ikke her, selvom det meste fungerer fortrinligt. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1018. |
|
Ingen genremæssige nyskabelser, men solid god underholdning. Ses ofte overvurderet. |
Bede-x |
26/07-06 |
7/10 |
1019. |
|
I bestræbelserne på at udnytte den ekstra analoge styrepind, er det lykkedes Sony at finde på mange spændende tiltag. Et af de mere opfindsomme 3D platformspil. |
Bede-x |
25/07-06 |
8/10 |
1020. |
|
Let tilgængelig squad shooter, der ligger vægten på action fremfor strategi. Lidt for mange gentagelser, men ellers meget veludført. |
Bede-x |
25/07-06 |
7/10 |
1021. |
|
Det traditionelle Sonic gameplay holder spillet oven vande. Også selv om det hele føles lidt overfladisk. |
Bede-x |
25/07-06 |
6/10 |
1022. |
|
På en gang både fascinerende og kedsommeligt, men efterlader i sidste ende et positivt indtryk. Måske mere en oplevelse end et spil og for en sjælden gangs skyld, gør det ikke noget. |
Bede-x |
25/07-06 |
7/10 |
1023. |
|
En smule ubalance i sværhedsgraden kan ikke afholde kvaliteten fra at skinne igennem. Playstationens Zelda. |
Bede-x |
25/07-06 |
8/10 |
1024. |
|
Mere overfladisk end det første. Kamp mulighederne er begrænsede og spillets puzzles latterlige. For fans af serien må det siges at ramme godt. |
Bede-x |
25/07-06 |
5/10 |
1025. |
|
Action platformer af så overbevisende kvalitet og med så megen variation, at man hungrer efter mere. En ny udgave vil blive modtaget med kyshånd. |
Bede-x |
25/07-06 |
8/10 |
1026. |
|
Stadig lige veldesignet. Stadig lige stemningsfuldt. Og stadig under Symphony. |
Bede-x |
25/07-06 |
8/10 |
1027. |
|
Man skulle tro, at serien ville få brug for fornyelse indenfor en overskuelig fremtid. Men når det hele er så veldesignet, er det svært at være andet end tilfreds. |
Bede-x |
25/07-06 |
8/10 |
1028. |
|
Endelig et Tomb Raider spil som ikke føles som en anakronisme. Kampsystemet er underudnyttet og spillet er ret liniært, men det formår at underholde. Seriens bedste. |
Bede-x |
25/07-06 |
7/10 |
1029. |
|
En ekstra singleplayerdel er kommet til og grafikken er blevet lidt flottere. Ellers er det nøjagtig lige som Xbox versionen. |
Bede-x |
25/07-06 |
7/10 |
1030. |
|
Touchscreen integreringen, fjendernes spilleruafhængige bevægmønstre, perspektiv problemer. Bare nogle af de åbenlyse fejl i en ellers teknisk kompetent shooter. |
Bede-x |
18/07-06 |
5/10 |
1031. |
|
Interaktionsdynamikken er ændret, strukturen forblevet den samme. Et forbillede for hvordan man skaber noget nyt, af noget gammelt. |
Bede-x |
17/07-06 |
9/10 |
1032. |
|
To ting skaber Metroid oplevelsen: stemning og struktur. Hunter lykkedes med det første, men fejler til tider med det andet. Plasteret på såret er en ok multiplayer. |
Bede-x |
17/07-06 |
7/10 |
1033. |
|
En del tidsspilde, encounters uden udfordring, følelsesmæssigt uengagerende. 16-bits største er blevet for gammel. |
Bede-x |
15/05-06 |
6/10 |
1034. |
|
Uretfærdigt er det, at det skal stå i sin forgængers skygge. Uretfærdigt, fordi ingen kunne forlange en bedre opfølger og fordi, at det på sin egen subtile måde, er en ligeså stor triumf som Ocarina. |
Bede-x |
18/01-06 |
10/10 |
1035. |
|
Flere af de typiske japanske horrorspils fejl lever i bedste velgående her. Man irriteres ydermere af det repetitionsskabende opgraderingssystem. |
Bede-x |
18/01-06 |
5/10 |
1036. |
|
Gav man karakter ud fra coolness faktor, ville DMC ligge helt i top. Desværre kan man ikke ignorere et dårligt kamera og følgen deraf: dårlig styring. |
Bede-x |
18/01-06 |
5/10 |
1037. |
|
I modsætning til Snes versionen, lykkedes det for Capcom, at få co-op med her. Det tæller op. Ikke at det forhindrer spillet i at være for simpelt i dag. |
Bede-x |
18/01-06 |
5/10 |
1038. |
|
En særlig tak til KTC for at overbevise mig om, at Ghoulies var en gennemspilning værd. Rares typiske charme og humor er tilstede fra starten, men det hele bliver først rigtigt sjovt i anden ombæring. |
Bede-x |
18/01-06 |
6/10 |
1039. |
|
Minder meget om de klassiske 16-bit rollespil, men savner sjæl. Ingen elementer skiller sig rigtigt ud og griber fat i spilleren, så man efterlades med en følelse af ligegyldighed. |
Bede-x |
18/01-06 |
5/10 |
1040. |
|
Tropeø settingen fanger fantasien fra første øjeblik og giver spillet identitet. Alt fungerer upåklageligt, med undtagelse af AI'en, som kan være hit & miss. Pakken rundes af med en god multiplayer. |
Bede-x |
18/01-06 |
7/10 |
1041. |
|
Langsomt og trægt. Også selv om det løsner lidt op i den sidste trediedel af spillet. Underlagt mange 32-bit begynder fejl. |
Bede-x |
18/01-06 |
5/10 |
1042. |
|
Det ultimative refleks spil, der også tilbyder en god potion humor. Kan genspilles mange gange, alle med stor fornøjelse. |
Bede-x |
18/01-06 |
8/10 |
1043. |
|
Idéen føltes frisk, da det kom og man undrer sig over, at der kun er kommet meget få kopier. Var det ikke for efterfølgeren, ville karakteren nok være en tand højere. |
Bede-x |
18/01-06 |
5/10 |
1044. |
|
Det kan være uoverskueligt, lidt frustrerende og teknisk utilstrækkeligt. Efter det er slut har man alligevel følelsen af, at have spillet noget værdigt. |
Bede-x |
18/01-06 |
6/10 |
1045. |
|
Team 17 har haft et godt øje til de bedste konsol platformsspil, men den manglende originalitet skader på ingen måde spillet. |
Bede-x |
18/01-06 |
7/10 |
1046. |
|
Sjovt at et ret liniært spil, jeg gennemførte i første forsøg, kan være så fængende. Turrican 2 har et "feel", der giver en lyst til at være i dets verden. |
Bede-x |
18/01-06 |
8/10 |
1047. |
|
Man hensættes til et stadie af mundlamhed i Ocarinas nærvær. Det her behøver ikke kommentarer. Det kan ikke kritiseres. En stille triumf af episke proportioner. |
Bede-x |
18/01-06 |
10/10 |
1048. |
|
Svært tilgængeligt. Dybden lurer lige under den hårde overflade. Får spillet chancen, er det kun AI'en og den sjælløse multiplayer der skuffer. |
Bede-x |
16/01-06 |
8/10 |
1049. |
|
Mit yndlings bilspil i 32/64 bit generationen. Det holder sig stadig godt i dag. |
Bede-x |
14/01-06 |
7/10 |
1050. |
|
En franchise men enten elsker eller hader. Jeg det første. Konveteringen (eller opsamlingen) er bare ikke perfekt. spørgsmålet er om N64 egner sig til denne type spil? |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |