701. |
|
De første par baner undtaget, så tilbyder Amok god action, der - særligt i co-op - holder helt frem til "Gud bevare Danmark" slutskærmen. |
Bede-x |
12/01-06 |
7/10 |
702. |
|
De første timer af ZM er helt fantastiske, men spillet taber fart mod slutningen, hvor banedesignet bliver for trivielt og tilføres upassende elementer. Man glemmer dog ikke de første timer... |
Bede-x |
30/08-05 |
8/10 |
703. |
|
De første timer er underholdende, og multiplay-konceptet viser stort potentiale. Desværre udvikler spillet sig på ingen måde, og spiloplevelsen kommer til at veksle mellem frustation og kedsomhed. |
Chrono |
18/08-04 |
4/10 |
704. |
|
De har ramt den funky Moonwalker vibe meget godt. Musik og dansetrin ala MJ er der alt sammen. Selve gameplayet er ok omend en anelse trivielt. |
silverstar |
19/11-09 |
5/10 |
705. |
|
De herlige følgesvende bærer, i kombination med kampsystemet, et ellers gement JRPG, uden de store overraskelser. Grafisk lader spillet noget tilbage at ønske. |
Nuclear Deter... |
12/06-11 |
7/10 |
706. |
|
De individuelle udfordringer per bane er generelt kedelige og uinspirerede, især sammenlignet med de tidligere GB-spil. Ellers et meget fint koncept, der spiller som man kan forvente. |
Sumez |
20/01-21 |
6/10 |
707. |
|
De lidt tomme rum afslører at det blev rushed, men missionerne og historien er eminente. Et spil der er slemt overset og i gameplay overgår det meste der er lavet siden. LGS leve! |
la0s |
17/12-05 |
9/10 |
708. |
|
De lækre og stilistisk gennemførte action-sekvenser skruer op for pulsen, men der savnes variation i missionsstrukturen. Spildelen er indkapslet af en udmærket historie og gennemførte filmklip. |
jaes |
21/09-05 |
6/10 |
709. |
|
De mange alternativer gjorde Last Bronx til et ret overset og nok unødvendigt spil. Stadig i den gode ende. |
Bede-x |
14/01-06 |
6/10 |
710. |
|
De mange dræbende kedelige cutscenes gør hvad de kan, for at ødelægge spillet og det er synd, for når man rent faktisk styrer er spillet fortrinligt. |
Bede-x |
06/09-05 |
7/10 |
711. |
|
De mange dungeons bliver trivielle i længden, karaktererne har ingen personlighed og historien er ikke noget at prale over. Alligevel er der noget over TWW, der gør, at man ikke kan slippe det. |
Sephiroth |
31/12-03 |
8/10 |
712. |
|
De mange nye helte er sjove, og giver et friskt pust. Historien har sine øjeblikke, men er ikke fantastisk. Kampagnen byder på masser af indhold, men er ikke helt så sjov, som jeg havde håbet. |
Goodtimes |
18/06-07 |
7/10 |
713. |
|
De mange sjove detaljer gør, at denne gamle klassiker stadig er et gensyn værd. Figurerne er i det hele taget ret sjove, og Kintaro er intet mindre end fantastisk. |
Goodtimes |
04/05-10 |
6/10 |
714. |
|
De mange ændringer i forhold til originalen er næsten alle til det bedre, men det er den langt bedre framerate der gør dette til et meget bedre og lettere spil. |
Konsolkongen |
02/09-20 |
8/10 |
715. |
|
De medfølgende baner kedede mig. Trættende historie og for få overraskelser. Det meste er set i forgængeren. Gå dog online, og spil andre spilleres baner - det er fantastisk hvad folk har skabt! |
Chrono |
25/04-11 |
8/10 |
716. |
|
De mere varierede miljøer og et utal af vigtige mindre balance ændringer gør op for at det mister klaustrofobifølelsen fra det første. Føles næsten overdesignet, men også helt umuligt at slippe. (PC) |
Bede-x |
22/04-20 |
8/10 |
717. |
|
De nye figurer er generelt spændende, og hæver standarden fra 4'eren. På langt de fleste områder føles spillet dog præcis som forgængeren, og der er masser af plads til finpudsning i næste udgave. |
Goodtimes |
05/02-11 |
8/10 |
718. |
|
De nye figurer er interessante nok, og det er Tekken, som det plejer, med tilhørende juggle-fest. Load-tiderne er uforståeligt lange, og hvorfor har Namco spildt så meget krudt på "Force"-delen? |
Goodtimes |
14/12-09 |
6/10 |
719. |
|
De nye figurer klæder spillet, og der er rettet mange småfejl, men ligeså mange nye skinner pludselig i øjnene. Online spiller det som det skal, men det er og bliver stadig noget spillemæssigt rod! |
KristensenSoU... |
13/05-10 |
7/10 |
720. |
|
De nye racer, specielt Tau, er meget vellavede. Den nye, åbne kampagne fungerer godt og er en god afveksling. Slagene har en tendens til at trække lidt ud, men ellers underholdende som altid. |
Goodtimes |
26/03-10 |
6/10 |
721. |
|
De nye tilføjelser plus alt det vi kender fra den tidligere udgave, gør stadigvæk et fremragende spil. Mit eneste kritikpunkt er styringen, som aldrig kommer til at måle sig med analogen. |
Hanky |
10/07-05 |
8/10 |
722. |
|
De nye tiltag er interessante og vækker interessen på ny. Civ IV har, som forgængerne, et fantastisk solidt og underholdende gameplay, og er en af de allerstørste tidsrøvere. |
Goodtimes |
10/08-06 |
8/10 |
723. |
|
De næsten endeløse muligheder, opfordrer til udforskning af de mange skøre idéer der findes i spillet. Platformendelen fungerer dog dårligt, og ødelægger meget af hvad der ellers er et innovativt spil |
Nuclear Deter... |
31/03-10 |
7/10 |
724. |
|
De originale kampe gør Kaze Kiri væsentlig sjovere end normale beat'em ups. Men det er ensformigt, og muligheden for at fortsætte hvor man døde fjerner al udfordring. |
Sumez |
07/06-06 |
5/10 |
725. |
|
De puzzles som spillet består af, egner sig fint til børn på 3-7 år. Selve opgaverne er middelmådige, men grafikken og musikken fanger fint stemningen fra filmene. Danske stemmer de samme som i film. |
Elgen |
13/04-07 |
5/10 |
726. |
|
De simple fængende pop numre er nok til, at jeg kan se gennem spillets mange fejl. Det vil andre nok ikke kunne. |
Bede-x |
14/01-06 |
5/10 |
727. |
|
De slørede for- og baggrunde er godt forsøg på at understrege hvilket plan man befinder sig på uden 3D selv om det ikke virker lige godt alle steder. Hvorfor ingen controller support ud af æsken? |
Bede-x |
01/09-13 |
6/10 |
728. |
|
De små tekniske fejl og mangler bliver overskygget af samarbejdet mellem Natori og Kikuti, som har formået at give spillets scenario et fantastisk tvist, med dybde man normalt ikke ser i actionspil. |
Daihyoumaru |
31/03-11 |
8/10 |
729. |
|
De stemningsfyldte og detaljerede biotiske omgivelser medfører, at man kan leve med ensartetheden. Er den intuitive kontrol først mestret, gemmer der sig masser af hektisk action og genspilningsværdi. |
SkyblazeR |
18/11-03 |
8/10 |
730. |
|
De sympatiske figurer og den meget velfungerende Dating-Sim, som udgør halvdelen af spillet, får resten til at fungere så meget desto bedre, og gør indlevelsen enorm. Fantastisk. |
Goodtimes |
06/05-10 |
9/10 |
731. |
|
De tekniske mangler overskygges af den elendige netkode som igen overskygges af det stive ikke responsive gameplay. Dertil tilføjes dårlige kameravinkler og sære sceneskift. Ufærdigt. |
Bede-x |
03/02-13 |
3/10 |
732. |
|
De tidlige baner er en virkelig god Contra-klon, men af en eller anden grund er alle de elendige designvalg samlet og klumpet sammen på de sidste to baner, i stedet for bare at være fjernet helt :( |
Sumez |
25/01 |
6/10 |
733. |
|
De to første Final Fantasy spil pyntet op og sat til Playstation. Hvis ikke andet kan man sige, at det er et eksempel på mit selvopfundne ordsprog: Games never grow old, only gamers. |
The Dane |
15/03-04 |
7/10 |
734. |
|
De to skærme funger godt på DS´en, der er bare nogen kedelige missioner hvor man skal skyde bæster ned og det sker for tit her i, ellers hyglig stemning i. |
KroeboCop |
11/12-08 |
6/10 |
735. |
|
De to spilbare karakterer giver anledning til nogle interessante puzzles, og gør det mindre ensomt at udforske mørket. Flot og skræmmende, men spillets puzzles bliver for simple i den sidste del. |
Chrono |
19/03-06 |
7/10 |
736. |
|
De tre Shining Force III-kapitler er tilsammen noget af det mest mindeværdige jeg nogensinde har spillet! Er man til SRPG'er bør man ikke snyde sig selv for disse enestående mesterværker! |
Konsolkongen |
16/04-11 |
9/10 |
737. |
|
De tre skærme imponerer og øger indlevelsen, men som arcadespil er det meget sløvt og simulationspræget og deraf ikke nær så underholdende som de beslægtede After Burner og Sky Target. |
RJK |
24/11-07 |
4/10 |
738. |
|
De tre spilbare hovedpersoner gør det lette og hyggelige eventyrspil mere interessant, men der er nogle tekniske problemer og en del sjusk. Ærgerligt at man ikke kan udforske Hogwarts mere. |
RJK |
19/09-07 |
4/10 |
739. |
|
Dead or Alive 2 er et fint kampspil med flot grafik og lyd. Styringen er simpel og let at gå til. Havde der bare været mere man kunne åbne op for i spillet, herunder karakterer og baner... |
ildfisk |
18/06-09 |
6/10 |
740. |
|
Dead or Alive har et af de mest fair og balancerede kampsystmer i en fighter. 5'eren hæver serien til nye højder med en fantastisk tutorial/story mode og massere af vs muligheder. |
Darkbeat |
14/02-13 |
9/10 |
741. |
|
Dead To Rights' middelmådige niveau bliver ikke bedre af at spillet stjæler med arme og ben fra f.eks. Max Payne. Kontrol, kamera og historie er en by i Rusland. |
Nuclear Deter... |
06/07-06 |
5/10 |
742. |
|
Deathmatch når det er bedst. Krævede ingenting hardware-mæssigt for sin tid, trods det stadig så flot ud. Perfekt balanceret, og rigtig gode maps. |
Hanky |
23/10-06 |
8/10 |
743. |
|
DeathSmiles fortjener al den ros det har fået siden JAP release. Gameplayet er godt, men det er især det fremragende pointsystem der gør spillet til en af de bedste horisontale shooters nogensinde. |
Konsolkongen |
28/02-11 |
8/10 |
744. |
|
Decideret nyfortolkning af en klassisk serie med mange skavanker fra moderne blockbuster gaming. Udemærket for hvad det er, men fans af de første spil kommer til at være ude efter blod. |
Bede-x |
11/03-14 |
6/10 |
745. |
|
Decideret sløset konvertering af et overmiddel PC spil. Et spil der ingen grund er til at beskæftige sig med idag. Så hellere PC versionen der er blevet til freeware. |
la0s |
19/12-05 |
3/10 |
746. |
|
Def Jam: Fight for NY er efter min mening det bedste fighting spil nogensinde. Det er unikt og fedt på den fede måde. Meget få kritikpunkter. |
Giluc |
12/09-10 |
9/10 |
747. |
|
Default genrestykke, men dermed ikke sagt at spillet ikke er godt eller glimrende, bare ikke den tidløse perle nogen har kaldt den. Dertil efterlader spillet mig en anelse kold. |
la0s |
18/12-05 |
7/10 |
748. |
|
Default shooter, i den lettere ende, dog med et herlig friskt look, som da besidder charme. |
la0s |
12/06-04 |
5/10 |
749. |
|
Definitionen på en arcaderacer har re-defineret sig selv. Se efter originaliteten i bakspejlet og bare nyd det finpudsede gameplay. Masser af fart, flot grafik og et supergodt nostalgisk soundtrack. |
Per S |
10/02-05 |
8/10 |
750. |
|
Definitionen på et elendigt spil. Omtrent alting er galt. 5 fps i en WipeOut-klon? Hvorfor udgiver man det her i Europa og lader perler forblive i Japan? |
RJK |
06/04-04 |
1/10 |